Przekładka angola pilne!

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Przekładka angola pilne!

Post autor: pakjusz_pl » sob lip 07, 2007 8:50 pm

Witam szanowych kolegow nyysanowcow :lol: Nie bywam na tym dziale ale juz niedlugo to sie zmieni... otoz nabylem parchola 4.2D wersja angielska...i moje pytanie brzmi: Co dokladnie jest potrzebne aby zrobic przerobke???? Chodzi mi o szczegoly. Przejzalem poprzednie posty na ten temat lecz nic konkretnego z tego nie wyniklo... Jest to sprawa dla mnie niecierpiaca zwloki gdyz chce jak najszybciej zaczac auto przerabiac... Z gory dziekuje za Pomoc i Pozdrawiam Serdecznie! :wink: :)2
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

seba l200
Posty: 398
Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:08 pm
Lokalizacja: przeworsk (podkarpackie)

Post autor: seba l200 » sob lip 07, 2007 9:04 pm

a czy ty zes to przemyslal i przeliczyl???? do przerobki trza wszsytko z lewej strony deske pedaly kółko itp itd
L 200 2008r. bulwar :)
GR Y 60 :)
BMW X5

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob lip 07, 2007 9:06 pm

Akurat nisan jest opisany jak mało jakie auto
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » sob lip 07, 2007 9:07 pm

to ze nie bedzie tanio to ja wiem :roll: ale jesli macie taka wiedze to moze rozpiszcie mi czego szukac.... jak narazie to w doku lezy przekladnia kierownicza... :oops:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » sob lip 07, 2007 9:09 pm

seba l200 pisze:a czy ty zes to przemyslal i przeliczyl???? do przerobki trza wszsytko z lewej strony deske pedaly kółko itp itd
to ze deske trza nowa to wiem... ale pedaly z tego co mi wiadomo zostaja te same tyle ze przenosimy na lewa strone... :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
PODOLEK
 
 
Posty: 166
Rejestracja: wt maja 23, 2006 6:59 pm
Lokalizacja: BOBOLICE

Post autor: PODOLEK » sob lip 07, 2007 10:03 pm

przenosimy na drugą stronę ...przy pomocy szlifierki kątowej i spawarki, zamieniamy pedał sprzegła z hamulcem, dorabiamy nowy pedał sprzegła...itp,itp :evil:

Awatar użytkownika
Darecki
Posty: 435
Rejestracja: pt paź 25, 2002 6:37 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Darecki » sob lip 07, 2007 10:05 pm

Plasticzki, pedały, przekładnia, zwrotnica, krzynka czegoś bezalkocholowego ;)
ort? e tam :)21

Obrazek

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40599
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » sob lip 07, 2007 10:16 pm

było, było i zaczyna to męczyć

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » ndz lip 08, 2007 4:19 pm

to ze bylo to wiem... ale nie dokladnie rozpisane... ogolnie to szukam osoby ktora to robila i wie co dokladnie trzeba wymienic/przerobic :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Robert Patrol
Posty: 371
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 4:22 pm
Lokalizacja: Bielsk Podl.

Post autor: Robert Patrol » ndz lip 08, 2007 6:18 pm

pakjusz_pl pisze:to ze bylo to wiem... ale nie dokladnie rozpisane... ogolnie to szukam osoby ktora to robila i wie co dokladnie trzeba wymienic/przerobic :roll:

tu takiej nie znajdziesz, bo każdy wszystko wie tylko nie to o co chodzi pytającemu
Y60 Dobinsons+3"

Obejrzyj!! "Nocna zmiana" na google.com

Awatar użytkownika
crocop
 
 
Posty: 117
Rejestracja: pt mar 11, 2005 9:50 pm
Lokalizacja: płn-zach

Post autor: crocop » ndz lip 08, 2007 7:06 pm

słabo szukasz...
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... zek%B3adka
Tutaj masz m.in. pare istotnych szczegółów na temat przekładki.
Ja zacząłbym od szukania prawej zwrotnicy bo ostatnio to towar deficytowy :lol: , pozatym dobrze jest kupic całą grodź zeby odwiercic z niej mocowania kolumny, pedałów i inne deski które potem trza przyspawac do tej RHD.
Pablo
był: K160 3.3TD/Y60 4.2D/Y61 4.2TD/ obecnie Navara V6

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Re: Przekładka angola pilne!

Post autor: seburaj » ndz lip 08, 2007 8:08 pm

pakjusz_pl pisze:Witam szanowych kolegow nyysanowcow :lol: Nie bywam na tym dziale ale juz niedlugo to sie zmieni... otoz nabylem parchola 4.2D wersja angielska...i moje pytanie brzmi: Co dokladnie jest potrzebne aby zrobic przerobke???? Chodzi mi o szczegoly. Przejzalem poprzednie posty na ten temat lecz nic konkretnego z tego nie wyniklo... Jest to sprawa dla mnie niecierpiaca zwloki gdyz chce jak najszybciej zaczac auto przerabiac... Z gory dziekuje za Pomoc i Pozdrawiam Serdecznie! :wink: :)2
filozofem to ja moze nie bede - ale coraz bardziej bawia mnie taki erozpaczliwe posty typu "kupilem, poradzcie pilnie jak to przerobic (koniecznie tanio), bo sprawa pilna i wogole" :lol:

w mojej opinii - przepraszam - to albo sie kupuje majac nagranego super hiper fachowca od przekladki i przekladke skalkulowaną w cenie rynkowej, albo sie ma padło z kierownica z własćiwej strony a reszta, hmm, wiadomo, albo - właśnie... dobra przekladka kosztuje, kiedys bylo opisan w dziale toyoty jaki elementy - łacznie z wycieraczkami i ich mechanizmem :o
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40599
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » ndz lip 08, 2007 9:58 pm

na suzuki też jest opis dobry

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Re: Przekładka angola pilne!

Post autor: pakjusz_pl » ndz lip 08, 2007 10:55 pm

sebastian dziurdzik pisze:
pakjusz_pl pisze:Witam szanowych kolegow nyysanowcow :lol: Nie bywam na tym dziale ale juz niedlugo to sie zmieni... otoz nabylem parchola 4.2D wersja angielska...i moje pytanie brzmi: Co dokladnie jest potrzebne aby zrobic przerobke???? Chodzi mi o szczegoly. Przejzalem poprzednie posty na ten temat lecz nic konkretnego z tego nie wyniklo... Jest to sprawa dla mnie niecierpiaca zwloki gdyz chce jak najszybciej zaczac auto przerabiac... Z gory dziekuje za Pomoc i Pozdrawiam Serdecznie! :wink: :)2
filozofem to ja moze nie bede - ale coraz bardziej bawia mnie taki erozpaczliwe posty typu "kupilem, poradzcie pilnie jak to przerobic (koniecznie tanio), bo sprawa pilna i wogole" :lol:

w mojej opinii - przepraszam - to albo sie kupuje majac nagranego super hiper fachowca od przekladki i przekladke skalkulowaną w cenie rynkowej, albo sie ma padło z kierownica z własćiwej strony a reszta, hmm, wiadomo, albo - właśnie... dobra przekladka kosztuje, kiedys bylo opisan w dziale toyoty jaki elementy - łacznie z wycieraczkami i ich mechanizmem :o


Szanowny kolego! Czytajac Twoj post stwierdzam ze nic wartosciowego nie wnosisz do dyskusji swoja wypowiedzia.... ja pytam grzecznie o pomoc ludzi ktorzy maja/badz mieli z przerobka owego patrola stycznosc i maja na ten temat wiedze... wiec Ty jesli nie masz zielonego pojecia o przerobce samochodu to po co odpowiadasz... :-? :)3 Ja jesli bylbym znawca w tej materii to napewno bym takiego tematu na forum nie zakladal... :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » pn lip 09, 2007 12:51 am

żeby nie było że nie chce ci nikt pomóc ;p
przerobić trzeba
kolumna kierownicza, zwrotnica, wspomaganie kierownicy, panhard, pedały (najlepiej w całości nowe a nie spawane kombinowane), podszybie całe z wycieraczkami i mechanizmem do nich, deska i inne takie pierdoły, typu przeżucenie połowy elektryki na 2 strone... tanio się nie da ważne żeby dobrze !! osobiście uwazam to za głupote ale twoja kasa twój samochód nikt ci nie zabroni :)24 :)21 a i eszcze jedno według prawa masz miec na to homologacje i robione w warsztacie z uprawnieniami do zmian konstrukcyjnych :)21 ciekawe ile warsztatów sie pod tym podpisze i da gwarancje :)21 :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Re: Przekładka angola pilne!

Post autor: seburaj » pn lip 09, 2007 7:04 am

pakjusz_pl pisze: Szanowny kolego! Czytajac Twoj post stwierdzam ze nic wartosciowego nie wnosisz do dyskusji swoja wypowiedzia.... ja pytam grzecznie
brakłoby jeszcze, żeby niegrzecznie :)20
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
mayer
 
 
Posty: 1391
Rejestracja: pt sty 19, 2007 10:06 am
Lokalizacja: Skrzynki pod Kórnikiem :)

Post autor: mayer » pn lip 09, 2007 9:41 pm

przełączniki kierunkowskazów i wycieraczek, lusterka, reflektory przednie, linka gazu, linka zamka maskii mnóstwo innych drobnych pierdolkow o których juz nie wspomnę. ogólnie totalna paranoja w aucie starszym niz 3 lata. B E Z S E N S!!!!

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Cajman » pn lip 09, 2007 9:47 pm

Dodam jeszcze - podłokietnik z drzwi - sterownanie szybami
Musisz znaleść dobrego elektryka - kwiestia przełożenia i przerobienia wiązki elektrycznej z komory silnika (albo tej z kabiny z pod deski rozdzielczej).

Co do otworów - nie daj się wkręcić w przespawywanie całej grodzi - wystarczy mocowania i otwory przespawać. Potem podszybie jak koledzy pisali w związku z wycieraczkami i mechanizmem. Jeżlei masz klime to trochę przeróbek też Cię czeka

Wiem że podstawowym kryterium przerabiania z anglika jest silnik 4,2. I jeżeli bez względu na koszty oraz wysiłek chcesz taki mieć to rób.

Jest jeszcze chyba możliwość odwrotnie - spotkałem się z tym - kupno parcha 2,8 (może być padnięty silnik - i zakup silnika ze sprzynią 4,2 - jest tylko kwestia przełożeń w mostach - ale je też można wymienić

herman
 
 
Posty: 170
Rejestracja: ndz lis 30, 2003 10:03 am

Post autor: herman » pn lip 09, 2007 10:04 pm

Problemów jak widać jest sporo. Najlepiej chyba będzie wyprowadzic sie na stałe do UK - bez motania śmigasz GR 4,2 i jesteś zadowolony :)21
herman

sebalodz
 
 
Posty: 901
Rejestracja: czw lip 14, 2005 1:31 pm
Lokalizacja: Lodz

Post autor: sebalodz » pn lip 09, 2007 10:23 pm

a tak żeby zgodnie z prawem - to takiego zmotanego anglika NE MOŻNA ZAREJESTROWAĆ zgodnie z prawem więc po co te pytania :)3 ??
Seba Lodz
MAM SYNKA :-)
GG - 1103907

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Cajman » pn lip 09, 2007 10:25 pm

herman pisze:Problemów jak widać jest sporo. Najlepiej chyba będzie wyprowadzic sie na stałe do UK - bez motania śmigasz GR 4,2 i jesteś zadowolony :)21
To już wolałbym do Australii :lol: - lepsze i większe tereny do jazdy (tylko te węże :-? )

Awatar użytkownika
crocop
 
 
Posty: 117
Rejestracja: pt mar 11, 2005 9:50 pm
Lokalizacja: płn-zach

Post autor: crocop » wt lip 10, 2007 8:53 am

sebalodz pisze:a tak żeby zgodnie z prawem - to takiego zmotanego anglika NE MOŻNA ZAREJESTROWAĆ zgodnie z prawem więc po co te pytania :)3 ??
A możesz przytoczyc przepis prawny który mówi ze nie mozna zarejestrowac auta z przełożoną kierownicą??
Pablo
był: K160 3.3TD/Y60 4.2D/Y61 4.2TD/ obecnie Navara V6

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » wt lip 10, 2007 9:23 am

crocop pisze:
sebalodz pisze:a tak żeby zgodnie z prawem - to takiego zmotanego anglika NE MOŻNA ZAREJESTROWAĆ zgodnie z prawem więc po co te pytania :)3 ??
A możesz przytoczyc przepis prawny który mówi ze nie mozna zarejestrowac auta z przełożoną kierownicą??


no własnie jakos nurtuje mnie ta wypowiedz.... wszyscy rejestrują angole i jest dobrze... :wink:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » wt lip 10, 2007 9:32 am

pakjusz_pl pisze:
crocop pisze:
sebalodz pisze:a tak żeby zgodnie z prawem - to takiego zmotanego anglika NE MOŻNA ZAREJESTROWAĆ zgodnie z prawem więc po co te pytania :)3 ??
A możesz przytoczyc przepis prawny który mówi ze nie mozna zarejestrowac auta z przełożoną kierownicą??


no własnie jakos nurtuje mnie ta wypowiedz.... wszyscy rejestrują angole i jest dobrze... :wink:
bo zgodnie z prawem nie można grzebać w układzie kierowniczym :wink:
a czy zgodnie z prawem je rejestruja to inna sprawa.
co do przełożenie i mostów od 2,8 taniej niż przełożenia zakupić większe opony i śmigać na 35" :)21 :)2 przełożenia pasują idealnie :)2 :)2
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

herman
 
 
Posty: 170
Rejestracja: ndz lis 30, 2003 10:03 am

Post autor: herman » wt lip 10, 2007 2:16 pm

Cajman pisze:
herman pisze:Problemów jak widać jest sporo. Najlepiej chyba będzie wyprowadzic sie na stałe do UK - bez motania śmigasz GR 4,2 i jesteś zadowolony :)21
To już wolałbym do Australii :lol: - lepsze i większe tereny do jazdy (tylko te węże :-? )
Węże jak węże, ale Boże Narodzenie w kąpielówkach na plaży? Odpada. :D
herman

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość