Podniesc PickUpa

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Pavii
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 9:59 pm
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Podniesc PickUpa

Post autor: Pavii » pn kwie 23, 2007 5:42 pm

A wiec tak chce kupic oponki
BF Goodrich Mud Terrain 235/85R16 Wchodzą na oryginalne felgi tak wyczytałem :D Teraz Tylko kwestja podniesienia nadwozia.

Jaki jest rozstaw śrub? w oryginalnych felgach .

Jak To Zrobić żeby sie nie narobić ;] ?

O ile trzeba go podnieść ?

Jeśli bardziej sie opłaca kupić zestaw do podnoszenia to jakiej firmy. ?
Pewnie to jedyne wyjście Żeby uzyskać taki efekt .
http://www.purenissan.com/3_suspension_4wd.htm
http://4by4.pl/index.php?pid=84
jaki zestaw jest odpowiedni. ? trzeba kupowac resory czy mozna kupic zestaw bez resorow i dorobic.

W TYM STylu :D


Obrazek
Nissan PickUP D22

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pn kwie 23, 2007 6:01 pm

jedną z 2 rozsądnych metod podniesienia pick up'a czy każdego innego auta które nie zależenie zawieszenie oparte na drążkach skrętnych jest zrobienie body liftu lub wymiana wahaczy a raczej adaptacja wahaczy firmy Calmini.

Wymiana drążków skrętnych na HD nic Ci nie da za wyjątkiem możliwości zamontowania wyciągarki i utrzymanie stałej wyskości i prześwitu. Wymiana z tyłu resorów na HD też jest bez sensu chyba ze wozisz na pace jedną tonę i chcesz mieć lift – jeśli nie to wymienia się wieszaki resorów na dłuższe wraz w wymianą tylnych amortyzatorów..

Widzę za masz nie wielkie doświadcznie tak wiec poczytaj to co pisałem na temat Mitsubishi Pajero …zada działania przedniego zawieszenia jest TAKA SAMA


http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... 9&start=50
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
wojtek_kom
 
 
Posty: 3678
Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: wojtek_kom » pn kwie 23, 2007 6:48 pm

Na zdjęciu D22 wyglądają normalnie - dołożona wyciągarka oraz symulator osłony reflektorów :)

Mój D22 jest obniżony o 8-10 cm jeżeli porównam z oryginałem - na standardowych oponach miał 178 cm wzrostu teraz około 170 cm...

Wyszło mi coś takiego:
- standardowa opona 205/80/16, wysokość opony 74 cm -> wysokość samochodu 178 cm,
- po obniżeniu, standardowa opona 205/80/16 -> wysokość 170 cm, w terenie z ładunkiem 700 kg zero problemów,
- opona 235/85/16, wysokość 81 cm -> różnica 7 cm -> czyli powinno wejść i nie stwarzać problemów,
- tył na dystansach 35 mm czyli 205+35 na standardowej feldze, wszystko mieści się w obrysie.

Coś pokręciłem?
Wojtek
Nissan-y

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » pn kwie 23, 2007 6:59 pm

Samochody na zdjęciu nie mają żadnych modyfikacji zawieszenia oprócz podkręcenia drążków o 1,5 cm ze względu na wyciągarkę. Calmini to jest dobre ale w reduktorze w Samuraju 8)
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

Awatar użytkownika
Pavii
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 9:59 pm
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

,

Post autor: Pavii » pn kwie 23, 2007 7:19 pm

No znac to ja sie nie znam :D co tu kryc...

Wiec potrzebne mi

Drążki skrętne [Bo wyciagarke mam zamiar zamontowac] CZy tylko Podkrecic orginalne ?
Wieszak resora i amortyzory Tylnie.

Przednie Tez ?

i kola wejda spokojnie.. ;]
Nissan PickUP D22

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » pn kwie 23, 2007 8:04 pm

Z tymi wieszakami to taka troszkę rzeźba bo jak chcesz podnieść o 3 cm to musisz zrobić wieszak dwa razy dłuższy. Czyli zakładając, że ma on ileś tam centymetrów musisz go jeszcze przedłuzyć o kolejne 6. Im dłuższy wieszak tym mniej stabilne zawieszenie na boki.
Ale ja też się nie znam :wink:
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » pn kwie 23, 2007 11:03 pm

Pavii pisze:A wiec tak chce kupic oponki
BF Goodrich Mud Terrain 235/85R16 Wchodzą na oryginalne felgi tak wyczytałem :D Teraz Tylko kwestja podniesienia nadwozia.

Jaki jest rozstaw śrub? w oryginalnych felgach .

Jak To Zrobić żeby sie nie narobić ;] ?

O ile trzeba go podnieść ?

Jeśli bardziej sie opłaca kupić zestaw do podnoszenia to jakiej firmy. ?
Pewnie to jedyne wyjście Żeby uzyskać taki efekt .
http://www.purenissan.com/3_suspension_4wd.htm
http://4by4.pl/index.php?pid=84
jaki zestaw jest odpowiedni. ? trzeba kupowac resory czy mozna kupic zestaw bez resorow i dorobic.
235/85R16 to niecałe 32" i taki rozmiar wchodzi bez przeróbek. Do lansowania się wystarczy. Do jazdy intensywnej (duże przechyły i "hopy") za mało miejsca w nadkolach.
Podnoszenie przodu na drążkach (podkręcenie), to jak chodzenie na palcach żeby być wyższym czyli bez sensu. Drążki można/trzeba podkręcić dla skompensowania ciężaru np. zderzaka czy wyciągarki. Wymiana drążków na HD pełni taką samą rolę plus "utwardza" przód. Jedną z realnych metod podniesienia jest wymiana wachaczy górnych np. na Calmini. Wachacz ma "wbudowane przesunięcie" górnego sworznia piasty (ze zmodyfikowanym od razu kątem) w dół co podnosi przód samochodu. Wachacz ma tym samym większy skok co także zwiększa wykrzyż. Problemem jest kompatybilność wersji amerykańskiej pickupa (Frontier) z wersją europejską. Wachacze Calmini sa do liftu 3" co dla wersji europejskiej jest za dużo. Przy takim zwiększeniu skoku wachacza, półosie blokują się w najniższym dolnym punkcie (w wersji europejskiej). Można to zmniejszyć przez dołożenie większych odboi (ograniczających ruch wachacza w dół) lub obniżyć most na mimośrodowych "polibuszach". Moje doświadczenia z mimośrodami okazały się niewypałem ale także z powodu niekompatybilności wersji amerykańskiej z europejską. Jak wieś gminna niesie Calmini rozwiązał już te problemy a w każdym bądź razie należy to z nimi uzgodnić.
Podniesienie tyłu jest dużo prostsze i tańsze. 3" Calmini realizuje przez dłuższe o 5 cm wieszaki (2.5 cm podniesienia) i 5 cm "klocek" pod resory ( z odpowiednim kątem poprawiającym kąt pracy wału). Jeździłem trzy lata z prefabrykowanymi wieszakami ale ze wspawaną poprzeczką. W Calmini odeszli od tego rozwiązania na rzecz skręcanych płaskowników, które jednak po skręceniu nie wykazywały najmniejszych luzów i ruchów bocznych paki. Metoda wstrząsowa powodowała ruch całego samochodu a żadnego na styku paka/zawieszenie.
Tył można także podnieść (zamiast klocka i wieszaków) przez wymianę resorów na "tuningowane".
Oczywiście za tym musi pójść wymiana amortyzatorów (większy skok z przodu i dłuższe z tyłu) i odbojów z tyłu.

Zamiast takiego liftu (realnie 5 cm) można podnieść budę o 5 cm. Operacja względnie tańsza (względnie bo robi się przerwa przy zderzakach i ewentualnych progach). 5 cm podkładki z ertalenu (tokarz), dłuższe śruby (o odpowiedniej wytrzymałości), przeniesienie chłodnicy intercoolera o 5 cm wyżej (wymiana dwóch węży) lub pięciocentymetrowa maskownica oraz obniżenie o 5 cm punktów mocowania chłodnicy (zależy od rocznika problem większy lub mniejszy). Plus drobiazgi.. :D

Efekt ten sam. Wchodzą także opony 265/75R16 ale wymaga to zdjęcia przednich chlapaczy, które obcierają przy skrętach (chyba że się zmieni i zawieszenie i podniesie budę.. :roll: ).
Zamiast dystansów lepiej wymienić felgi na te z mniejszym odsadzeniem. Oryginalne mają ET+40. Założenie np. 8" stalówek od Patrola z ET +10 odsadzi koło o 3 cm co nieźle zrekompensuje podniesiony punkt ciężkości W tym aspekcie podniesienie budy jest korzystniejsze, ponieważ w górę idzie mniejszy ciężar.

Tak więc to nie felgi są największym problemem..

I jeszcze jedno odnośnie podkręcania drążków.
Jeżeli podkręcamy żeby włożyć większe koła, to sami na siebie zastawiamy pułapkę.. Koła wejdą ale przy większym skoku koła przywalą w nadkole bo przecież drążek pracuje zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Żeby tego uniknąć należałoby zwiększyć odbój górny i ograniczyć skok (i tak mały) wachacza w górę, czyli w dół mało zostaje (po podkręceniu) a w górę zmniejszyć samemu.. :-?

Pineska w bucie i na palcach.
:)21
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » wt kwie 24, 2007 2:34 am

Czytam sobie tak ten temat :)2
Mnie też za chwilę to czeka w pickupie :wink:
Motaj Chłopie i dawaj znać jak Ci idzie :)21
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
Pavii
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 9:59 pm
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

.

Post autor: Pavii » wt kwie 24, 2007 9:28 pm

Uhh tak to czytam i czytam :D ze az mi zapal gasnie :D tyle tych sposobow :D tyle problemow :D :) Zeby obczaic wszystko to jeszcze z 3 razy to przeczytam :D Dzieki za podpowiedzi !!

A sa jakies Firmy ktore specjalizuja sie w podnoszeniu Aut 4x4 ? :-?
okolice Warszawy.

No ale jak wsadze ta wyciagarke to troszke musze podkrecic drazki TAK ?
Czy lepiej wymienic na HD

No i tyl to za pomoca klocka i wieszaków..

Ale jak wsadze te kola i nic nie pozmieniam to jak wpadne na jakas hoope to mi kola walna w nadkola.. ;/
Nissan PickUP D22

Awatar użytkownika
gkozi
 
 
Posty: 1497
Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
Lokalizacja: zielonogórskie

Post autor: gkozi » wt kwie 24, 2007 9:34 pm

a żeś sobie takie auto wybrał do podnoszenia że ...


nie można było znaleźc czegoś na dwóch sztywnych mostach i sprężynach ?


:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: .

Post autor: zbig » wt kwie 24, 2007 11:11 pm

Pavii pisze:Uhh tak to czytam i czytam :D ze az mi zapal gasnie :D tyle tych sposobow :D tyle problemow :D :)
Przecież to cały urok tej zabawy.. :D
Pavii pisze: Zeby obczaic wszystko to jeszcze z 3 razy to przeczytam :D
Przeszukaj cały dział Nissana a nie tylko ten temat.
Pavii pisze: No ale jak wsadze ta wyciagarke to troszke musze podkrecic drazki TAK ?
Czy lepiej wymienic na HD
Musisz bo przykucnie. Zawieszenie przednie jest na drążkach, których napięcie reguluje wysokość samochodu. Tak jakbyś np. chodził w lekkim przysiadzie. Jak Ci włożą na plecy trochę ciężaru, to przysiądziesz a żeby się podnieść do poprzedniej pozycji, to musisz bardziej napiąć mięśnie (czyli podkręcić drążki) albo potrenować te mięśnie dla wzmocnienia (wymienić drążki na HD) :wink:
To zależy od finansów. Podkręcenie nic nie kosztuje.
Zależy od ciężaru wyciagarki, zależy czy będziesz używał w niej stalówki czy syntetyka (10mm stalówka, to 12 kg, rolki 6 kg a syntetyk 1.5 kg i aluminiowy ślizgacz 1 kg), zależy czy będziesz wymieniał zderzak na stalowy.
Napewno lepiej zmienić drążki na HD.
Pavii pisze: No i tyl to za pomoca klocka i wieszaków..
Po co Ci 3" ? Albo wieszaki albo klocek albo resory.
Wieszaki lub resory najprościej. Klocek najlepiej bo poprawia także kąt wału ale klocek musi być "z głową" (kąt, szpickopf, dłuższe U-bolty i trochę problemu z prowadzeniem linki od hamulca ręcznego ale rozwiązywalne).
Pavii pisze: Ale jak wsadze te kola i nic nie pozmieniam to jak wpadne na jakas hoope to mi kola walna w nadkola.. ;/
No walną, nie za mocno, nic się nagle nie stanie od jedengo razu ale po jakimś czasie mogą pourywać się uszy przednich błotników (błotniki są przykręcane na śruby).
Fabryka dopuszcza maksymalnie 265/70R16 czyli teoretycznie 30.6" (opony w zależności od producenta mogą się różnić średnicą w tym samym typoszeregu). Ty chcesz włożyć oponę 31.7" czyli pół cala mniej pomiędzy oponą a błotnikiem we wnęce (od dopuszczalnej). To nie jest tak dużo ale to na styk.
Jeżeli nie chcesz nic robić (przynajmniej na początek), to załóż MT-ki 265/70R16 i masz święty spokój. A powinny być szersze (nie 235), bo pickup ma ciężki dziób (tona jak obszył).

Zacznij po prostu jeździć i prędzej czy później sam określisz swoje potrzeby. Oczywiście trzeba wziąść pod uwagę, że jeżeli za "chwilę"dojdziesz do wniosku, że potrzebujesz większe koła, to zostają Ci 265/70 i musisz kupić nowe ale nowe to cały szereg zmian, więc spokojnie, bez nerwowych ruchów.
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
Pavii
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 9:59 pm
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

.

Post autor: Pavii » śr kwie 25, 2007 10:41 pm

265/70R16 wejda na orginalne standardowe felgi ??

jaki jest rozstaw srub do nissana ? ;>

No i to chyba na tyle :D ile chcialem wiedziec :D

Dzieki za wypowiedzi :D mam nadzieje ze spotkamy sie kiedys w terenie :D
Nissan PickUP D22

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: .

Post autor: zbig » śr kwie 25, 2007 11:29 pm

Pavii pisze:265/70R16 wejda na orginalne standardowe felgi ??

jaki jest rozstaw srub do nissana ? ;>

No i to chyba na tyle :D ile chcialem wiedziec :D

Dzieki za wypowiedzi :D mam nadzieje ze spotkamy sie kiedys w terenie :D
Rozumiem, że wg Ciebie standardowe, to znaczy stalowe 6x16" (przynajmniej takie masz na zdjęciu Twojego pickupa).
Wejść wejdzie ale będzie mocno ściśnięta (producent zaleca dla takiej opony felgę 7-8.5").

Tu 265/75R16 na feldze 6" (trochę wyższy profil), wydłużone wieszaki resorów o 5 cm (daje lift 2.5 cm) i podkręcone drążki z przodu o 2.5 cm.

Obrazek

Tu dodatkowo podniesiona buda o 5 cm ale opony 285/75R16 na felgach 8x16" z ET +10
Obrazek
Niech Cię nie myli brak przerwy pomiędzy zderzakiem a pasem przednim, ponieważ zderzak też został podniesiony (to akurat proste).
Końce zderzaka zostały trochę podcięte (żeby nie obcierały), oraz zdjęte chlapacze przednie i tylne.

Rozstawy masz tutaj

http://www.rajdy4x4.pl/samochody/felgi-tabela.php

Do zobaczenia :)2
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: .

Post autor: gebels » czw kwie 26, 2007 7:08 am

Pavii pisze:Uhh tak to czytam i czytam :D ze az mi zapal gasnie :D tyle tych sposobow :D tyle problemow :D :) Zeby obczaic wszystko to jeszcze z 3 razy to przeczytam :D Dzieki za podpowiedzi !!

A sa jakies Firmy ktore specjalizuja sie w podnoszeniu Aut 4x4 ? :-?
okolice Warszawy.

No ale jak wsadze ta wyciagarke to troszke musze podkrecic drazki TAK ?
Czy lepiej wymienic na HD

No i tyl to za pomoca klocka i wieszaków..

Ale jak wsadze te kola i nic nie pozmieniam to jak wpadne na jakas hoope to mi kola walna w nadkola.. ;/




ty się lepiej zastanów jak ukryjesz wydatki na części przed swoją połowicą :)21

bo jak zobaczy że tyle chcesz jeszcze na niego wydać a to dopiero początek wydatków :)23
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
a-dam1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 7:20 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: .

Post autor: a-dam1 » pn maja 07, 2007 7:25 pm

Niech Cię nie myli brak przerwy pomiędzy zderzakiem a pasem przednim, ponieważ zderzak też został podniesiony (to akurat proste).
Końce zderzaka zostały trochę podcięte (żeby nie obcierały), oraz zdjęte chlapacze przednie i tylne.

Zbig, a powiedz co z tymi pięknymi oryginalnymi zderzakami w terenie?
To chyba jeden wyjazd i pourywane, nie?
HZJ 80

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » pn maja 07, 2007 8:05 pm

Nie było tak beznadziejnie, to plastik, wzmacniany od wewnątrz blachą (ale nie na całej powierzchni) miał tylko jedną zaletę, mianowicie po wgnieceniu dawał się bez problemu wyprostować młotkiem lub obuchem siekiery (wracał do pierwotnej postaci).. :D. To czysta "ozdoba" żadnych własności zderzaka (poza utrzymywaniem tablicy rejestracyjnej). Dolne końce ( z dwóch stron) mocowane prącikami do ramy, żeby na wietrze nie furkotały..oczywiście w terenie pręty gięły się natychmiast.. :roll: i tyle..
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
a-dam1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 7:20 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: a-dam1 » pn maja 07, 2007 8:22 pm

No to dobrze, bo często kończy się gorzej. Ja akurat jeżdżę Toyotą HZJ 80, gdzie tylko końcówki zderzaka są plastykowe, jak w każdej 80-tce. Po pierwszym wyjeździe te plastyki zniszczyłem i to pół biedy. Ale weszły mi wgłąb niszcząc trochę błotnik, nadkole i pas dolny za zderzakiem. Szybko zrobiłem solidne zderzaki. Teraz mogę atakować kamulce i drzewa. Według mnie zderzaki i mocne progi to połowa sukcesu w każdym trudnym terenie.
Obrazek
HZJ 80

Awatar użytkownika
Pavii
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 9:59 pm
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

.

Post autor: Pavii » wt maja 08, 2007 8:44 am

Taa :D nie wszystko na raz :D :D dam sobie trochę czasu :D na początek Wyciągarka i oponki i male podniesienie.. Na razie na polowanka wystarczy :D Później zdejmę piękne rurki ;P Walne mocne progi zderzaczek przedni swoja mase ma wiec i drążki przy okazji trochę to kosztuje wiec musze to w czasie rozłożyć. A zarazie będę szukał imprez i przejazdow bardziej turystyczno - krajoznawczych niż hardcorowo - sportowych ;] Dopiero zaczynam sie w to wkręcać wasze rady i sugestie bardzo mi pomagają :D i biorę je pod uwagę podczas podejmowania decyzji.

A wiec prosze o dalsze podpowiedzi :D


Pozdrawiam 8)
Nissan PickUP D22

Awatar użytkownika
a-dam1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 7:20 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: a-dam1 » wt maja 08, 2007 9:15 am

Będę teraz robił takie zderzaki i progi do pick-up`a. Jak będziesz chciał zobaczyć i pogadać na ten temat, to daj znać.
HZJ 80

Awatar użytkownika
Pavii
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 9:59 pm
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

;d

Post autor: Pavii » pn sie 13, 2007 7:43 pm

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Troche pozmienialem Doszla wyciagarke T-Max 12500 EWO.
Doszly oponki BF 265/75 :D po malym podniesieniu na ORginalnych jeszcze dragach :P i przycieciu plastikow :] ale jakos jezdzi ;D
Odeszlo sprzegło :D bo sie "skonczylo" Wiec autko wyglada nie jezdzi ;]

Wiem Wiem ze oplywa chromem itp ;P i swieci jak chinka ;D no ale co zrobic ;] jak gdzies mi odpadnie w lesie to moze juz nie przykrece :D Ale progow chromowanych juz robic nie bede :D tylko solidna rure.. tak na dobry poczatek ;]
Nissan PickUP D22

Ryży Koń
Posty: 414
Rejestracja: pn sie 22, 2005 8:35 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ryży Koń » śr sie 15, 2007 4:44 pm

Nie no chłopie... odkręć tę kanalizację co ja przykręciłes z przodu auta. Poza wzrostem masy nie daje to zupełnie nic.

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » śr sie 15, 2007 6:42 pm

halogeny na górze pourywasz w końcu.

kanalizacja z przodu tyulko dodaje masy

oponki ateki na tą piękną drogę na fotce - bezużyteczne

ale idziesz w dobrym kierunku :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
harris
 
 
Posty: 198
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 6:31 am
Lokalizacja: GKA<->WH

Post autor: harris » śr sie 15, 2007 9:38 pm

Kylon pisze:Calmini to jest dobre ale w reduktorze w Samuraju 8)
:)20
jest dobrze, ale nie najgorzej jest

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » śr sie 15, 2007 11:42 pm

Motaj Chłopaku motaj :)2
Ja swojego zaczynam we wrześniu :wink:
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pn sie 27, 2007 3:08 pm

Panowie macie tu zestaw typowo do pickupa, 6" liftu bez zmiany skoku przedniego zawiasu, ale co za kólka wtedy możecie wsadzić :)22

http://www.fabtechmotorsports.com/appli ... issan.html
Czwarte serce :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości