chce kupic nissana patrola

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

afrodef
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 7:08 pm
Lokalizacja: Kraków

chce kupic nissana patrola

Post autor: afrodef » ndz wrz 16, 2007 7:21 pm

hej!

mam do wydania 20 tys
zamierzam kupic dla szczepu harcerskiego samochód terenowy
interesuje mnie nissan patrol

(jaki model polecacie?)

czy ktoś móglby mi doradzic zakup..tzn na co mam zwrócic uwage przy ogladaniu auta

czy ktos orientuje sie w cenach części???

czy eksploatacja jest kosztowna??/

interesuje mnie diesel 5 drzwi

z góry dzieki za jakies opinie

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » ndz wrz 16, 2007 7:27 pm

Polecam K 260 Long :)2 prawdziwy wół roboczy, koniecznie obejrzeć kilka sztuk, oraz zabrać kolegę w temacie do sprawdzenia kondycji pojazdu.
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

afrodef
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 7:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: afrodef » ndz wrz 16, 2007 7:44 pm

heh

dzieki za opinię

problemem jest ze nie posiadam kumpla w temacie :D

ale cóz

na co mam zwrócic uwage przy ogladaniu samochodu???

opaca sie kupować patrola z np. 1992 roku??? bo tylko taki model do 20 tys sie uda znalezc

jak z zywotnoscia tych samochodów???

Awatar użytkownika
michur
 
 
Posty: 1075
Rejestracja: pt mar 23, 2007 4:50 pm
Lokalizacja: WROCŁAW / KRAKÓW

Post autor: michur » ndz wrz 16, 2007 7:49 pm

ja mojego kupilem niedawno.Rocznik 1987.Do dzis wsadzilem w niego 2000 tysia (pakiet startowy).Jestem mega zadowolony...to za malo powiedziane.Łapie sie na tym iz wstaje w nocy i patrze przez okno na niego.Uwielbiam go.
Kat.W terenie - czolg.Ceny czesci od seri K - spoko.Zwlaszcza jesli hiene masz blisko.Kup serie K - reszte wsadz w remoncik.Bedzie sluzyl jak ta lala..
Prosty i nie do zajechania.POLECAM!

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Maqlinka » ndz wrz 16, 2007 10:49 pm

I jak już ma być kredens to nie z 2.8 :wink:
Life's Too Short For A Full Time Job

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Post autor: Peepuck! » pn wrz 17, 2007 5:25 am

afrodef pisze:
problemem jest ze nie posiadam kumpla w temacie :D

???
Chłopie! Jestes z Krakowa i mówisz, ze nie masz kumpla w temacie ??
W Krakowie jest przynajmniej kilku jesli nie kilkunastu patrolowców.
Przyjdź na ściemę w czwartek godź. 20 w knajpie "Smily", na ul.Kościuszki, naprzeciwko ul.Włóczków, po stronie Wisły, naprzeciw hotelu Novotel.
Czuwaj!
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » pn wrz 17, 2007 9:06 am

Maqlinka pisze:I jak już ma być kredens to nie z 2.8 :wink:
Maciuś to że masz bardziej idioto odporny palnik pod maską nie oznacza, że reszta jest do zważenia. A właśnie rodzinka RD28 dobrze robi w hiszpanach :)2 Niektóre były sprzedawane w sieci dilerskiej w kraju, wiele pojazdów było serwisowanych w ASO i nie stwarzały kłopotów użytkownikom żadnych a pojazdy te były eksploatowane przez firmy budowlane, każdy wie jak :)21
Myślę , że w harcerstwie kredens ma jechać do przodu, zawieść NS-y tam gdzie trzeba a nie skakać po rajdach i po co mu inny motor ??
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Maqlinka » pn wrz 17, 2007 9:15 am

Bartas pisze:
Maqlinka pisze:I jak już ma być kredens to nie z 2.8 :wink:
Maciuś to że masz bardziej idioto odporny palnik pod maską nie oznacza, że reszta jest do zważenia. A właśnie rodzinka RD28 dobrze robi w hiszpanach :)2 Niektóre były sprzedawane w sieci dilerskiej w kraju, wiele pojazdów było serwisowanych w ASO i nie stwarzały kłopotów użytkownikom żadnych a pojazdy te były eksploatowane przez firmy budowlane, każdy wie jak :)21
Myślę , że w harcerstwie kredens ma jechać do przodu, zawieść NS-y tam gdzie trzeba a nie skakać po rajdach i po co mu inny motor ??
He he - racja :wink:
... jednak mimo wszystko polecałbym GR-a choćby ze względu na komfort jazdy. Za 20 tysiaków można kupić już przyzwoity egzemplarz. :)2

Więc może inaczej ..... jeśli ma być 2.8 to tylko GR :)21
Life's Too Short For A Full Time Job

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » pn wrz 17, 2007 9:21 am

Maqlinka pisze: He he - racja :wink:
... jednak mimo wszystko polecałbym GR-a choćby ze względu na komfort jazdy. Za 20 tysiaków można kupić już przyzwoity egzemplarz. :)2

Więc może inaczej ..... jeśli ma być 2.8 to tylko GR :)21
Jeden pies , wygodny resor też występuje w przyrodzie, a hiszpan zawsze węższy ciutkę :)21 w wojsku i w policji użytkują nadal :)2 zresztą i tak wszystko sie rozchodzi o dobry zadbany technicznie egzemplarz :roll: GR z reguły droższy, ale po taniości kolega zakupił długą GRaciarnie z 89 roku i piekniutka, sprawniutka :)2
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Robert Patrol
Posty: 371
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 4:22 pm
Lokalizacja: Bielsk Podl.

Post autor: Robert Patrol » pn wrz 17, 2007 10:03 am

są też roczniki 1997r, znajomy niedawno kupił i to za niewielkie pieniądze - z rem ontem silnika to okolo 17tys
Y60 Dobinsons+3"

Obejrzyj!! "Nocna zmiana" na google.com

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Post autor: Peepuck! » pn wrz 17, 2007 5:09 pm

http://allegro.pl/show_item.php?item=244955445
Moze tego oglądnij. Cena troche z kosmosu ale może coś urwiesz. No i na miejscu i piec dobry.
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Lecho
Posty: 312
Rejestracja: śr lut 21, 2007 9:12 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lecho » pn wrz 17, 2007 10:22 pm

Najlepsze jest to dodatkowe wyposażenie - wspomaganie kierownicy. Przecież każdy to ma. A dupa mocno zapadnięta. Pewnie resory do naprawy. Trzeba sie przyjrzeć lepiej, wleźć pod samochód, bo ze zdjęcia słabo widać.
Ale silnik 3,3 zachęcajacy i ma wielu zwolenników. Ja mam hiszpana 2,8TD, ma 16 lat i jest silnikowo, i skrzyniowo, i mostowo jak nówka - wszystko oryginały nieruszane jeszcze. Tylko czeka go remoncik blachy... Bo nie mogę się rozstać... Chyba ze mną zemrze... :lol:
Pozdro Lecho
K 260 Long Y 60 GR Long
Dawniej Aro 243D

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » pn wrz 17, 2007 11:55 pm

Lecho pisze:Najlepsze jest to dodatkowe wyposażenie - wspomaganie kierownicy. Przecież każdy to ma.
Pozdro Lecho
\

i tu cie zaskocze wspomaganie niee bylo w standardzie i w K160 i wczenym GR moj 4,2 w orginale nie mial musialem motać :)3
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
michur
 
 
Posty: 1075
Rejestracja: pt mar 23, 2007 4:50 pm
Lokalizacja: WROCŁAW / KRAKÓW

Post autor: michur » wt wrz 18, 2007 8:55 am

seria K jak wino...mojemu w sierpniu 20 lat strzelilo.Ja na miejscu pana harcerza kupilbym 160 w longu za grosz i reszte w remont i pakiet wsadzil.Kupic za 10 tysia i 10 tysia w remont.

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » wt wrz 18, 2007 11:08 am

Żeby dobrze zrobić (zlecić) remont parchatego parcha to należy posiadać dużą wiedzę o terenówkach, a najlepiej o konkretnym modelu.

Polska praktyka warsztatowa pokazuje że mechanikom w zdecydowanej większości należy:
a) nie ufać, wyczują laika na kilometr i wcisną kit
b) stale monitorować postępy prac i jakość wykonania
c) dobrze znać swój samochód i zakres prac, które należy wykonać

istnieją oczywiście wyjątki i jest ich coraz więcej

Jeśli kolega się nie zna to niech szuka niespracowanego egzemplarza za dużą kasę
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Post autor: Peepuck! » wt wrz 18, 2007 11:32 am

Damian pisze:
Jeśli kolega się nie zna to niech szuka niespracowanego egzemplarza za dużą kasę
Duża kasa w żadnym wypadku nie daje pewności niesparcowania...
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » wt wrz 18, 2007 6:48 pm

Peepuck! pisze:
Damian pisze:
Jeśli kolega się nie zna to niech szuka niespracowanego egzemplarza za dużą kasę
Duża kasa w żadnym wypadku nie daje pewności niesparcowania...
Oczywiście, ale w drugą stronę już ta anomalia nie występuje - czyli nie kupisz ładnego egzemplarza za małe pieniądze ;)
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
michur
 
 
Posty: 1075
Rejestracja: pt mar 23, 2007 4:50 pm
Lokalizacja: WROCŁAW / KRAKÓW

Post autor: michur » wt wrz 18, 2007 6:50 pm

ja kupilem.

Lecho
Posty: 312
Rejestracja: śr lut 21, 2007 9:12 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lecho » wt wrz 18, 2007 7:53 pm

lbl78 pisze:
Lecho pisze:Najlepsze jest to dodatkowe wyposażenie - wspomaganie kierownicy. Przecież każdy to ma.
Pozdro Lecho
\

i tu cie zaskocze wspomaganie niee bylo w standardzie i w K160 i wczenym GR moj 4,2 w orginale nie mial musialem motać :)3
Oooo :o to mnie zaskoczyłeś. O tym nie wiedziałem. A jak się skręcało takim pojazdem bez wspomagania?
Oświeć mnie jeszcze , do którego roku nie montowali wspomagania kierownicy?
Pozdro Lecho
K 260 Long Y 60 GR Long
Dawniej Aro 243D

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40590
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » wt wrz 18, 2007 7:56 pm

jak się skręcało? normalnie, 12 obrotów kierownica i już
:)21

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » wt wrz 18, 2007 8:21 pm

to albo trza szybko przekładać łapy albo kulkę mieć :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » wt wrz 18, 2007 9:19 pm

N2O pisze:to albo trza szybko przekładać łapy albo kulkę mieć :)21
kulka jest do :)3 nadziałem się raz i mi wystarczy :)21
ale przyznam, że niedawno złamanie się między drzewami zajęło mi parę minut i sie trochę napocić musiałem :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt wrz 18, 2007 9:23 pm

Koleś już dawno olał temat a on żyje kasztanami :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Lecho
Posty: 312
Rejestracja: śr lut 21, 2007 9:12 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lecho » wt wrz 18, 2007 9:36 pm

klucz13 pisze:Koleś już dawno olał temat a on żyje kasztanami :)21
Najlepsze kasztany są na Placu Pigalle. Zuzanna lubi je tylko jesienią. Przesyła ci świeżą partię. :)20
K 260 Long Y 60 GR Long
Dawniej Aro 243D

Lecho
Posty: 312
Rejestracja: śr lut 21, 2007 9:12 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lecho » wt wrz 18, 2007 9:37 pm

Mroczny pisze:jak się skręcało? normalnie, 12 obrotów kierownica i już
:)21
A czemu 12 ??
K 260 Long Y 60 GR Long
Dawniej Aro 243D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość