Silnik generalka.

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

ROPA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Silnik generalka.

Post autor: ROPA » śr mar 07, 2007 12:03 am

Witam !
Chciałem zapytać czy ktoś może na forum przeszedł generalny remont silnika do GR 94 2.8 TD.
Wiem tyle o tym co i o statkach kosmicznych wiec wdzięczny bym był za jakieś dobre rady bo to to dla mnie ciężki wydatek a przede wszystkim ból.
Postawiłem go w warsztacie poleconym na forum. Od kupna pojeździłem nim może 3 dni. Strasznie sie zakochałem w tym samochodzie ale nie chce żeby mnie pociągnął na dno finansowe a coś sie tak zapowiada.
Zielony jestem i dałem ciała przy kupnie ale jeszcze nie straciłem nadziei.
Wiele osób mówi mi żeby kupić nowy silnik jednak nie mam nikogo kto mógł by mi w tym pomoc i zdecydowałem sie na remont.

Jestem nowy , z zawodu grafik komputerowy a parch to mój pierwszy samochód. Z offroadem zetknąłem sie tylko na siedzeniu pasażera i nie mogę sie otrząsnąć z wrażenia.
pozdrawiam wszystkich i dzięki ...

Awatar użytkownika
Namdan

Post autor: Namdan » śr mar 07, 2007 12:12 am

Na pewno silnik jest do remontu? Jeśli tak, to pewnie powinieneś kupić używany, sprawny silnik. To będzie kosztowalo jakieś 4 tysiące pln i zostanie stary silnik na części. Może coś odzyskasz. Remont generalny - taki kompletny to jakieś 9 tysięcy. Chyba, że da się ograniczyć zakres.
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

Awatar użytkownika
Twardy

Kontaktowanie:

Post autor: Twardy » śr mar 07, 2007 12:26 am

Też bym poszedł w sprawną używkę, chyba że jak pisze Namdan jest to część naprawy głównej.
człowiek człowiekowi wilkiem a kiwi kiwi kiwi

ROPA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Post autor: ROPA » śr mar 07, 2007 12:35 am