Wyciek z pompy wtryskowej GR 2,8TD

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Wyciek z pompy wtryskowej GR 2,8TD

Post autor: gossy » śr gru 12, 2007 8:47 pm

Cześć,
Patrolek ciągle mnie doświadcza nowymi niespodziankami :cry: - dzisiaj zauważyłem całą gruchę przedniego mostu zalaną olejem napędowym.
Zlokalizowałem wyciek na pompie wtryskowej - wymyta odtłuszczaczem i wyciek pojawia się po minucie pracy silnika w miejscu zaznaczonym strzałką.

Obrazek

Krótkie pytanko - skąd leci? jak go usunąć? trzeba zdejmować pompę? uszczelka? uszczelniacz - silikon?
------------
Jarek po trupach do celu ...

Pawełek 1971
Posty: 374
Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pawełek 1971 » czw gru 13, 2007 7:00 am

cieknie spod pokrywy , najlepiej wymienić cały kpl oringów ,bo po wymianie w tym miejscu zacznie cieknąć w innym , czyli na samochodzie nie dostaniesz się do wszystkich i trzeba pompe rwać , a dekiel można ściągnąć bez problemu tylko troche niewygodnie :)
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty

Awatar użytkownika
mayer
 
 
Posty: 1391
Rejestracja: pt sty 19, 2007 10:06 am
Lokalizacja: Skrzynki pod Kórnikiem :)

Post autor: mayer » czw gru 13, 2007 8:23 am

ja mam jedno zdanie na ten temat: Grzebac to sobie w majtkach mozesz ale nie w POMPIE WTRYSKOWEJ!![/b]

Awatar użytkownika
pyntront
 
 
Posty: 1073
Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pyntront » czw gru 13, 2007 9:39 am

Pawełek 1971 pisze:tylko troche niewygodnie :)
I trzeba uważać na złośliwe sprężynki ;-) A przy okazji - po poprawkach wszystko chodzi jak należy, czy byłeś jeszcze u kogoś innego potem?
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: gossy » czw gru 13, 2007 7:26 pm

Wyciek usunięty na samochodzie, niestety nie poradziliśmy sobie z regulacją po ponownym zmontowaniu - nie mam wolnych obrotow i silnik wkreca sie do 2500 obr/min :cry:
Macie jakis patent (dane) na regulacje?
------------
Jarek po trupach do celu ...

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: gossy » czw gru 13, 2007 7:42 pm

[quote="<mario>"]

Dzięki - ale raczej zrobie to z moim mechanikiem - bardzo się tym przejął i chce dokończyć temat.
Ale telefonik jak najbardziej mi puść.
------------
Jarek po trupach do celu ...

Lecho
Posty: 312
Rejestracja: śr lut 21, 2007 9:12 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lecho » czw gru 13, 2007 9:09 pm

mayer pisze:ja mam jedno zdanie na ten temat: Grzebac to sobie w majtkach mozesz ale nie w POMPIE WTRYSKOWEJ!![/b]
:)20 :)21
K 260 Long Y 60 GR Long
Dawniej Aro 243D

Awatar użytkownika
janusz k160
 
 
Posty: 5567
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: janusz k160 » czw gru 13, 2007 9:49 pm

No i zaczyna się zabawa-po 2 latach wymienisz wszystko... 8) -oprócz zbiorników do spryskiwaczy... :wink:

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: gossy » czw gru 13, 2007 9:53 pm

janusz k160 pisze:No i zaczyna się zabawa-po 2 latach wymienisz wszystko... 8) -oprócz zbiorników do spryskiwaczy... :wink:
Pocieszyłeś mnie bardzo :)3 :)3
------------
Jarek po trupach do celu ...

Pawełek 1971
Posty: 374
Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pawełek 1971 » pt gru 14, 2007 6:54 am

gossy pisze:Wyciek usunięty na samochodzie, niestety nie poradziliśmy sobie z regulacją po ponownym zmontowaniu - nie mam wolnych obrotow i silnik wkreca sie do 2500 obr/min :cry:
Macie jakis patent (dane) na regulacje?
prawdopodobnie spadła sprężynka (z ostatniej dzwigienki),dobrze by było żeby nie została skonsumowana przez pompe
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty

Pawełek 1971
Posty: 374
Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pawełek 1971 » pt gru 14, 2007 6:57 am

pyntront pisze:
Pawełek 1971 pisze:tylko troche niewygodnie :)
I trzeba uważać na złośliwe sprężynki ;-) A przy okazji - po poprawkach wszystko chodzi jak należy, czy byłeś jeszcze u kogoś innego potem?
jest ok , ale mimo wszystko pojade do Zasani na sprawdzenie bo wydaje mi się ,że za twardo chodzi
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: gossy » pt gru 14, 2007 8:52 am

Powiedzcie coś więcej o tych sprężynkach w pompie - co zrobić żeby ich nie zgubić? jakie są objawy jak wypadły?
------------
Jarek po trupach do celu ...

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » pt gru 14, 2007 12:06 pm

Też to miałem, pojechałem do lokalnego Diesel Service, zapłaciłem 140 zł, dostałem rachunek i w razie czego mam kogo ścigać za złą naprawę :wink:
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
pyntront
 
 
Posty: 1073
Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pyntront » pt gru 14, 2007 1:38 pm

Pawełek 1971 pisze: jest ok , ale mimo wszystko pojade do Zasani na sprawdzenie bo wydaje mi się ,że za twardo chodzi
:)2 Daj potem znać, bom ciekawy
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.

Awatar użytkownika
pyntront
 
 
Posty: 1073
Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pyntront » pt gru 14, 2007 1:41 pm

gossy pisze:Powiedzcie coś więcej o tych sprężynkach w pompie - co zrobić żeby ich nie zgubić? jakie są objawy jak wypadły?
No, jest tam taka jedna sprężynka, co lubi se spaść, a potem może ją pompa dziabnąć i sprężynka jest zepsuta i trzeba kupić nową, tak po prostu. Żeby nie zgubić, to trzeba wiedzieć gdzie ona jest i bardzo na nią uważać przy skłądaniu, ale ja ci nie powiem gdzie ona jest, bo ja grzebię tylko w majtkach i na pompach się nie znam. A objawy zdaje się są podobne do twoich...
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: gossy » pt gru 14, 2007 5:28 pm

pyntront pisze:
gossy pisze:Powiedzcie coś więcej o tych sprężynkach w pompie - co zrobić żeby ich nie zgubić? jakie są objawy jak wypadły?
No, jest tam taka jedna sprężynka, co lubi se spaść, a potem może ją pompa dziabnąć i sprężynka jest zepsuta i trzeba kupić nową, tak po prostu. Żeby nie zgubić, to trzeba wiedzieć gdzie ona jest i bardzo na nią uważać przy skłądaniu, ale ja ci nie powiem gdzie ona jest, bo ja grzebię tylko w majtkach i na pompach się nie znam. A objawy zdaje się są podobne do twoich...
Pogrzebaliśmy w majtkach (pompie) i chodzi jak powinien, ufffffff
Sprężyny na miejscu.
Dzieki za rady.
------------
Jarek po trupach do celu ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość