DIFF LOCK
Moderator: Kosiarz
- bartek_MX_1
- jestem tu nowy...
- Posty: 91
- Rejestracja: ndz sty 28, 2007 12:53 pm
- Lokalizacja: wrocław
- Kontaktowanie:
DIFF LOCK
witam,
ostatnio zrobiłem sobie daleki i szybki wypad na weekend do austrii. (Y61 2006) i w trakcie jazdy, po przejechaniu jakiś 400 km przy średniej prędkości 120 km/h (max podciskałem 150-160) zapaliła mi się kontrolka DIFF LOCK i oprócz tego migała kontrolka ABS. po jakimś czasie włączył mi się sygnał dzwiękowy. potem kontrolka czasami się wyłączała i znowu załączała. z przełącznikiem DIFF LOCK nic nie robiłem więc nie wiem czy to jakieś zwarcie czy co innego. jeśli ktoś miał podobne doświadczenia albo wie o co tu chodzi prosze o kontakt.
ostatnio zrobiłem sobie daleki i szybki wypad na weekend do austrii. (Y61 2006) i w trakcie jazdy, po przejechaniu jakiś 400 km przy średniej prędkości 120 km/h (max podciskałem 150-160) zapaliła mi się kontrolka DIFF LOCK i oprócz tego migała kontrolka ABS. po jakimś czasie włączył mi się sygnał dzwiękowy. potem kontrolka czasami się wyłączała i znowu załączała. z przełącznikiem DIFF LOCK nic nie robiłem więc nie wiem czy to jakieś zwarcie czy co innego. jeśli ktoś miał podobne doświadczenia albo wie o co tu chodzi prosze o kontakt.
- JackY61
- Posty: 1558
- Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
- Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
- Kontaktowanie:
Re: DIFF LOCK
prawdapodobnie uszkodzona czujka blokady w moscie. Mi juz ja z 4 razy wymieniali. Wejdz pod samochod i odlacz na probe kostke na kablu biegnacym od czujki. Jesli problem zniknie to bedzie wlasnie to.bartek_MX_1 pisze:witam,
ostatnio zrobiłem sobie daleki i szybki wypad na weekend do austrii. (Y61 2006) i w trakcie jazdy, po przejechaniu jakiś 400 km przy średniej prędkości 120 km/h (max podciskałem 150-160) zapaliła mi się kontrolka DIFF LOCK i oprócz tego migała kontrolka ABS. po jakimś czasie włączył mi się sygnał dzwiękowy. potem kontrolka czasami się wyłączała i znowu załączała. z przełącznikiem DIFF LOCK nic nie robiłem więc nie wiem czy to jakieś zwarcie czy co innego. jeśli ktoś miał podobne doświadczenia albo wie o co tu chodzi prosze o kontakt.
- bartek_MX_1
- jestem tu nowy...
- Posty: 91
- Rejestracja: ndz sty 28, 2007 12:53 pm
- Lokalizacja: wrocław
- Kontaktowanie:
- bartek_MX_1
- jestem tu nowy...
- Posty: 91
- Rejestracja: ndz sty 28, 2007 12:53 pm
- Lokalizacja: wrocław
- Kontaktowanie:
- JackY61
- Posty: 1558
- Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
- Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
- Kontaktowanie:
w zestawie :bartek_MX_1 pisze:tak trochę z innej beczki. jesli zrobie lifting o jakieś 5 cm to czy komfort jazdy przy duzych prędkościach będzie podobny jak przy seryjnym zawieszeniu, oponach i felgach, tzn. czy samochód będzie sie prowadził tak stabilnie jak w tej chwili czy będzie może bujał się za dużo. myśle o OME.
-opony 35''
-sprezyny OME HD +2''
-amortyzatory OME
-1,5cm dystanse (niestety trzeba bylo wlozyc)
nie odczuwam bujania. jednak musisz wziasc pod uwage, ze ja seryjnym patrolem to moze miesiac jezdzilem i tak naprawde juz nie pamietam jak bylo na poczatku.
Wg mnie roznicy w takim zestawie, w stosunku do oryginalu, nie ma.
- JackY61
- Posty: 1558
- Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
- Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
- Kontaktowanie:
A jesli chodzi o czujki wlaczonej blokady w moscie to na moje pytanie "czy to tak zawsze bedzie sie psuc" facet odpowiedzial cos w stylu "ten typ widocznie tak ma" 
A tak wogole, to glupoty gadam. Masz auto na gwarancji, wiec jedziesz do ASO i Ci wymieniaja. Powiedz im tylko, zeby zaczeli od tej czujki bo jeszcze gotowi pol dnia sprawdzac czemu to sie zapala

A tak wogole, to glupoty gadam. Masz auto na gwarancji, wiec jedziesz do ASO i Ci wymieniaja. Powiedz im tylko, zeby zaczeli od tej czujki bo jeszcze gotowi pol dnia sprawdzac czemu to sie zapala

- Igor V8
-
- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Mój jest stabilniejszy po lifciebartek_MX_1 pisze: czy komfort jazdy przy duzych prędkościach będzie podobny jak przy seryjnym zawieszeniu, oponach i felgach, tzn. czy samochód będzie sie prowadził tak stabilnie jak w tej chwili czy będzie może bujał się za dużo. myśle o OME.
Jest to kwestia dobrania sprężyn i amorków

Mój też chodzi na OME , rewelacja

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... 

miałem ten problem jakieś 2tyg temu jechałem na okęcie trasa zapchana więc jak mogłem dawałem ile dało. Przed Warszawą miga Diff potem na stałe i jeszcze przy przekroczeniu 20 gong. Dzwonię do ASO a oni poradzili żeby zawołać ASSISTANCE na lawetę (a tu do odlotu jakieś 2h i jeszcze stooolica do przejechania) dojachałem, postawiłem na parkingu.
Poczekał potwór 10dni pod Okęciem i tak się stęsknił że zaponmiał o czujce Diff i jest ok. (jak zapne to miga ale tylko wtedy).
Widać z Parchem jak z kobitą
tylko więcej żłopie
Poczekał potwór 10dni pod Okęciem i tak się stęsknił że zaponmiał o czujce Diff i jest ok. (jak zapne to miga ale tylko wtedy).
Widać z Parchem jak z kobitą

- JackY61
- Posty: 1558
- Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
- Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
- Kontaktowanie:
z tego co wiem (jesli sie myle to prosze poprawic), nie ma mechanicznej mozliwosci by blokada sie zalaczyla gdy jedziesz 2x4.Wojan pisze:miałem ten problem jakieś 2tyg temu jechałem na okęcie trasa zapchana więc jak mogłem dawałem ile dało. Przed Warszawą miga Diff potem na stałe i jeszcze przy przekroczeniu 20 gong. Dzwonię do ASO a oni poradzili żeby zawołać ASSISTANCE na lawetę
się nie załączyła tylko coś się s...ło z kontrolką.
pomimo przekręconego pokrętła na off świeciły sie kontrolki i hałasował gong, choć faktycznie było 2H i napewno nie był tył zblokowany.
Zrobiłem nawet próbę (w celu odłączenia) na stacji. zapięłem 4LO i pojeżdziłem w kółko (wówczas zblkowował) pomimo że pokrętło było w dalszym ciągu off. Po przełączneiu na 2H kontroka i gong w dalszym ciągu dawały znać tylko (napęd normalny jaby nigdy nic) ale ten gong jeszcze dziś mi w głowie dzwoni
. Przełączanie pokrętłem nic nie dawało (tak jakby w samym pokrętle było zwarcie)
Szkoda że nie ma trzeciej wajhy do mechanicznego blokowania dyfra (mam takie cudo w wietnicy) tam co prawda trzeba aby włączyć i wyłączyć blokadę potrzeba chłopa ze 100kg, a nie jakiś pstryczek-elektryczek
)
pomimo przekręconego pokrętła na off świeciły sie kontrolki i hałasował gong, choć faktycznie było 2H i napewno nie był tył zblokowany.
Zrobiłem nawet próbę (w celu odłączenia) na stacji. zapięłem 4LO i pojeżdziłem w kółko (wówczas zblkowował) pomimo że pokrętło było w dalszym ciągu off. Po przełączneiu na 2H kontroka i gong w dalszym ciągu dawały znać tylko (napęd normalny jaby nigdy nic) ale ten gong jeszcze dziś mi w głowie dzwoni

Szkoda że nie ma trzeciej wajhy do mechanicznego blokowania dyfra (mam takie cudo w wietnicy) tam co prawda trzeba aby włączyć i wyłączyć blokadę potrzeba chłopa ze 100kg, a nie jakiś pstryczek-elektryczek

hmm, kiedys cofajac jednym kolem wpadlem w wykop fundamentu pod plot, bez zalczonego przoduJackY61 pisze: z tego co wiem (jesli sie myle to prosze poprawic), nie ma mechanicznej mozliwosci by blokada sie zalaczyla gdy jedziesz 2x4.
zapialem blokade i bez problemu wyjechal... ale to w Y60... nie wiem, moze w Y61 cos sie zmienilo...
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."
Sun Tzu
Sun Tzu
- JackY61
- Posty: 1558
- Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
- Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
- Kontaktowanie:
dokladnie, ale to jeszcze nie powod by assistance wolacWojan pisze:się nie załączyła tylko coś się s...ło z kontrolką.
pomimo przekręconego pokrętła na off świeciły sie kontrolki i hałasował gong, choć faktycznie było 2H i napewno nie był tył zblokowany.

typowy objaw walnietej czujki blokady w moscieWojan pisze: Zrobiłem nawet próbę (w celu odłączenia) na stacji. zapięłem 4LO i pojeżdziłem w kółko (wówczas zblkowował) pomimo że pokrętło było w dalszym ciągu off. Po przełączneiu na 2H kontroka i gong w dalszym ciągu dawały znać tylko (napęd normalny jaby nigdy nic) ale ten gong jeszcze dziś mi w głowie dzwoni. Przełączanie pokrętłem nic nie dawało (tak jakby w samym pokrętle było zwarcie)
u mnie sie to dzieje glownie w momencie dluzszego brodzenia w glebszej wodzie, a pierwszy raz stalo sie to podczas ulewnej pogody
- bartek_MX_1
- jestem tu nowy...
- Posty: 91
- Rejestracja: ndz sty 28, 2007 12:53 pm
- Lokalizacja: wrocław
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości