Strona 1 z 1

dife -lock

: ndz lis 25, 2007 7:08 am
autor: U404
Czy na 2H swiecaca kontrolka blokady lecz w pozycji OFF jest zalaczona czy jest to jakis problem z elektryka?(PRZEPRASZAM DOTYCZY GR-A 96R 4.2D MANUAL) :roll: I JESZCZE JEDNO JAKI OLEJ NISSAN ZALECA DO SILNIKA 4.2D DZIEKI ZA POMOC :)2

: ndz lis 25, 2007 8:21 am
autor: kloos
Masz zapewne zepsute elektrozaworki. Spróbuj wyciągnąć wężyk i zrób w nim podciśnienie

: ndz lis 25, 2007 3:43 pm
autor: U404
Czy da sie z tym jechac ??

: ndz lis 25, 2007 5:09 pm
autor: ORSON_V6
jeśli masz faktycznie zapięty diff lock to odradzam podróżowanie.

A olej jeśli większy przebieg to i tak pozostaje Ci 15W 40 - producenta sobie wybierz 8)

: ndz lis 25, 2007 8:34 pm
autor: Marcin-Kraków
A czy w pozycji ON blokada sie wylacza ? Jezeli tak to masz tylko zamienione wezyki przy zaworkach. Jezeli nie, i zawsze masz zapieta blokade to sproboj recznie (a wlasciwie doustnie) rozpiac blokade przez wytworzenie podcisnienia na wezyku ktory ma odpinac blokade.

Istanieje jeszcze mozliwosc ze blokada nie jest zapieta a jedynie swieci sie kontrolka. Wtedy cos masz z elektryka przy czujniku.

: wt lis 27, 2007 10:29 pm
autor: Jakub PAJERO 2.5TD
jak nie uda ci się wyłączyć podciśnieniem to użyj kompresora dmuchając w wężyk, który włącza blokadę max ok. 2 atm

: czw lis 29, 2007 1:18 am
autor: reeb
Jakub PAJERO 2.5TD pisze:... max ok. 2 atm
dlaczego akurat 2atm ?? pytam z ciekawosci
u mnie zawsze '-wydajnosc pluc"
lub zamiana wezykow byla wystarczajaca

: czw lis 29, 2007 9:55 am
autor: Jakub PAJERO 2.5TD
jak kupiłem gr to płuca niewystarczały, gdyż poprzedni właściciel niejeździł po terenie i niekorzystał z blokady więc się zastała. należało ją rozruszać kompresorem, dlatego do 2 atm, gdyż przy większym ciśnieniu spadały przewody przy moście, a kompresor podłączałem przy zaworkach, o.

: czw lis 29, 2007 11:54 am
autor: gkozi
trzeba drugiej osoby która organoleptycznie sprawdzi czy zaworki się przełączają, doraźnie na podróż można podpiąć odpowiedni weżyk [ten od rozłączania blokady] bezpośrednio do podciśnienia [czyli ominąć zaworki] a potem znaleźć zamienniki [przećwiczony temat]

albo tak jak mówi Marcin coś z sygnalizacją [u mnie jak urwałem kabelki to lampka przestała działać ale blokada oczywiście dalej działała, o ile to wniesie coś do sprawy ... ;)]

: wt gru 04, 2007 9:13 pm
autor: U404
dzieki koledzy cos z tego bedzie :)2 :wink: