4.2 Anglik

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

mateo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 69
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 6:39 pm

4.2 Anglik

Post autor: mateo » wt gru 04, 2007 2:43 pm

Witam serdecznie .Chcę kupić Gr 4.2 longa i przełożyć profesjonalnie bebechy na ludzką stronę. Czy miał Ktoś doswiadczenie a firmą z Bielska ,albo Myszyńca lub ewentualnie jakąś może polecić.Z góry dzięki

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » wt gru 04, 2007 3:09 pm

mam ta samą rozterkę co Ty - jak coś wymyślisz to daj znać na PW
robok rzępoli w harapuciu

mateo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 69
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 6:39 pm

Post autor: mateo » wt gru 04, 2007 3:23 pm

sebastian dziurdzik pisze:mam ta samą rozterkę co Ty - jak coś wymyślisz to daj znać na PW
ok

Awatar użytkownika
jezzz
Posty: 367
Rejestracja: czw cze 21, 2007 9:13 am
Lokalizacja: Poznań,Wielkopolska

Post autor: jezzz » wt gru 04, 2007 4:54 pm

Jak macie takiego co ma wszystko po jasnej stronie mocy to ok ale ja nie macie to koszta oj koszta.
NO PAIN NO GAME!

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » wt gru 04, 2007 7:05 pm

bo przepisy się zmieniły i urzędy wymagają faktur :)21
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

mateo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 69
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 6:39 pm

Post autor: mateo » wt gru 04, 2007 7:21 pm

piotr oskwarek pisze:bo przepisy się zmieniły i urzędy wymagają faktur :)21
Możesz rozwinąć temat

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » wt gru 04, 2007 8:03 pm

a np. to że zamontowane elementy typu kolumna kierownicza w wersji normalnej muszą być nowe
to samo z układem hamulcowym
dowiedziałem się tego w urzędzie rejestrującym pojazdy
i ponoć przepis ten obowiązuje już od września albo października

jutro mogę dowiedzieć się nieco więcej
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

mateo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 69
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 6:39 pm

Post autor: mateo » wt gru 04, 2007 8:09 pm

piotr oskwarek pisze:a np. to że zamontowane elementy typu kolumna kierownicza w wersji normalnej muszą być nowe
to samo z układem hamulcowym
dowiedziałem się tego w urzędzie rejestrującym pojazdy
i ponoć przepis ten obowiązuje już od września albo października

jutro mogę dowiedzieć się nieco więcej
Będę wdzięczny

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » wt gru 04, 2007 8:41 pm

poza tym do bardzo dużo zależy od diagnosty który uzna przeróbkę za jak najbardziej OK.

przeczytaj co tu chłopaki myślą o anglikach:

http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/pri ... 31&start=0

a jutro dam znać jak to się ma w moim rejonie
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Kosiarz
  
  
Posty: 684
Rejestracja: pn kwie 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: skądinąd

Post autor: Kosiarz » wt gru 04, 2007 9:25 pm

Urzędy żądają homologacji, więc chyba skończyła się era przespawanych angoli i w gruncie rzeczy dobrze...
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » wt gru 04, 2007 9:38 pm

Dzisia doszły Mnie słuchy że od 25.12. 2007 zmieniają się przepisy co do rejestracji aut sprowadzanych. Teraz do rejestracji potrzebny jest dowód rej. lub inny dokument potwierdzający auto a od 25.12 ma byc tylko dowód czyli rejestracja angoli i włochów się skończy.
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

mateo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 69
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 6:39 pm

Post autor: mateo » wt gru 04, 2007 9:51 pm

Pepek pisze:Dzisia doszły Mnie słuchy że od 25.12. 2007 zmieniają się przepisy co do rejestracji aut sprowadzanych. Teraz do rejestracji potrzebny jest dowód rej. lub inny dokument potwierdzający auto a od 25.12 ma byc tylko dowód czyli rejestracja angoli i włochów się skończy.
a to niby auta z włoch i anglii nie mają dowodów rej.?

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » wt gru 04, 2007 10:00 pm

Oczywiście z Włoch dostajesz kwit z Zandarmerii że auto było w ewidencji a z Angli dostajesz kwit o wymeldowaniu.
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
PODOLEK
 
 
Posty: 166
Rejestracja: wt maja 23, 2006 6:59 pm
Lokalizacja: BOBOLICE

Post autor: PODOLEK » wt gru 04, 2007 10:24 pm

"kwit o wymeldowaniu" :o na którym widnieje wyrażny napis w kilku językach (nawet po polsku) "dowód rejstracyjny" :lol:

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » wt gru 04, 2007 10:26 pm

teraz to chyba będzie prawie tak jak byś kupił samochód zarejestrowany w polsce, kupujesz i przyjeżdżasz bez wyrejestrowywania, nie ??
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » wt gru 04, 2007 10:30 pm

Jak kupiłem disko z anglii to czekałem póżniej na kwity miesiąc i przysłali mi jakiś certyfikat. Ale on raczej nie był dowodem rej.
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » śr gru 05, 2007 12:21 pm

przepis jest od kilku lat ale dopiero teraz zaczeli wymagać wszystkich rzeczy,
1) firma która ma przerabiać kierownice musi mieć uprawnienia do zmian konstrukcyjnych pojazdów i musi dać fakture na wykonaną czynność
2) nastepnie trzeba zdobyć homolagacje przróbki czyli diagnosta + rzeczoznawca
i po tych zabiegach możemy lecieć zarejestrować nasze autko :wink:
koszt kosmiczny :)3
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » śr gru 05, 2007 12:35 pm

Kosiarz pisze:Urzędy żądają homologacji, więc chyba skończyła się era przespawanych angoli i w gruncie rzeczy dobrze...
Teraz będzie era dokumentów od ARO :)21

Awatar użytkownika
Muchozol
Posty: 694
Rejestracja: sob paź 25, 2003 5:10 am

Post autor: Muchozol » śr gru 05, 2007 1:33 pm

lbl78 pisze:przepis jest od kilku lat ale dopiero teraz zaczeli wymagać wszystkich rzeczy,
1) firma która ma przerabiać kierownice musi mieć uprawnienia do zmian konstrukcyjnych pojazdów i musi dać fakture na wykonaną czynność
2) nastepnie trzeba zdobyć homolagacje przróbki czyli diagnosta + rzeczoznawca
i po tych zabiegach możemy lecieć zarejestrować nasze autko :wink:
koszt kosmiczny :)3
zapomniales dodac, ze firma, ktora ma przerabiac kierownice, musi miec pisemna zgode producenta danego pojazdu na takowa przerobke :lol: ,
jest pismo z Ministerstwa Transportu, ale nie ma podstaw prawnych, polska rzeczywistosc .... :evil: niestety przy aktualnej nagonce na diagnostow, nie wiem czy kolo znajdzie takiego kamikadze, zeby mu sie podlozyl, podpisujac przeglad ...


temat wraca jak bumerang, ze sie niedobrze robi ...

Awatar użytkownika
Ryszard Giedrojć
 
 
Posty: 986
Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
Lokalizacja: Kozielec

Post autor: Ryszard Giedrojć » śr gru 05, 2007 2:03 pm

Taniej wyjdzie kupić zarejestrowane truchło i przeprowadzić remont, posługując sie narządami angielskiego dawcy.
Jeep Grand 2,7 CRD , Toyota LC RJ 70

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Post autor: mephi » śr gru 05, 2007 3:08 pm

Cieżka sprawa z tymi Anglikami, widziałem kilka 'pięknych' sztuk.
Cacuś, lakierek itd... ale rama w opłakanym stanie - coś z nimi jest nie tak z tej wilgoci na wyspach.

Za to włochy :)2 prawie zero rdzy ;)
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » śr gru 05, 2007 3:24 pm

mephi pisze:Cieżka sprawa z tymi Anglikami, widziałem kilka 'pięknych' sztuk.
Cacuś, lakierek itd... ale rama w opłakanym stanie - coś z nimi jest nie tak z tej wilgoci na wyspach.

Za to włochy :)2 prawie zero rdzy ;)
ale mechanika zajechana na maxa jak u arabów prawie :)21
rozwiazanie kupic jednego z wloch jednego z angli i zlozyc w jednego zdatnego do jazdy :wink:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Post autor: mephi » śr gru 05, 2007 3:26 pm

Ja chyba przywlokę Anglika, nie będę rejestrował. Zamienie moje bebechy na angola. Innego wyjścia nie widze, szczególnie czytając :

http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/pri ... 31&start=0
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
Tatuś
Posty: 681
Rejestracja: sob paź 01, 2005 12:21 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Tatuś » czw gru 06, 2007 12:16 pm

A co jeśli kupimy samochód w Anglii w wersji Left Hand Drive??

Awatar użytkownika
crocop
 
 
Posty: 117
Rejestracja: pt mar 11, 2005 9:50 pm
Lokalizacja: płn-zach

Post autor: crocop » czw gru 06, 2007 1:29 pm

Pepek pisze:Jak kupiłem disko z anglii to czekałem póżniej na kwity miesiąc i przysłali mi jakiś certyfikat. Ale on raczej nie był dowodem rej.
Pepek widze ze błądzisz z uporem maniaka. :lol: ... Otóz to co ci przysłali to zaden kwit o wymeldowaniu tylko nic innego jak dowód rejestracyjny auta V5C (certyfikat rejestracji) czyli raczej jest to dowód rej...
pzdr
Pablo
był: K160 3.3TD/Y60 4.2D/Y61 4.2TD/ obecnie Navara V6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość