amrtyzatory GR lift 5"
Moderator: Kosiarz
amrtyzatory GR lift 5"
Witam.
Przeglądam ofertę hamerykańskich producentów w poszukiwaniu amorków do rzeczonego liftu. Chciałem rancho serii 9000 bo fajne i niedrogie, ale niestety nie znalazłem pasujących sposobem mocowania i skokiem.
Poradźcie dobrzy ludzie co sobie wybrać z oferty ichniejszych hien
Przeglądam ofertę hamerykańskich producentów w poszukiwaniu amorków do rzeczonego liftu. Chciałem rancho serii 9000 bo fajne i niedrogie, ale niestety nie znalazłem pasujących sposobem mocowania i skokiem.
Poradźcie dobrzy ludzie co sobie wybrać z oferty ichniejszych hien
"chamerykańskie" wydymki typu rancho i sky jackery sa z gównolitu... w oczach je ruda zjada... 
zobacz w ofercie ironmana...
TUTAJ masz tabele z amorami, może cos dobierzesz do parcha GRatowoza ...
na moje oko to z uchwytami 2 x st38 masz najdłuższy model 12683GR - z tym ze pod 5" to i tak za mało 
- a mocowania w oryginalnych miejscach zostają czy poprzerabiane
pozatym nie wiem czy OME nie wyjdzie Ci podobnie cenowo...


zobacz w ofercie ironmana...



- a mocowania w oryginalnych miejscach zostają czy poprzerabiane

pozatym nie wiem czy OME nie wyjdzie Ci podobnie cenowo...


"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
ten lift to pod planowane kółeczka 37"?
pogadaj z chłopakami od Dobinsona, mają w ofercie lift 6", wprawdzie do GR-a ale może pomogą Ci coś dobrać.
http://www.dobinsons.pl/?id=407

pogadaj z chłopakami od Dobinsona, mają w ofercie lift 6", wprawdzie do GR-a ale może pomogą Ci coś dobrać.

Re: amrtyzatory GR lift 5"
Znam człowieka któremu w niemcowni robią na zamówienie Amortyzatory Bilstein, jakie tylko chcesz…smigam na takich i se chwaleMroczny pisze:Witam.
Przeglądam ofertę hamerykańskich producentów w poszukiwaniu amorków do rzeczonego liftu. Chciałem rancho serii 9000 bo fajne i niedrogie, ale niestety nie znalazłem pasujących sposobem mocowania i skokiem.
Poradźcie dobrzy ludzie co sobie wybrać z oferty ichniejszych hien
Patrol 2,8 GR & HONDA CBR
mam zgoła odmienne zdanie - miałem Rancho RS9000 i przez trzy lata nie garażowania, nie pokryły sie rdzą i działały wyśmienicie. Czego nie można powiedzieć o Iron Man. Dużo i z tego co wiem dobrego na temat Rancho RS 9000 w Patrolu może powiedzieć Marcin.XJeep pisze:"chamerykańskie" wydymki typu rancho i sky jackery sa z gównolitu... w oczach je ruda zjada...
zobacz w ofercie ironmana...TUTAJ masz tabele z amorami, może cos dobierzesz do parcha GRatowoza ...
na moje oko to z uchwytami 2 x st38 masz najdłuższy model 12683GR - z tym ze pod 5" to i tak za mało
- a mocowania w oryginalnych miejscach zostają czy poprzerabiane![]()
pozatym nie wiem czy OME nie wyjdzie Ci podobnie cenowo...![]()
Mroku Kames do Semaka zapodał RS9000 opcja czko-oczko oraz takie wymiary:
- rozciągnięty 917 mm,
- ściśnięty 537 mm,
- skok wynosi 380 mm.
Innej opcji chyba nie ma

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Juz z Mrokiem gadalem i niestety nie dobierze nic od nichKarson pisze:ten lift to pod planowane kółeczka 37"?![]()
pogadaj z chłopakami od Dobinsona, mają w ofercie lift 6", wprawdzie do GR-a ale może pomogą Ci coś dobrać.http://www.dobinsons.pl/?id=407

Wprawdzie wlasnie do GR szuka, ale Mroku chce bardzo duzy skok i takiego nie bedzie jak chce.
Co do amorow Rancho. Fakt nie jest to jakis mercedes wsrod firm, ale cena jak za dobry amor jest dosc kuszaca. Ja jezdze na jedych Rancho od 4 lat, i poza tym ze ruda je wziela jak piszesz (sadze ze zewnetrznie) to nic sie z nimi nie dzieje. Dosc istatone jest to ze mozna korzystac z regulacji twardosci, nieodkrecajac amora i wlasciwie w kilka sekund, a nawet ze srodka auta po dokupieniu odpowiedniego kitu.
Mozliwosc regulacji jest nie bez znaczenia jak robi sie wydumke z zawiasu. Gdzie stosuje sie "jakies" sprezyny i "jakis" amor, z "jakims" obciazeniem kg . Wtedy zestrojenie zawiasu moze byc nie lada problemem. Regulowany amor troche w tym pomaga.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- Janusz2000
-
- Posty: 900
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Dokładnie OME ma Nitrochargery do liftów +100mm i wzwyż - tylko że nitrochargery nie mają regulacji.
Ja do liftu +100mm założyłem OME LTRy (które teoretycznie są do liftu 4-6cm) i przerobiłem mocowania amortyzatorów. Według obliczeń i prób garażowych 'robi' na ostre testy polowe muszę jeszcze zaczekać.
Ja do liftu +100mm założyłem OME LTRy (które teoretycznie są do liftu 4-6cm) i przerobiłem mocowania amortyzatorów. Według obliczeń i prób garażowych 'robi' na ostre testy polowe muszę jeszcze zaczekać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości