Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
gossy

- Posty: 627
- Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
- Lokalizacja: łódzkie
Post
autor: gossy » śr gru 12, 2007 8:47 pm
Cześć,
Patrolek ciągle mnie doświadcza nowymi niespodziankami

- dzisiaj zauważyłem całą gruchę przedniego mostu zalaną olejem napędowym.
Zlokalizowałem wyciek na pompie wtryskowej - wymyta odtłuszczaczem i wyciek pojawia się po minucie pracy silnika w miejscu zaznaczonym strzałką.
Krótkie pytanko - skąd leci? jak go usunąć? trzeba zdejmować pompę? uszczelka? uszczelniacz - silikon?
------------
Jarek po trupach do celu ...
-
Pawełek 1971

- Posty: 374
- Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Pawełek 1971 » czw gru 13, 2007 7:00 am
cieknie spod pokrywy , najlepiej wymienić cały kpl oringów ,bo po wymianie w tym miejscu zacznie cieknąć w innym , czyli na samochodzie nie dostaniesz się do wszystkich i trzeba pompe rwać , a dekiel można ściągnąć bez problemu tylko troche niewygodnie

GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty
-
mayer
-

- Posty: 1391
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 10:06 am
- Lokalizacja: Skrzynki pod Kórnikiem :)
Post
autor: mayer » czw gru 13, 2007 8:23 am
ja mam jedno zdanie na ten temat: Grzebac to sobie w majtkach mozesz ale nie w POMPIE WTRYSKOWEJ!![/b]
-
pyntront
-

- Posty: 1073
- Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pyntront » czw gru 13, 2007 9:39 am
Pawełek 1971 pisze:tylko troche niewygodnie

I trzeba uważać na złośliwe sprężynki

A przy okazji - po poprawkach wszystko chodzi jak należy, czy byłeś jeszcze u kogoś innego potem?
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.
-
gossy

- Posty: 627
- Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
- Lokalizacja: łódzkie
Post
autor: gossy » czw gru 13, 2007 7:26 pm
Wyciek usunięty na samochodzie, niestety nie poradziliśmy sobie z regulacją po ponownym zmontowaniu - nie mam wolnych obrotow i silnik wkreca sie do 2500 obr/min
Macie jakis patent (dane) na regulacje?
------------
Jarek po trupach do celu ...
-
gossy

- Posty: 627
- Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
- Lokalizacja: łódzkie
Post
autor: gossy » czw gru 13, 2007 7:42 pm
[quote="<mario>"]
Dzięki - ale raczej zrobie to z moim mechanikiem - bardzo się tym przejął i chce dokończyć temat.
Ale telefonik jak najbardziej mi puść.
------------
Jarek po trupach do celu ...
-
Lecho

- Posty: 312
- Rejestracja: śr lut 21, 2007 9:12 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Lecho » czw gru 13, 2007 9:09 pm
mayer pisze:ja mam jedno zdanie na ten temat: Grzebac to sobie w majtkach mozesz ale nie w POMPIE WTRYSKOWEJ!![/b]

K 260 Long Y 60 GR Long
Dawniej Aro 243D
-
janusz k160
-

- Posty: 5567
- Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Post
autor: janusz k160 » czw gru 13, 2007 9:49 pm
No i zaczyna się zabawa-po 2 latach wymienisz wszystko...

-oprócz zbiorników do spryskiwaczy...

-
gossy

- Posty: 627
- Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
- Lokalizacja: łódzkie
Post
autor: gossy » czw gru 13, 2007 9:53 pm
janusz k160 pisze:No i zaczyna się zabawa-po 2 latach wymienisz wszystko...

-oprócz zbiorników do spryskiwaczy...

Pocieszyłeś mnie bardzo

------------
Jarek po trupach do celu ...
-
Pawełek 1971

- Posty: 374
- Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Pawełek 1971 » pt gru 14, 2007 6:54 am
gossy pisze:Wyciek usunięty na samochodzie, niestety nie poradziliśmy sobie z regulacją po ponownym zmontowaniu - nie mam wolnych obrotow i silnik wkreca sie do 2500 obr/min
Macie jakis patent (dane) na regulacje?
prawdopodobnie spadła sprężynka (z ostatniej dzwigienki),dobrze by było żeby nie została skonsumowana przez pompe
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty
-
Pawełek 1971

- Posty: 374
- Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Pawełek 1971 » pt gru 14, 2007 6:57 am
pyntront pisze:Pawełek 1971 pisze:tylko troche niewygodnie

I trzeba uważać na złośliwe sprężynki

A przy okazji - po poprawkach wszystko chodzi jak należy, czy byłeś jeszcze u kogoś innego potem?
jest ok , ale mimo wszystko pojade do Zasani na sprawdzenie bo wydaje mi się ,że za twardo chodzi
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty
-
gossy

- Posty: 627
- Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
- Lokalizacja: łódzkie
Post
autor: gossy » pt gru 14, 2007 8:52 am
Powiedzcie coś więcej o tych sprężynkach w pompie - co zrobić żeby ich nie zgubić? jakie są objawy jak wypadły?
------------
Jarek po trupach do celu ...
-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » pt gru 14, 2007 12:06 pm
Też to miałem, pojechałem do lokalnego Diesel Service, zapłaciłem 140 zł, dostałem rachunek i w razie czego mam kogo ścigać za złą naprawę

-
pyntront
-

- Posty: 1073
- Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pyntront » pt gru 14, 2007 1:38 pm
Pawełek 1971 pisze:
jest ok , ale mimo wszystko pojade do Zasani na sprawdzenie bo wydaje mi się ,że za twardo chodzi

Daj potem znać, bom ciekawy
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.
-
pyntront
-

- Posty: 1073
- Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pyntront » pt gru 14, 2007 1:41 pm
gossy pisze:Powiedzcie coś więcej o tych sprężynkach w pompie - co zrobić żeby ich nie zgubić? jakie są objawy jak wypadły?
No, jest tam taka jedna sprężynka, co lubi se spaść, a potem może ją pompa dziabnąć i sprężynka jest zepsuta i trzeba kupić nową, tak po prostu. Żeby nie zgubić, to trzeba wiedzieć gdzie ona jest i bardzo na nią uważać przy skłądaniu, ale ja ci nie powiem gdzie ona jest, bo ja grzebię tylko w majtkach i na pompach się nie znam. A objawy zdaje się są podobne do twoich...
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.
-
gossy

- Posty: 627
- Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
- Lokalizacja: łódzkie
Post
autor: gossy » pt gru 14, 2007 5:28 pm
pyntront pisze:gossy pisze:Powiedzcie coś więcej o tych sprężynkach w pompie - co zrobić żeby ich nie zgubić? jakie są objawy jak wypadły?
No, jest tam taka jedna sprężynka, co lubi se spaść, a potem może ją pompa dziabnąć i sprężynka jest zepsuta i trzeba kupić nową, tak po prostu. Żeby nie zgubić, to trzeba wiedzieć gdzie ona jest i bardzo na nią uważać przy skłądaniu, ale ja ci nie powiem gdzie ona jest, bo ja grzebię tylko w majtkach i na pompach się nie znam. A objawy zdaje się są podobne do twoich...
Pogrzebaliśmy w majtkach (pompie) i chodzi jak powinien, ufffffff
Sprężyny na miejscu.
Dzieki za rady.
------------
Jarek po trupach do celu ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość