wymiana końcówek wtrysków RD28T

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

nassin
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 10, 2006 7:14 pm
Lokalizacja: Jelenia Góra

wymiana końcówek wtrysków RD28T

Post autor: nassin » ndz wrz 23, 2007 3:27 pm

Zakupiłem nowe końcówki wtryskiwaczy, bo stare leją strumieniami.
Proszę o informację i wskazówki w temacie samodzielnej ich wymiany.

a) czy zakupione są właściwe ?
Obrazek

b) czy warto brać się za to samemu - czy można coś nieopatrznie zepsuć ?

c) czy coś w samych wtryskach trzeba po wymianie regulować ?

d) na co zwrócić szczególną uwagę podczas wymiany ?

e) http://www.patrol-gr.net/trucs11.php - ten link znam, ale to Y61 chyba 3.0 ?

W tym temacie bardzo zielony jestem, a lubię coś pogrzebać.
Z góry dziękuję za pomoc.
[/img]

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » ndz wrz 23, 2007 3:47 pm

link pokazuje silnik rd28t
- co do wymiany rozpylaczy - potrzebny ci klucz do wtrysków , chyba że płaską 17 puszczą nakretki przewodów
- też głebokie nasadki potrzebne ci będą aby wykręcić całe wtryskiwacze
- zwróć uwagę podczas odkręcania listwy nadmiaru paliwa by nie ukręcic rurek, w tym silniku akurat durne rozwiązanie jest gdyż cała listwa nadmiarowa jest jedną całością , z reguły stosuje się elastyczne przewody łączące ale nie w nissanie akurat
- potem rozkręć wtryskiwacze i załóż nowe rozpylacze , cisnienie reguluje się podkładką lecz wystarczy tylko wymienić na nowe.
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Cajman » ndz wrz 23, 2007 4:22 pm

o ile się nie myle to podkladki MUSZĄ być nowe bo są jednorazowe
a na załączonym linku widać że to 6 cylindrów (czyli 2,8) a nie 4 (3,0)

a tak swoją droga wolałbym dać to komuś kto to robił i się zna na tym
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

Pawełek 1971
Posty: 374
Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pawełek 1971 » ndz wrz 23, 2007 5:24 pm

lepiej daj to komuś ,kto się zna ... koszt niewielki , ja zapłaciłem coś około 30 zł za wymiane wtryskiwacza (1 sztuki),w cenie były podkładki wszystkie nowe :D
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » ndz wrz 23, 2007 5:44 pm

Cajman pisze:o ile się nie myle to podkladki MUSZĄ być nowe bo są jednorazowe
a na załączonym linku widać że to 6 cylindrów (czyli 2,8) a nie 4 (3,0)

a tak swoją droga wolałbym dać to komuś kto to robił i się zna na tym
jednorazowe są miedziane , regulacyjne nie są miedziane i nie są jednorazowe
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

nassin
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 10, 2006 7:14 pm
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: nassin » ndz wrz 23, 2007 6:24 pm

Bardzo dziękuję za pomoc, dam do speca.
Trochę nie ufam mechanikom, a wymianę końcówek trochę ciężko sprawdzić na słowo - zostały wymienione - stare leżą w pudełeczku (tylko czy na pewno moje).

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Cajman » ndz wrz 23, 2007 6:31 pm

najlepiej najpierw zasięgnij języka i daj do dobrego.
a potem jak masz chwile to stój nad nim - ja tak przeważnie robie jak nie ufam mechanikom (przy okazji można się zawsze czegoś nauczyć). Jakby sobie tego nie życzył to niech się buja - jedź do innego.
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » ndz wrz 23, 2007 7:41 pm

i w tym momencie zakwalifikowałeś się do grupy tzw.klientów- bufonów
skoro taki mądrala jesteś to po co masz stać nad mechaniorem - sam se zrób
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Cajman » ndz wrz 23, 2007 7:54 pm

szary pisze:i w tym momencie zakwalifikowałeś się do grupy tzw.klientów- bufonów
skoro taki mądrala jesteś to po co masz stać nad mechaniorem - sam se zrób
no chyba trochę przesadzasz - ale to już sprawa kultury - wynosi się ją z domu

Może dlatego, że nie mam warunków, może dlatego że nie mam narzędzi, a może dlatego że nie chce mi się brudzić.

Ale to nie ważne - twoja reakcja mówi o Tobie
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

CARODZIEJ
 
 
Posty: 189
Rejestracja: śr cze 15, 2005 9:24 pm
Lokalizacja: BIałystok -Zaścianki

Post autor: CARODZIEJ » ndz wrz 23, 2007 8:06 pm

szanój mechanika swego bo trafisz gorszego
i będziesz sie bujał ..........

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Cajman » ndz wrz 23, 2007 8:12 pm

CARODZIEJ pisze:szanój mechanika swego bo trafisz gorszego
i będziesz sie bujał ..........
Szanuję i mu wierzę - i dlatego swój samochód zostawiam nawet na kilka dni 8)
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » ndz wrz 23, 2007 8:21 pm

to chyba do internisty z parchem uczęszczasz - bo kilka postów wyżej stoi że nie ufasz mechaniorom i każesz im się bujać...
słabego lotu rejterada wypowiedzi

chyba że z braku kultury wywołanej przesadzaniem nie potrafię ogarnąć tego co piszesz
:)23
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
FAT ASS
Posty: 779
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 8:40 pm
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: FAT ASS » ndz wrz 23, 2007 8:26 pm

"Może dlatego, że nie mam warunków, może dlatego że nie mam narzędzi, a może dlatego że nie chce mi się brudzić."

Off road w sam raz dla Ciebie kolego... :lol:

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Cajman » ndz wrz 23, 2007 8:28 pm

szary pisze:to chyba do internisty z parchem uczęszczasz - bo kilka postów wyżej stoi że nie ufasz mechaniorom i każesz im się bujać...
słabego lotu rejterada wypowiedzi

chyba że z braku kultury wywołanej przesadzaniem nie potrafię ogarnąć tego co piszesz
:)23
No widocznie nie potrafisz - a na pewno czytać ze zrozumieniem

Aby Ci to rozjaśnić - kilka postów wcześniej wcześniej pisalem doradzając autorowi tematu.
Pisze tam - JAK NIE UFAM - wiesz co znaczy w zdaniu "jak" ??

Poza tym może oprócz Parcha (i mechanika do niego) mam plaskacza - i innego mechanika do niego. Tego nie wziąłeś pod uwagę??
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » ndz wrz 23, 2007 8:56 pm

tak sobie to tłumacz :roll:
dla twojej informacji której nie wziąłeś zapewne pod uwagę - lata temu prowadziłem warsztat i doskonale poznałem całą gamę profili klientów więc swoje wiem
więc pogadaj sobie jeszcze czy popyskuj - jak tam se chcesz - klienci twojego pokroju tak mają :)23
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Cajman » ndz wrz 23, 2007 9:01 pm

szary pisze: dla twojej informacji której nie wziąłeś zapewne pod uwagę - lata temu prowadziłem warsztat
a kogo to obchodzi i co to ma do rzeczy ??

Poza tym skończmy tą dyskusję bo nie o tym był temat. Naskoczyłeś na mnie więc odpowiedziałem
I skończmy to. OK?
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » ndz wrz 23, 2007 9:10 pm

a to ma do rzeczy że cytat za szybko obciąłeś i w przytoczonej przez ciebie formie faktycznie nie sensu i znaczenia żadnego, gdyż napisany został w celu unaocznienia ci jednego faktu - takich klientów jak ty czyli przemądrzałych cwaniaczków - nauczyłem się poznawać z daleka. :roll:

Chciał bym zobaczyc jak mówisz mechanikowi - bujaj się - gdy zwaraca ci uwagę żebyś sobie poszedł bo samóchd od razu nie bedzie robiony lub że mu przeszkadza szwendający się klient po warsztacie...
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Cajman » ndz wrz 23, 2007 9:40 pm

szary pisze:a takich klientów jak ty czyli przemądrzałych cwaniaczków - nauczyłem się poznawać z daleka. :roll:
o qurcze - przejrzał mnie :o

a tak swoją droga drugi raz mi ubliżasz na tym wątku

wyluzuj gościu bo Ci żyłka pęknie w główce i roślinką zostaniesz
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » ndz wrz 23, 2007 9:45 pm

Cajman pisze:
o qurcze - przejrzał mnie :o

a tak swoją droga drugi raz mi ubliżasz na tym wątku

wyluzuj gościu bo Ci żyłka pęknie w główce i roślinką zostaniesz
Napisz do moderatora a jeszcze lepiej admina :)20
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » ndz wrz 23, 2007 9:56 pm

a może lubi w błocie a nie w smarach....nie czepiajcie się,kultywatornie się zapytał 8)
tel660675798

Awatar użytkownika
mayer
 
 
Posty: 1391
Rejestracja: pt sty 19, 2007 10:06 am
Lokalizacja: Skrzynki pod Kórnikiem :)

Post autor: mayer » pn wrz 24, 2007 8:09 pm

sam wymienic możesz zadna fizolofia. chyba że ktus wtryski za pomoca brechy skręcał.
Tylko ze co z tego skoro ni chu.... chu... sam nic nie wyregulujesz. Chyba że masz próbnik i podkładek regulacyjnych stadko.

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » pn wrz 24, 2007 8:36 pm

mały kawałek żyletki to masz 10 bar jak dobrze pamiętam....
tel660675798

Awatar użytkownika
mayer
 
 
Posty: 1391
Rejestracja: pt sty 19, 2007 10:06 am
Lokalizacja: Skrzynki pod Kórnikiem :)

Post autor: mayer » pn wrz 24, 2007 9:17 pm

chyba ze se nim zyły podetniesz.
jak słysze takie druciarstwo to mi sie scyzoryk otwiera w kieszeni.
Czy my do cholery w Mozambiku zyjemy zeby zyletkami wtryski regulować???

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » wt wrz 25, 2007 6:37 am

się nie denerwuj heh
jak widać temat bardzo szybko przestał być na temat - bufonowi powiedziałem prawdę i się tera produkuje :)23
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » wt wrz 25, 2007 7:01 am

daj 10 wtrysków do regulacji 10 gosciom którzy przy tym robią a potem rozbierz to zrozumiesz dlaczego tak napisałem,samo życie
tel660675798

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość