Strona 1 z 1
przekaznik czy co?
: pt mar 23, 2007 2:53 pm
autor: Kris_Bytom
zaczne od tej mniej dolegliwej "usterki" ktora mi sie dzis przytrafila
(druga opisze w osobnym temacie)...
wiec :
rano na parkingu odpalam diesla i wszystko ok. jade jakies 20min, gasze bryke. wracam po 20 minutach, przekrecam kluczyk i co?..
w momencie przekrecenia kluczyka "do konca" gasna wszystkie kontrolki,radio,zegar i echo.rozrusznik nie kreci.cisza. gdy klucz wraca na normalna pozycje pojawia sie wykasowany zegar, znow zapalaja sie kontrolki(nie swieca tak jasno jak zwykle), ale tym razem juz bez tej od grzania swiec. przy kolejnych probach widac ze jest gdzies zwarcie-slysze "tykanie" spod machy, kontrolki migaja, a ta od swiec wogole nie daje znaku zycia.rozrusznik ni drgnie. pozostalo odpalenie "na pych"
dodam tylko ze od rana pada wiec pewnie to jest przyczyna zwarcia
gdzie szukac? co wymienic? elektryk ze mnie zaden
: pt mar 23, 2007 3:08 pm
autor: norbertszczecin
Miałem podobnie jak mi aku siadło, sprawdź jeszcze klemy
i kable od klem.
: pt mar 23, 2007 3:11 pm
autor: Kris_Bytom
ok od tego zaczne choc watpie, ale dzieki.
ktos jeszcze ?
: pt mar 23, 2007 3:23 pm
autor: norbertszczecin
Weź od kogoś aku na chwile i będzie wiadomo.
: pt mar 23, 2007 3:29 pm
autor: Klamer
Sprawdz kabelki przy rozruszniku, lub zworke przy akumulatorze
: pt mar 23, 2007 3:41 pm
autor: seburaj
i sprawdz plecionkę masową, co to łączy motor z masą

: pt mar 23, 2007 4:25 pm
autor: Kris_Bytom
Klamer pisze:Sprawdz kabelki przy rozruszniku, lub zworke przy akumulatorze
"zworke przy akumulatorze" ? - sorry nie kumam
: pt mar 23, 2007 4:53 pm
autor: kjablonski
Akumulator na bank.Jak się rozładuje to tyka pod maską, gasną wyświetlacze a czasem liczniki obrotów i prędkości dostają dygotów.
Trzeba oblukać akumulator, klemy itd
: pt mar 23, 2007 4:57 pm
autor: 9mm
taki sam objaw (ten klekot przekaźnika) miałem jak mi pękła pierwsza cela w aku (potem przestał odpalać całkowicie ) pożycz sobie aku , przetestuj , a jak nie to dalej kabelki od strony akumulatora.
: pt mar 23, 2007 5:04 pm
autor: Klamer
Kris_Bytom pisze:Klamer pisze:Sprawdz kabelki przy rozruszniku, lub zworke przy akumulatorze
"zworke przy akumulatorze" ? - sorry nie kumam
przepraszam - myslalem ze masz GR'a...
: pt mar 23, 2007 5:28 pm
autor: Kris_Bytom
Klamer pisze:Kris_Bytom pisze:Klamer pisze:Sprawdz kabelki przy rozruszniku, lub zworke przy akumulatorze
"zworke przy akumulatorze" ? - sorry nie kumam
przepraszam - myslalem ze masz GR'a...
no problem
ok. zaczne od pozyczenia akumulatora.
p.s. ktos chetny z okolic ?
: pt mar 23, 2007 7:00 pm
autor: Miskiller
niemasz ladowania
: pt mar 23, 2007 7:01 pm
autor: Kris_Bytom
pytasz czy twierdzisz ?
Re: przekaznik czy co?
: pt mar 23, 2007 7:06 pm
autor: seba4x4
Kris_Bytom pisze:(...)
w momencie przekrecenia kluczyka "do konca" gasna wszystkie kontrolki,radio,zegar i echo.rozrusznik nie kreci.cisza. gdy klucz wraca na normalna pozycje pojawia sie wykasowany zegar, znow zapalaja sie kontrolki(nie swieca tak jasno jak zwykle), ale tym razem juz bez tej od grzania swiec. przy kolejnych probach widac ze jest gdzies zwarcie-slysze "tykanie" spod machy, kontrolki migaja, a ta od swiec wogole nie daje znaku zycia.rozrusznik ni drgnie(...)
U mnie wystąpiło to znienacka z dnia na dzień. Po wyczyszczeniu klemy (plusowej) i akumulatora na łączeniach z klemą, auto jak nowe...

Obyś miał tylko to.....
: pt mar 23, 2007 7:25 pm
autor: Miskiller
podejrzewam...
: pt mar 23, 2007 8:59 pm
autor: janusz k160
Zaśniedziałe klemy=duży opór przy poborze prądu-wyczyścić i jeździć
