zamienniki do Y 60 ( tylko patrol Y60 )

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

zamienniki do Y 60 ( tylko patrol Y60 )

Post autor: + AND + » pn mar 05, 2007 11:42 pm

prosze o zamieszczanie zamienników tylko do Y60 a do 160 czy 260 załozyc nowy temat ( w dziale mitsu jest tak tyle ze wszyscy wpisali zamienniki do wszystkich typów mitsu i powstał haos bo nie wiadomo czy dany zamiennik dotyczy pajero I czy II czy moze L200 ??

--------------------------------------------------------------


korektor sił hamowania jest taki sam jak w Mitsubishi Pajero I
dzis montowałem i pasuje wszystko -gwinty , rozstaw śrub mocujacych , rozstaw przewodów ham. jedyne co inne to znaczek mitsu :)21

poszukuje zamiennika reflektora przedniego -przerabiał ktos ??
juz zanabyte w sklepiku zakładowym :)2
Ostatnio zmieniony śr mar 07, 2007 9:43 pm przez + AND +, łącznie zmieniany 2 razy.
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: zamienniki do Y 60 ( tylko patrol Y60 )

Post autor: Marcin-Kraków » wt mar 06, 2007 12:34 pm

+ AND + pisze:poszukuje zamiennika reflektora przedniego -przerabiał ktos ??
Ogolnie dostepny w JC , w firmowym sklepiku , allegro, w cenie ok. 30 zl
Nie ludzic sie ze bez przerobek podejdzie Wesem z VW. jest o 2 mm wiekszy i ma symetryczny rozstaw mocowan, w Nissanie jest inny.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
Michał4x4
 
 
Posty: 1214
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:36 pm
Lokalizacja: Warszawa-Rembertów

Re: zamienniki do Y 60 ( tylko patrol Y60 )

Post autor: Michał4x4 » wt mar 06, 2007 12:45 pm

Marcin-Kraków pisze:Ogolnie dostepny w JC.
?? ?? nie widziałem

może miałeś na myśli P.lc.r
Dzika Koza

vick
Posty: 305
Rejestracja: wt sty 10, 2006 12:35 pm
Lokalizacja: Radzymin

Post autor: vick » wt mar 06, 2007 1:14 pm

Reflektor z żuka ma tą samą średnicę co w nissanie. Miałem okazje to sprawdzić jak już założyłem wesamy od golfa I. Wessamy załozyłem bez nissanowskiej ramki. Rozstaw mocowań faktycznie jest inny, ale dopoasowanie zajęło 10 min.
vick W 160

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: zamienniki do Y 60 ( tylko patrol Y60 )

Post autor: Marcin-Kraków » wt mar 06, 2007 1:27 pm

vick pisze:Reflektor z żuka ma tą samą średnicę co w nissanie. Miałem okazje to sprawdzić jak już założyłem wesamy od golfa I. Wessamy załozyłem bez nissanowskiej ramki. Rozstaw mocowań faktycznie jest inny, ale dopoasowanie zajęło 10 min.
Zukieta ma wyoblony klosz. Paskudny jak niewiem, pomijajc fakt ze wycieraczki nie robia :)21

A co do Wesemow, nie rozumiem po co kombinowac skoro mozna bez problemow kupic takie jak maja byc.
np. -> http://www.rajdy4x4.pl/sklep/produkt/77/553.html
Michał4x4 pisze: ?? ?? nie widziałem
może miałeś na myśli P.lc.r
Sorry nie skumalem, o co biega. Mowie o http://www.jcauto.pl/
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

vick
Posty: 305
Rejestracja: wt sty 10, 2006 12:35 pm
Lokalizacja: Radzymin

Post autor: vick » wt mar 06, 2007 2:42 pm

Zukieta ma wyoblony klosz. Paskudny jak niewiem, pomijajc fakt ze wycieraczki nie robia

A co do Wesemow, nie rozumiem po co kombinowac skoro mozna bez problemow kupic takie jak maja byc.
Racja.
Informację o powyższych podałem jako ciekawostkę do wykorzystania bądź nie.
vick W 160

Pawełek 1971
Posty: 374
Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: zamienniki do Y 60 ( tylko patrol Y60 )

Post autor: Pawełek 1971 » wt mar 06, 2007 2:46 pm

Marcin-Kraków pisze:
+ AND + pisze:poszukuje zamiennika reflektora przedniego -przerabiał ktos ??
Ogolnie dostepny w JC , w firmowym sklepiku , allegro, w cenie ok. 30 zl
Nie ludzic sie ze bez przerobek podejdzie Wesem z VW. jest o 2 mm wiekszy i ma symetryczny rozstaw mocowan, w Nissanie jest inny.
No tak , ale lubią parować i ogólnie h...jowa jakość !!!! :lol:
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » wt mar 06, 2007 4:06 pm

1. Przwód hamulcowy rama-most przedni wraz z trójnikiem żuk lub lublin.
Żuk bez liftu, Lublin z liftem bo jest ok 10 cm dłuższy od Patrolowego.
Jedynie co to trzeba w trójniku rozwiercić otwór pod śrubkę o 1 mm.

Koszt - przewód 15 zł, trójnik 10zł. Obydwie części oczywiści jeżdzą w oryginale z tyłu.

Tylnego mostu w Parchu jeszcze nie sprawdzałem, ale chyba też podejdzie.

2. Uszczelniacz przedniej półosi. Oryginał to 33x44x10 tylko Nissan ok. 80 zł. Po przetoczeniu bieżni na półosi o 1mm (często konieczne bo i tak zryta) podchodzi 32x44x10 czyli zupełnie standardowy simering. Polskie 4 zł, Japan 12 zł.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
Small
 
 
Posty: 165
Rejestracja: wt kwie 11, 2006 9:56 am
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Small » pn mar 12, 2007 5:58 pm

Też przymierzam się do wymiany przewodów hamulcowych do trójnika włącznie, dziś chodziłem po sklepach i kupiłem takie cuś. Cena tego to 10 zł przyczeli w sklepie ale udało mi się znaleźć za 8 zł :D
Oto fotka tego trójnika
Obrazek
LSD taki miałeś na myśli, w nim trzeba rozwiecić ten większy otwór.
Patrol GRyzie

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » wt mar 13, 2007 12:51 am

Dokładnie taki. Trza rozwierić otwór bo w moście Parchola trochę większa śrubka.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40599
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » śr mar 14, 2007 8:58 pm

leje mi z dolnego simmeringa na przekładni kierowniczej
anatol pisze:hydrokrak 42x32x8 uszczelniacz do tłoków hydraulicznych .

skowron
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: śr lip 02, 2003 4:26 pm
Lokalizacja: zakopane

Post autor: skowron » sob mar 24, 2007 9:04 pm

automat stopu podchodzi z lublina koszt 8 zl trzeba tylko przegwintowac plastik z 12 na 10 .
A lozyska zwrotnic z czego podchaodza bo wiem ze sa jakies tanie zamienniki ?

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » ndz mar 25, 2007 12:38 am

skowron pisze:automat stopu podchodzi z lublina koszt 8 zl trzeba tylko przegwintowac plastik z 12 na 10 .
A lozyska zwrotnic z czego podchaodza bo wiem ze sa jakies tanie zamienniki ?
Podchodzą... ze sklepu z łożyskami. Typ 30304, ceny od 8 zł.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
rocco
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: śr cze 07, 2006 4:03 pm
Lokalizacja: Tri-Polis GD

Post autor: rocco » pn mar 26, 2007 7:38 am

Z tymi łożyskami zwrotnic to niezła historia, sam to przerabiałem. W serwisie sprzedają je po 225zł szt. Kupiłem jedno bo więcej nie mieli. Pojechałem do hurtowni łożysk i okazało się, że dokładanie te same łożyska, japońskiej firmy Koyo są u nich po 25zł. Długo przyglądałem się temu z hurtowni i temu z serwisu i nie ma żadnej różnicy. Każda cyferka i literka, wszystko tak samo.(A skoro nie widać różnicy to po co przepłacać? :) ) Śmiem twierdzić, że serwis kupuje je w Polsce i przepakowuje do tych swoich śmisznych torebek. Symbol tego łożyska o ile pamiętam to chyba 3303. Jedyny minus to to, że w serwisie dają z uszczelniaczem no i trzeba coś dobrać. U siebie uszczelniacze założyłem stare bo były dobre, ale nie polecam tej praktyki bo to od żywotności uszczelniacza zależy żywotność łożyska. Znajomy co ma sklep motoryzacyjny mówi, że na pewno się coś dobierze jak zajdzie potrzeba.
Po raz kolejny dobro zwyciężyło :lol:
A polska wódka smakuje mi niezmiennie czego i Państwu życzę.Cherokee XJ+graty,Gelenda W460+graty;)

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » pn mar 26, 2007 10:14 am

rocco pisze:Z tymi łożyskami zwrotnic to niezła historia, sam to przerabiałem. W serwisie sprzedają je po 225zł szt. Kupiłem jedno bo więcej nie mieli. Pojechałem do hurtowni łożysk i okazało się, że dokładanie te same łożyska, japońskiej firmy Koyo są u nich po 25zł. Długo przyglądałem się temu z hurtowni i temu z serwisu i nie ma żadnej różnicy. Każda cyferka i literka, wszystko tak samo.(A skoro nie widać różnicy to po co przepłacać? :) ) Śmiem twierdzić, że serwis kupuje je w Polsce i przepakowuje do tych swoich śmisznych torebek. Symbol tego łożyska o ile pamiętam to chyba 3303. Jedyny minus to to, że w serwisie dają z uszczelniaczem no i trzeba coś dobrać. U siebie uszczelniacze założyłem stare bo były dobre, ale nie polecam tej praktyki bo to od żywotności uszczelniacza zależy żywotność łożyska. Znajomy co ma sklep motoryzacyjny mówi, że na pewno się coś dobierze jak zajdzie potrzeba.
Po raz kolejny dobro zwyciężyło :lol:
O czym ty kolego prawisz ? :o
Po pierwsze jeden post wyzej LSD napisal : typ lozyska 30304, wiec nie wprowadzaj zametu i nie pisz "chyba 3303". Nie wiesz dokladnie nie wypowiadaj sie.
Po drugie o jakich ty uszczelniaczach piszesz ? Wiesz co to uszczelniacz ? Jedyne co tam jest to oring na pokrywie 45x51x3

Tyle, koniec tematu.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
mopar
 
 
Posty: 1282
Rejestracja: sob lut 08, 2003 11:39 am
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mopar » pn mar 26, 2007 11:59 am

A tam jest uszczelniacz kolego Marcin-Kraków.
Lubię zapierdalać.
Ropa do traktorów.

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » pn mar 26, 2007 4:53 pm

Chyba ze myslisz o tym pomiedzy lozyskiem zwrotnicy a kula. Wiele osob go nie ma i to to z premedytacja. Jeden smar do kuli i do lozyska. Wada - syfy z kuli moga sie dostawac do ww . lozyska.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
rocco
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: śr cze 07, 2006 4:03 pm
Lokalizacja: Tri-Polis GD

Post autor: rocco » pn mar 26, 2007 5:19 pm

Marcinie tak mi dałeś w piec z tym uszczelniaczem, że nie chciałem się sprzeczać ale cały dzień mi to chodziło po głowie :D Napewno tam jest gumowy uszczelniacz nakładany na łożysko, bo dobrze pamiętam, że jeden miałem pęknięty a pozostałe dobre i jeszcze głowiłem sie z kolegą czy zakładać te stare, ale zależało mi na czasie więc założyłem. Mam zamiar zresztą wymontować je i poszukać zamienników, jak się uda to poinformuje.
A polska wódka smakuje mi niezmiennie czego i Państwu życzę.Cherokee XJ+graty,Gelenda W460+graty;)

Awatar użytkownika
kroll
 
 
Posty: 195
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 8:41 pm
Lokalizacja: Jarocin
Kontaktowanie:

Post autor: kroll » pn mar 26, 2007 9:22 pm

tego łozyska z uszczelniaczem KOYO nie puszcza na wolny rynek tylko serwis a zamiennika brak temat przerabiany 3 miesiace temu

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » pn mar 26, 2007 9:24 pm

Moze teraz sie rozwieja watpliwosci o czym mowimy. Czy to co zaznaczone na czerwono to wg. was uszczelniacz ? Ja bym to raczej nazwal zaslepka.

Obrazek
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » pn mar 26, 2007 10:54 pm

Marcin-Kraków pisze:Chyba ze myslisz o tym pomiedzy lozyskiem zwrotnicy a kula. Wiele osob go nie ma i to to z premedytacja. Jeden smar do kuli i do lozyska. Wada - syfy z kuli moga sie dostawac do ww . lozyska.
Marcin, potwierdzam, że w oryginale jest uszczelniacz, a raczej jest to gumowa miseczka, w której częściowo siedzi łożysko. Zapewne poprawia to jego smarowanie. Niemniej jednak wiele osób olewa w/w uszczelniacz i jeździ bez niego. Jeżeli założy się oring na pokrywkę łożyska (oring 45x3) oraz dekielek od dołu i porządnie posmaruje to ta miseczka jest zbędna.
Na schemacie, który zamieściłeś faktycznie tego nie ma, ale mogę Ci wkleić fotę tego czegoś, bo właśnie jestm na etapie składania przedniego mosyu.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » wt mar 27, 2007 3:35 pm

LSD pisze:potwierdzam, że w oryginale jest uszczelniacz, a raczej jest to gumowa miseczka, w której częściowo siedzi łożysko.
Hi hi , moze dlatego tak psze ze nigdy nie bylo mi dane rozbierac zwrotnicy i zeby to bylo. A nigdy tez do glowy mi nie przyszlo zeby isc po to lozysko do ASO :)
No jak widze cale zycie czlowiek sie uczy :wink:
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

kloos
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: czw cze 27, 2002 1:00 am
Lokalizacja: krakow

Post autor: kloos » wt mar 27, 2007 8:18 pm

potwierdzam że w oryginale są uszczelniacze. sam takie miałem niestety nie uchowały się przy wymianie :(
Patrol GR 2.8td 93'

skowron
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: śr lip 02, 2003 4:26 pm
Lokalizacja: zakopane

Post autor: skowron » pn kwie 02, 2007 8:50 am

dzisiaj sprawdzalem i moge oznajmic ze koncowki drazkow pasuja bauazowskie (mocniejsza opcja) lub zukowskie a caly drazek jest na tyle gruby (26mm) ze mozna go uciac nagwintowac i wstawic wymienne koncowki ktore maja (18mm sruba) STOZEK JEST IDENTYCZNY

mikhey
 
 
Posty: 233
Rejestracja: czw paź 06, 2005 10:27 pm
Lokalizacja: z leśnej chatki
Kontaktowanie:

Post autor: mikhey » pn kwie 02, 2007 9:36 am

LSD pisze: 2. Uszczelniacz przedniej półosi. Oryginał to 33x44x10 tylko Nissan ok. 80 zł. Po przetoczeniu bieżni na półosi o 1mm (często konieczne bo i tak zryta) podchodzi 32x44x10 czyli zupełnie standardowy simering. Polskie 4 zł, Japan 12 zł.
Kraków ul Gromadzka 20 - simmering 33x44x8 - cena 10,70 zł

Szerokość nie ma specjalnego znaczenia, więc chyba można założyć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości