GR 2.8 TD czy temperatura ma wpływ na Hydrosztosy ??? PATROL

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Mixiorek
 
 
Posty: 142
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 10:11 pm

GR 2.8 TD czy temperatura ma wpływ na Hydrosztosy ??? PATROL

Post autor: Mixiorek » pt paź 12, 2007 4:53 pm

WITAM Parcholowców 8) problem dotknal teraz mnie, powiem krotko cale lato (wraz z wiosną) palilem na dotyk, teraz przyszly temperatury nocne ok 5-8 stopni i z rana kolebie mi sie delikatnie przez 5-8 sek :cry: czy przyczyna mogą byc hydrosztosy czy problem ze świecami ? Pytanie podstawowe notoryczne !! !! !! "czy jesli beda to hydrosztosy czy nie powinny mi robic tego przez caly rok" ?? ?? ?? a nie tylko jezeli temp spada do 5 stopni ?? co myslec o tej sprawie ??
Człowiek nie wielbłąd musi jebnąć - (chlup)

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40599
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pt paź 12, 2007 5:01 pm

ma
bo temperatura otoczenia ma wpływ na temp metalu i oleju - a te z kolei zimą pracują mniej chętnie niż latem.. Zimny olej ma większą gęstość..
i stąd tłucze Ci autem

Awatar użytkownika
Mixiorek
 
 
Posty: 142
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 10:11 pm

Post autor: Mixiorek » pt paź 12, 2007 5:19 pm

dzieki kolego za podpowiedz...bede dzialal jeszcze ze swiecami mam 2 nie oryginalne swiece ale problemu latem i wiosna na nich nie bylo... :)2 spadly temp i delikatnie kolebanie jest 5-8 sek i wtedy bajeczka jest :)2 hm...najgorsze ze to nigdy nie wiadomo co to jest :lol: gdyby czlowiek na bank wiedzial idzie kupuje, placi i gotowe a tak to jeden wielki eksperyment :)2
Człowiek nie wielbłąd musi jebnąć - (chlup)

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » pt paź 12, 2007 8:17 pm

Masz problem ze swiecami.
Wszystkie musza byc takie jak powinny byc i ulkad musi byc sprawny. Jak nie bedzie lipa i czym zimniej tym bedzie gorzej.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » pt paź 12, 2007 8:55 pm

A jak u mnie daje na biało z rana i troszkę rzuca silnikiem to też są świece?mi sie wydaję że swiece,ale możliwe jest że stare mogą tak już lipnie grzać?
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » pt paź 12, 2007 9:15 pm

Bng862 pisze:A jak u mnie daje na biało z rana i troszkę rzuca silnikiem to też są świece?mi sie wydaję że swiece,ale możliwe jest że stare mogą tak już lipnie grzać?
Dokladnie.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Lecho
Posty: 312
Rejestracja: śr lut 21, 2007 9:12 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lecho » pt paź 12, 2007 9:52 pm

Mroczny pisze:ma
bo temperatura otoczenia ma wpływ na temp metalu i oleju - a te z kolei zimą pracują mniej chętnie niż latem.. Zimny olej ma większą gęstość..
i stąd tłucze Ci autem
Owszem, że ma, ale nie są to jeszcze temperatury, aby olej gęstniał tak, że popychacze się zawieszają. Co to jest 5-8 stopni. Sprawdź świece - wymontuj je i każdą oddzielnie sprawdź na aku, czy żarzy. Ja parkuję pod chmurką i jeszcze tak nie było, żeby kolebał. Pali z kopa i nie kolebie w ogóle.Oczywiście warunek, ze wtryski nie leją.
Owszem, zimą tak jest, że rzuca trochę przez jakieś 20sek., ale to dopiero przy minusie. Taka uroda Patrola i już... :wink:
K 260 Long Y 60 GR Long
Dawniej Aro 243D

Awatar użytkownika
Mixiorek
 
 
Posty: 142
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 10:11 pm

Post autor: Mixiorek » śr paź 31, 2007 2:28 am

panowie a jest jakias metoda aby sprawdzic czy sa to hydrosztosy przy odpalaniu czy jednak nie ???? jak to zrobic najszybciej i najlepiej ??
Człowiek nie wielbłąd musi jebnąć - (chlup)

Awatar użytkownika
Grzywacki
Posty: 448
Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice

Post autor: Grzywacki » śr paź 31, 2007 10:09 am

Zwykle jezeli regulatory za zmeczone zyciem to olej z nich wylata gdy silnik wylaczony, co podczas ponownego uruchamiania powoduje mniejsze otwarcie zaworow itd. Oczywiscie towarzyszy temu dzwiek ktorego trudno nie uslyszec :)
Wiec jezeli wyraznie slychac ze zawor(y) stuka to moze byc to regulator, jezeli nie to chyba raczej nie.

Napisales ze 8 sekund ... mysle ze nie ma co dramatyzowac :)21
Jezeli koniecznie chcesz cos podlubac? sprawdz swiece i ewentualnie wymien, przy okazji sprawdz kompreche - serio, moze sporo wyjasnic

Takie jest moje zdanie.
Pozdrawiam Andrzej
Patrol Y60 V8 long 1990r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość