4.2 Anglik
Moderator: Kosiarz
4.2 Anglik
Witam serdecznie .Chcę kupić Gr 4.2 longa i przełożyć profesjonalnie bebechy na ludzką stronę. Czy miał Ktoś doswiadczenie a firmą z Bielska ,albo Myszyńca lub ewentualnie jakąś może polecić.Z góry dzięki
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
a np. to że zamontowane elementy typu kolumna kierownicza w wersji normalnej muszą być nowe
to samo z układem hamulcowym
dowiedziałem się tego w urzędzie rejestrującym pojazdy
i ponoć przepis ten obowiązuje już od września albo października
jutro mogę dowiedzieć się nieco więcej
to samo z układem hamulcowym
dowiedziałem się tego w urzędzie rejestrującym pojazdy
i ponoć przepis ten obowiązuje już od września albo października
jutro mogę dowiedzieć się nieco więcej
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
Będę wdzięcznypiotr oskwarek pisze:a np. to że zamontowane elementy typu kolumna kierownicza w wersji normalnej muszą być nowe
to samo z układem hamulcowym
dowiedziałem się tego w urzędzie rejestrującym pojazdy
i ponoć przepis ten obowiązuje już od września albo października
jutro mogę dowiedzieć się nieco więcej
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
poza tym do bardzo dużo zależy od diagnosty który uzna przeróbkę za jak najbardziej OK.
przeczytaj co tu chłopaki myślą o anglikach:
http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/pri ... 31&start=0
a jutro dam znać jak to się ma w moim rejonie
przeczytaj co tu chłopaki myślą o anglikach:
http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/pri ... 31&start=0
a jutro dam znać jak to się ma w moim rejonie
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
Dzisia doszły Mnie słuchy że od 25.12. 2007 zmieniają się przepisy co do rejestracji aut sprowadzanych. Teraz do rejestracji potrzebny jest dowód rej. lub inny dokument potwierdzający auto a od 25.12 ma byc tylko dowód czyli rejestracja angoli i włochów się skończy.
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
a to niby auta z włoch i anglii nie mają dowodów rej.?Pepek pisze:Dzisia doszły Mnie słuchy że od 25.12. 2007 zmieniają się przepisy co do rejestracji aut sprowadzanych. Teraz do rejestracji potrzebny jest dowód rej. lub inny dokument potwierdzający auto a od 25.12 ma byc tylko dowód czyli rejestracja angoli i włochów się skończy.
"kwit o wymeldowaniu"
na którym widnieje wyrażny napis w kilku językach (nawet po polsku) "dowód rejstracyjny" 


tel 506811124
bobektrophy@interia.pl
bobektrophy@interia.pl
przepis jest od kilku lat ale dopiero teraz zaczeli wymagać wszystkich rzeczy,
1) firma która ma przerabiać kierownice musi mieć uprawnienia do zmian konstrukcyjnych pojazdów i musi dać fakture na wykonaną czynność
2) nastepnie trzeba zdobyć homolagacje przróbki czyli diagnosta + rzeczoznawca
i po tych zabiegach możemy lecieć zarejestrować nasze autko
koszt kosmiczny
1) firma która ma przerabiać kierownice musi mieć uprawnienia do zmian konstrukcyjnych pojazdów i musi dać fakture na wykonaną czynność
2) nastepnie trzeba zdobyć homolagacje przróbki czyli diagnosta + rzeczoznawca
i po tych zabiegach możemy lecieć zarejestrować nasze autko

koszt kosmiczny

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
zapomniales dodac, ze firma, ktora ma przerabiac kierownice, musi miec pisemna zgode producenta danego pojazdu na takowa przerobkelbl78 pisze:przepis jest od kilku lat ale dopiero teraz zaczeli wymagać wszystkich rzeczy,
1) firma która ma przerabiać kierownice musi mieć uprawnienia do zmian konstrukcyjnych pojazdów i musi dać fakture na wykonaną czynność
2) nastepnie trzeba zdobyć homolagacje przróbki czyli diagnosta + rzeczoznawca
i po tych zabiegach możemy lecieć zarejestrować nasze autko![]()
koszt kosmiczny

jest pismo z Ministerstwa Transportu, ale nie ma podstaw prawnych, polska rzeczywistosc ....

temat wraca jak bumerang, ze sie niedobrze robi ...
- Ryszard Giedrojć
-
- Posty: 986
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
- Lokalizacja: Kozielec
ale mechanika zajechana na maxa jak u arabów prawiemephi pisze:Cieżka sprawa z tymi Anglikami, widziałem kilka 'pięknych' sztuk.
Cacuś, lakierek itd... ale rama w opłakanym stanie - coś z nimi jest nie tak z tej wilgoci na wyspach.
Za to włochyprawie zero rdzy

rozwiazanie kupic jednego z wloch jednego z angli i zlozyc w jednego zdatnego do jazdy

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Ja chyba przywlokę Anglika, nie będę rejestrował. Zamienie moje bebechy na angola. Innego wyjścia nie widze, szczególnie czytając :
http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/pri ... 31&start=0
http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/pri ... 31&start=0
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5
Disco2 TD5
Pepek widze ze błądzisz z uporem maniaka.Pepek pisze:Jak kupiłem disko z anglii to czekałem póżniej na kwity miesiąc i przysłali mi jakiś certyfikat. Ale on raczej nie był dowodem rej.

pzdr
Pablo
był: K160 3.3TD/Y60 4.2D/Y61 4.2TD/ obecnie Navara V6
był: K160 3.3TD/Y60 4.2D/Y61 4.2TD/ obecnie Navara V6
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość