chce kupic nissana patrola
Moderator: Kosiarz
chce kupic nissana patrola
hej!
mam do wydania 20 tys
zamierzam kupic dla szczepu harcerskiego samochód terenowy
interesuje mnie nissan patrol
(jaki model polecacie?)
czy ktoś móglby mi doradzic zakup..tzn na co mam zwrócic uwage przy ogladaniu auta
czy ktos orientuje sie w cenach części???
czy eksploatacja jest kosztowna??/
interesuje mnie diesel 5 drzwi
z góry dzieki za jakies opinie
mam do wydania 20 tys
zamierzam kupic dla szczepu harcerskiego samochód terenowy
interesuje mnie nissan patrol
(jaki model polecacie?)
czy ktoś móglby mi doradzic zakup..tzn na co mam zwrócic uwage przy ogladaniu auta
czy ktos orientuje sie w cenach części???
czy eksploatacja jest kosztowna??/
interesuje mnie diesel 5 drzwi
z góry dzieki za jakies opinie
ja mojego kupilem niedawno.Rocznik 1987.Do dzis wsadzilem w niego 2000 tysia (pakiet startowy).Jestem mega zadowolony...to za malo powiedziane.Łapie sie na tym iz wstaje w nocy i patrze przez okno na niego.Uwielbiam go.
Kat.W terenie - czolg.Ceny czesci od seri K - spoko.Zwlaszcza jesli hiene masz blisko.Kup serie K - reszte wsadz w remoncik.Bedzie sluzyl jak ta lala..
Prosty i nie do zajechania.POLECAM!
Kat.W terenie - czolg.Ceny czesci od seri K - spoko.Zwlaszcza jesli hiene masz blisko.Kup serie K - reszte wsadz w remoncik.Bedzie sluzyl jak ta lala..
Prosty i nie do zajechania.POLECAM!
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Chłopie! Jestes z Krakowa i mówisz, ze nie masz kumpla w temacieafrodef pisze:
problemem jest ze nie posiadam kumpla w temacie![]()
?

W Krakowie jest przynajmniej kilku jesli nie kilkunastu patrolowców.
Przyjdź na ściemę w czwartek godź. 20 w knajpie "Smily", na ul.Kościuszki, naprzeciwko ul.Włóczków, po stronie Wisły, naprzeciw hotelu Novotel.
Czuwaj!
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
Maciuś to że masz bardziej idioto odporny palnik pod maską nie oznacza, że reszta jest do zważenia. A właśnie rodzinka RD28 dobrze robi w hiszpanachMaqlinka pisze:I jak już ma być kredens to nie z 2.8


Myślę , że w harcerstwie kredens ma jechać do przodu, zawieść NS-y tam gdzie trzeba a nie skakać po rajdach i po co mu inny motor

VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
He he - racjaBartas pisze:Maciuś to że masz bardziej idioto odporny palnik pod maską nie oznacza, że reszta jest do zważenia. A właśnie rodzinka RD28 dobrze robi w hiszpanachMaqlinka pisze:I jak już ma być kredens to nie z 2.8Niektóre były sprzedawane w sieci dilerskiej w kraju, wiele pojazdów było serwisowanych w ASO i nie stwarzały kłopotów użytkownikom żadnych a pojazdy te były eksploatowane przez firmy budowlane, każdy wie jak
![]()
Myślę , że w harcerstwie kredens ma jechać do przodu, zawieść NS-y tam gdzie trzeba a nie skakać po rajdach i po co mu inny motor

... jednak mimo wszystko polecałbym GR-a choćby ze względu na komfort jazdy. Za 20 tysiaków można kupić już przyzwoity egzemplarz.

Więc może inaczej ..... jeśli ma być 2.8 to tylko GR

Life's Too Short For A Full Time Job
Jeden pies , wygodny resor też występuje w przyrodzie, a hiszpan zawsze węższy ciutkęMaqlinka pisze: He he - racja![]()
... jednak mimo wszystko polecałbym GR-a choćby ze względu na komfort jazdy. Za 20 tysiaków można kupić już przyzwoity egzemplarz.![]()
Więc może inaczej ..... jeśli ma być 2.8 to tylko GR




VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
-
- Posty: 371
- Rejestracja: śr kwie 19, 2006 4:22 pm
- Lokalizacja: Bielsk Podl.
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
http://allegro.pl/show_item.php?item=244955445
Moze tego oglądnij. Cena troche z kosmosu ale może coś urwiesz. No i na miejscu i piec dobry.
Moze tego oglądnij. Cena troche z kosmosu ale może coś urwiesz. No i na miejscu i piec dobry.
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
Najlepsze jest to dodatkowe wyposażenie - wspomaganie kierownicy. Przecież każdy to ma. A dupa mocno zapadnięta. Pewnie resory do naprawy. Trzeba sie przyjrzeć lepiej, wleźć pod samochód, bo ze zdjęcia słabo widać.
Ale silnik 3,3 zachęcajacy i ma wielu zwolenników. Ja mam hiszpana 2,8TD, ma 16 lat i jest silnikowo, i skrzyniowo, i mostowo jak nówka - wszystko oryginały nieruszane jeszcze. Tylko czeka go remoncik blachy... Bo nie mogę się rozstać... Chyba ze mną zemrze...
Pozdro Lecho
Ale silnik 3,3 zachęcajacy i ma wielu zwolenników. Ja mam hiszpana 2,8TD, ma 16 lat i jest silnikowo, i skrzyniowo, i mostowo jak nówka - wszystko oryginały nieruszane jeszcze. Tylko czeka go remoncik blachy... Bo nie mogę się rozstać... Chyba ze mną zemrze...

Pozdro Lecho
K 260 Long Y 60 GR Long
Dawniej Aro 243D
Dawniej Aro 243D
\Lecho pisze:Najlepsze jest to dodatkowe wyposażenie - wspomaganie kierownicy. Przecież każdy to ma.
Pozdro Lecho
i tu cie zaskocze wspomaganie niee bylo w standardzie i w K160 i wczenym GR moj 4,2 w orginale nie mial musialem motać

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Żeby dobrze zrobić (zlecić) remont parchatego parcha to należy posiadać dużą wiedzę o terenówkach, a najlepiej o konkretnym modelu.
Polska praktyka warsztatowa pokazuje że mechanikom w zdecydowanej większości należy:
a) nie ufać, wyczują laika na kilometr i wcisną kit
b) stale monitorować postępy prac i jakość wykonania
c) dobrze znać swój samochód i zakres prac, które należy wykonać
istnieją oczywiście wyjątki i jest ich coraz więcej
Jeśli kolega się nie zna to niech szuka niespracowanego egzemplarza za dużą kasę
Polska praktyka warsztatowa pokazuje że mechanikom w zdecydowanej większości należy:
a) nie ufać, wyczują laika na kilometr i wcisną kit
b) stale monitorować postępy prac i jakość wykonania
c) dobrze znać swój samochód i zakres prac, które należy wykonać
istnieją oczywiście wyjątki i jest ich coraz więcej
Jeśli kolega się nie zna to niech szuka niespracowanego egzemplarza za dużą kasę
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Oczywiście, ale w drugą stronę już ta anomalia nie występuje - czyli nie kupisz ładnego egzemplarza za małe pieniądzePeepuck! pisze:Duża kasa w żadnym wypadku nie daje pewności niesparcowania...Damian pisze:
Jeśli kolega się nie zna to niech szuka niespracowanego egzemplarza za dużą kasę

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Oooolbl78 pisze:\Lecho pisze:Najlepsze jest to dodatkowe wyposażenie - wspomaganie kierownicy. Przecież każdy to ma.
Pozdro Lecho
i tu cie zaskocze wspomaganie niee bylo w standardzie i w K160 i wczenym GR moj 4,2 w orginale nie mial musialem motać

Oświeć mnie jeszcze , do którego roku nie montowali wspomagania kierownicy?
Pozdro Lecho
K 260 Long Y 60 GR Long
Dawniej Aro 243D
Dawniej Aro 243D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość