Choroby wieku dziecięcego

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Choroby wieku dziecięcego

Post autor: gossy » sob lis 03, 2007 6:49 pm

Cześć,
dysponujecie informacjami czy Patrole Y61 2,8TD z pierwszych lat produkcji (1998-99) miały problemy z tzw. "chorobami wieku dziecięcego"?
Czy można bezpiecznie brać pierwsze roczniki tego modelu?
------------
Jarek po trupach do celu ...

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » sob lis 03, 2007 9:28 pm

A coz mialo by byc ta choroba skoro to jest tocka w tocke auto z wczesniejszej wersji ze zmienionymi blachami i dodanymi (rozwojowymi do wczesniejszej wersji) gadzetami.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: gossy » sob lis 03, 2007 9:51 pm

Np: intercooler?, inna pompa wtryskowa?
------------
Jarek po trupach do celu ...

Awatar użytkownika
cruise
 
 
Posty: 111
Rejestracja: czw sty 13, 2005 11:03 pm
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: cruise » sob lis 03, 2007 9:56 pm

Problemy , duże problemy były z tego co pamiętam tylko z silnikami 3.0 w Y61 i terrano 2 .... ale nie pamietam dlaczego do konca. Miałby niby wybuchać... zbyt duże odleglosci miedzy przegladami chyba byly...?
Nie pamietam.
Grand Cherokee WJ 4.0

Awatar użytkownika
wojtek_kom
 
 
Posty: 3678
Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Choroby wieku dziecięcego

Post autor: wojtek_kom » ndz lis 04, 2007 3:45 pm

Mam i polecam, ważne żeby minusy nie przesłoniły plusów ;)

Choroby tych roczników:
- dziwnym trafem wszystkie sprowadzane mają około 200 tys.,
- generalnie serwisu dawno nie widziały,
- te które oglądałem nie miały problemów z korozją/rdzą,
- na plus silnik 2,8 da się naprawić,
- reszta jest prawie niezniszczalna.

Wojtek
Nissan-y

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: gossy » ndz lis 04, 2007 6:43 pm

Czy znany jest Wam proceder wymiany (jakaś akcja serwisowa?) w Niemcowni przy około200 tys km zapobiegawczo całej góry silnika (głowica, wtryski itp) razem z wymianą paska rozrządu z napinaczami?

Należy się bać rocznika 1998 ?? :wink:
------------
Jarek po trupach do celu ...

Awatar użytkownika
MarcinuS
Posty: 385
Rejestracja: pn maja 28, 2007 6:53 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MarcinuS » śr lis 14, 2007 6:02 pm

gossy pisze:Czy znany jest Wam proceder wymiany (jakaś akcja serwisowa?) w Niemcowni przy około200 tys km zapobiegawczo całej góry silnika (głowica, wtryski itp) razem z wymianą paska rozrządu z napinaczami?

Należy się bać rocznika 1998 ?? :wink:
Tak ja cos o tym słyszalem...
Ale tez ogólnie slyszalem ze tylko poczatkowe modele Y61 byly udane. Reszta to "podobno" "BAGNO", w ktore jesli jezdzisz duzo w OR nie oplaca sie brac...
Patrol GR Y60 :)21
OME 2'', Tabor 9K by Warn, BFG A/T

Awatar użytkownika
kroll
 
 
Posty: 195
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 8:41 pm
Lokalizacja: Jarocin
Kontaktowanie:

Post autor: kroll » śr lis 14, 2007 7:41 pm

MarcinuS pisze: Ale tez ogólnie slyszalem ze tylko poczatkowe ...
ale to było z winem czym starsze tym lepsze :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości