Dłużej kręci na ciepłym motorze, jak zimny igła?? Patrol GR

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Mixiorek
 
 
Posty: 142
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 10:11 pm

Dłużej kręci na ciepłym motorze, jak zimny igła?? Patrol GR

Post autor: Mixiorek » czw maja 24, 2007 1:07 am

witam :D panowie mam taki problemek ostatnio ale nie zawsze... :lol: gdy mam motor cieply, mam delikatne problemy z odpalaniem...mianowice takie iz musze kreci z jakies 2 sekundy, kilka obrotow rozrusznika i wtedy zapala ?? poprostu musi zrobic kilka obrotow...nieraz trafi ze jak palcem odjal (kiedy cieply ale zadkosc) ale w 80% dluzej musze go krecic gdy motor cieplutki...Jesli chodzi o zimny... z rana to jak igielka jeden obrot i chodzi... :)2
Człowiek nie wielbłąd musi jebnąć - (chlup)

przemo69
 
 
Posty: 105
Rejestracja: pn mar 13, 2006 4:39 pm
Lokalizacja: tarnobrzeg

Post autor: przemo69 » czw maja 24, 2007 6:17 am

Witam, pewnie było już o tym kilka razy, wg mnie powoli klęka pompa wtryskowa. Ale nie ma co siać paniki, proces do całkowitego jej zużycia jest długi :wink:
pozdr

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

Post autor: + AND + » czw maja 24, 2007 7:26 am

to zrób tak - gdy bedzie cieply ,polej obficie pompe wtrysk. zimna woda i odpal go - oczywiscie zdaj relacje :)1
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

przemo69
 
 
Posty: 105
Rejestracja: pn mar 13, 2006 4:39 pm
Lokalizacja: tarnobrzeg

Post autor: przemo69 » czw maja 24, 2007 7:48 am

+ AND + pisze:to zrób tak - gdy bedzie cieply ,polej obficie pompe wtrysk. zimna woda i odpal go - oczywiscie zdaj relacje :)1
Głównie chodzi o tylną część pompy, tam skąd wychodzą przewody wysokiego ciśnienia.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw maja 24, 2007 8:31 am

+ AND + pisze:to zrób tak - gdy bedzie cieply ,polej obficie pompe wtrysk. zimna woda i odpal go - oczywiscie zdaj relacje :)1
Równie dobrze można wyeksportować Parcha na Antarktydę :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Mixiorek
 
 
Posty: 142
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 10:11 pm

Post autor: Mixiorek » czw maja 24, 2007 3:27 pm

powiem tak mam go juz rok czasu i caly czas jest tak samo... zdaje mi sie ze mam go troszke wyczute 8) mianowice tak ze przy od paleniu gdy cieply motor wkladam kluczyk i od razu gwaltownie przekrecam tak aby nawet kontrolki zaplonu sie nie zapalily wtedy odpali jak reke odjal :D druga rzecz...gdy rowniez cieply ale od ostatniej jazdy stoi jakies 20 min rowniez swiece sie jeszcze nie wlacza...jak reka odjal...najgorzej jak zgasze i po 3-5 minutach pale wtedy kreci dluzej ??
Człowiek nie wielbłąd musi jebnąć - (chlup)

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

Post autor: + AND + » czw maja 24, 2007 9:37 pm

Eskapada pisze:
+ AND + pisze:to zrób tak - gdy bedzie cieply ,polej obficie pompe wtrysk. zimna woda i odpal go - oczywiscie zdaj relacje :)1
Równie dobrze można wyeksportować Parcha na Antarktydę :)21
he ?? moze to nawet nie głupie :)21
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

Lecho
Posty: 312
Rejestracja: śr lut 21, 2007 9:12 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lecho » śr maja 30, 2007 7:17 am

+ AND + pisze:
Eskapada pisze:
+ AND + pisze:to zrób tak - gdy bedzie cieply ,polej obficie pompe wtrysk. zimna woda i odpal go - oczywiscie zdaj relacje :)1
Równie dobrze można wyeksportować Parcha na Antarktydę :)21
he ?? moze to nawet nie głupie :)21
+AND+ ma rację. Winna jest głowica w pompie rozdzielająca paliwo. Gdy się nagrzeje traci szczelność i dawki są wtedy niewystarczające. Mocno rozgrzany silnik może nawet nie odpalać do czasu ostygnięcia. Warto mieć wtedy w aucie butelkę 2l. z wodą i polać pompę. Wtedy problem znika.
Ja mam to już kilka lat, gorący troche dłuzej pokreci, a polewać zdarzyło mi sie dopiero trzy razy. Mozna się przyzwyczaić. Głowica w pompie to ok. 2tys. złociszy.
Pozdro Lecho
K 260 Long Y 60 GR Long
Dawniej Aro 243D

Awatar użytkownika
Mixiorek
 
 
Posty: 142
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 10:11 pm

Post autor: Mixiorek » śr maja 30, 2007 8:25 am

ooo tylko 2 tys zl kolego ta glowica w pompie kosztuje :)2 heheno no to chyba lepiej cala pompe dorwac za 900 zl ;p;p jak mam dac 2 kola to niech sekunde dluzej sobie pokreci :D ogolem to nigdy nie polewalem a auto za kazdym razem odpalilo :)2 tylko z dluzszym sekundowym kreceniem na razie odpukac nie zawiodlo mnie 8)
Człowiek nie wielbłąd musi jebnąć - (chlup)

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » śr maja 30, 2007 1:23 pm

ja co dnia w od pół roku w Renówce Kangoorku Dieselku polewam głowiczke pompy zimną wodą i pomaga( woda sie leje spod silnika i ludziska się dziwią co robię :)21 ) ale bez tego zonk , aku wydoje na ciepłym motorze, a na dodatek potem kręcę aby nabić ciśnienia w garnkach bo już przedmuchy spore, a motodoktory to wychodzą wydechem razem z olejem :cry: ciekawę jak długo można eksploatować zabity motor ... w każdym bądź razie jak zapali, to nawet idźie należycie 8)
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
cox
 
 
Posty: 230
Rejestracja: wt sty 24, 2006 4:16 pm
Lokalizacja: WADOWICE
Kontaktowanie:

Post autor: cox » śr maja 30, 2007 10:26 pm

Bartas pisze:ja co dnia w od pół roku w Renówce Kangoorku Dieselku polewam głowiczke pompy zimną wodą i pomaga( woda sie leje spod silnika i ludziska się dziwią co robię :)21 ) ale bez tego zonk , aku wydoje na ciepłym motorze, a na dodatek potem kręcę aby nabić ciśnienia w garnkach bo już przedmuchy spore, a motodoktory to wychodzą wydechem razem z olejem :cry: ciekawę jak długo można eksploatować zabity motor ... w każdym bądź razie jak zapali, to nawet idźie należycie 8)
tak z czystej ciekawosci, jaki przebieg tego kangoorka ??

p.s. zalezy co u ciebie zabity motor ??

jezeli nie ma luzow w ikladzie korbowo-tlokowym to uwierz mi dlugo.

jezeli sa to pewnie w koncu sie roz..........li :)

pozdrawiam
OFFROADOWCY to nie świry, OFFROADOWCY to PASJONACI :)
www.flashtronik.pl

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » czw maja 31, 2007 7:36 am

cox pisze: tak z czystej ciekawosci, jaki przebieg tego kangoorka ??

p.s. zalezy co u ciebie zabity motor ??

jezeli nie ma luzow w ikladzie korbowo-tlokowym to uwierz mi dlugo.

jezeli sa to pewnie w koncu sie roz..........li :)

pozdrawiam
przebieg ma identyczny prawie co mój Patrol : 216 słuzbowych tyś. km. a więc nie dużo jak na tą jednostkę. Jeżeli chodzi o luzy w układzie korbowo tłokowym to raczej nie ma za specjalnie i silnik co prawda nie chodzi równiutko jak kiedyś, ale nie stuka prócz rozruchu: gdy mocniejszy - sze kompresją tłoki zaczynają gadać. Silnik już miał jeden remont główny przy 70 tyś km, przegrzał sie i poszło mu w tłoki - a głowica wytrzymała. Remont musiał byc gówniany lecz, potem dwa razy zerwany pasek rozrządu z powodu peknięcia oraz zatarcia rolki. Silnik zaczął mieć apetyt na olej po drugim zerwaniu paska. Ekspoloatowany służbowo, czyli sandał na trasie i nic pozatym :)21 taki pechowy coś ten wyjątkowo motor, a taki fajny był.
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
Mixiorek
 
 
Posty: 142
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 10:11 pm

Post autor: Mixiorek » czw maja 31, 2007 10:30 am

panowie wlasnie robilem eksperyment z wiaderkiem wody na pompe wtryskowe i tak kreci dalej 2-3 sek zanim odpali :D wiec mit o wiaderku wody sie nie sprawdzil 8)
Człowiek nie wielbłąd musi jebnąć - (chlup)

Awatar użytkownika
aduko
 
 
Posty: 882
Rejestracja: czw maja 11, 2006 5:21 pm
Lokalizacja: Warszawa/Nowy Sącz

Post autor: aduko » czw maja 31, 2007 12:08 pm

Mixiorek pisze:panowie wlasnie robilem eksperyment z wiaderkiem wody na pompe wtryskowe i tak kreci dalej 2-3 sek zanim odpali :D wiec mit o wiaderku wody sie nie sprawdzil 8)
Maskę podniosłeś? :)21
CHARIOT Rally Team 4x4

Awatar użytkownika
Mixiorek
 
 
Posty: 142
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 10:11 pm

Post autor: Mixiorek » czw maja 31, 2007 1:28 pm

aduko pisze:
Mixiorek pisze:panowie wlasnie robilem eksperyment z wiaderkiem wody na pompe wtryskowe i tak kreci dalej 2-3 sek zanim odpali :D wiec mit o wiaderku wody sie nie sprawdzil 8)
Maskę podniosłeś? :)21
podnioslem podnioslem maskie az dwie :D otwierajac z dolu do gory :lol:
Człowiek nie wielbłąd musi jebnąć - (chlup)

Awatar użytkownika
MarcinuS
Posty: 385
Rejestracja: pn maja 28, 2007 6:53 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MarcinuS » czw maja 31, 2007 5:00 pm

Wedlug mnie to jest przyczyna slabej kompresji. Twoj silniczek juz jest na wykonczeniu :(. Pewnie niektorzy pomysla ze mowie pierdoly ale to prawda. Mialem Passata B5. Mialem takie same objawy tylko w koncowej fazie juz prawie w ogole nie chcial odpalac. Naprawialem auto w serwisie Vw/audi i mi powymieniali pompy, i inne bajery. Wkurzylem sie bo nadal bylo do dupy. Co wymienili to i tak nic nie dawalo. Wlozylem w czesci 3000-4000 tysiace i kupilem nowy silnik za 2000 i dopiero bylo ok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości