parch 24V + przyczepa 12V

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

pooweck
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: sob sie 02, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: kraków

parch 24V + przyczepa 12V

Post autor: pooweck » czw paź 25, 2007 11:47 am

WIEM, WIEM, WIEM
....temat był.......
tyle że ja coś nie mogę znaleźć dlatego proszę o powtórzenie
Jak podpiąć(chodzi mi o oznaczenia) "przetwornicę" odpowiadającą za światła od przyczepy.
Dzięki i sorka za śmieciarstwo :oops:
ps standart Hella

sweetek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 94
Rejestracja: pn sie 29, 2005 9:25 am
Lokalizacja: lublin

Post autor: sweetek » czw paź 25, 2007 12:01 pm

a nie prościej naistalowaś na przyczepie żarówki 24V?
i jak zwykle pozdrawiam wszystkich

pooweck
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: sob sie 02, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: kraków

Post autor: pooweck » czw paź 25, 2007 2:12 pm

problem jednak w tym że korzystam z wielu różnych przyczep które nie są moją własnością :-?

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » czw paź 25, 2007 9:06 pm

Temat przerabialem u siebie ze skutkiem pozytywnym.

Przetworniczka 24V-12V, 4 przekazniki 24V (lub wiecej, zalezy ile swiatel chce sie miec w przyczepie), troche kabla, wiadro konektorków meskich i zenskich, podstawy (kostki) albo listwa pod przekazniki, izolacja, koszulka termokurczliwa, lutownica, cyna, cos do sciagania izolacji, cos do zaciskania konektorkow, mostek pod bezpiecznik i oczywiscie bezpiecznik we wlasnej osobie. A jak sie chce "przybic konia" to jeszcze wlacznik uruchamiajacy przetworniczke dopiero w momencie podlaczenia przyczepy. No i trzeba to wszystko ladnie i solidnie przymocowac w miejscu narazonym na mala wilgotnosc :)21
Jeszcze jakis pytania? 8) :)21

Zarowki owszem mozna zmienic, ale pod warunkiem, ze ktos jezdzi niezmiennie, stale i wciaz z jedna i ta sama przyczepa. Jednak w dalszym ciagu jest to dla mnie takie "nie bałdzo"... :wink:
XTZ 750
Outback EJ25 MT

pooweck
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: sob sie 02, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: kraków

Post autor: pooweck » pt paź 26, 2007 11:58 am

:D
niezupełnie o to mi chodziło
ale dzięki
ps rozebrałem i "łopatologicznie rozkminiłem"-ważne że działa

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » pt paź 26, 2007 1:18 pm

Haha :) Nie doczytalem, ze masz przetwornice jakas specjalistyczna :) Niemniej dla potomnych zostanie sposob uniwersalny :)
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Fazi
Posty: 1578
Rejestracja: czw lut 14, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Rzeszów czyli N 50°05' E 21°55'

Post autor: Fazi » pt paź 26, 2007 7:09 pm

12V - podajesz 12V z jednego akumulatora, to napięcie przekaźniki podają do stopu i pozycyjnych w haku. Sterowanie tymi przekaźnikami na 24V. . Masz tam też dwa oporniki które 24V obniżają do 12V dla kierunków. I po temacie !
Jak mi zrobisz zdjęcie to Ci opiszę. Nie chcę mi się specjalnie tapicerki ściągać...
Patrol G-60 3,5D '75 => prawdopodobnie jedyny w PL ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości