amrtyzatory GR lift 5"

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40590
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

amrtyzatory GR lift 5"

Post autor: Mroczny » sob gru 29, 2007 3:26 pm

Witam.
Przeglądam ofertę hamerykańskich producentów w poszukiwaniu amorków do rzeczonego liftu. Chciałem rancho serii 9000 bo fajne i niedrogie, ale niestety nie znalazłem pasujących sposobem mocowania i skokiem.

Poradźcie dobrzy ludzie co sobie wybrać z oferty ichniejszych hien

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » sob gru 29, 2007 3:58 pm

"chamerykańskie" wydymki typu rancho i sky jackery sa z gównolitu... w oczach je ruda zjada... !!

zobacz w ofercie ironmana... !! TUTAJ masz tabele z amorami, może cos dobierzesz do parcha GRatowoza ... !! na moje oko to z uchwytami 2 x st38 masz najdłuższy model 12683GR - z tym ze pod 5" to i tak za mało :)21
- a mocowania w oryginalnych miejscach zostają czy poprzerabiane ??

pozatym nie wiem czy OME nie wyjdzie Ci podobnie cenowo... !! ??
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Karson
 
 
Posty: 5043
Rejestracja: śr lis 23, 2005 6:53 pm
Lokalizacja: Bilcza
Kontaktowanie:

Post autor: Karson » sob gru 29, 2007 4:18 pm

ten lift to pod planowane kółeczka 37"? :wink:
pogadaj z chłopakami od Dobinsona, mają w ofercie lift 6", wprawdzie do GR-a ale może pomogą Ci coś dobrać. :)2 http://www.dobinsons.pl/?id=407
SCARAB TEAM
Land Rover rullez :)21

Adamur4,2
Posty: 311
Rejestracja: pn sty 22, 2007 8:59 am
Lokalizacja: Zabrze

Re: amrtyzatory GR lift 5"

Post autor: Adamur4,2 » sob gru 29, 2007 5:19 pm

Mroczny pisze:Witam.
Przeglądam ofertę hamerykańskich producentów w poszukiwaniu amorków do rzeczonego liftu. Chciałem rancho serii 9000 bo fajne i niedrogie, ale niestety nie znalazłem pasujących sposobem mocowania i skokiem.

Poradźcie dobrzy ludzie co sobie wybrać z oferty ichniejszych hien
Znam człowieka któremu w niemcowni robią na zamówienie Amortyzatory Bilstein, jakie tylko chcesz…smigam na takich i se chwale
Patrol 2,8 GR & HONDA CBR

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » sob gru 29, 2007 6:44 pm

XJeep pisze:"chamerykańskie" wydymki typu rancho i sky jackery sa z gównolitu... w oczach je ruda zjada... !!

zobacz w ofercie ironmana... !! TUTAJ masz tabele z amorami, może cos dobierzesz do parcha GRatowoza ... !! na moje oko to z uchwytami 2 x st38 masz najdłuższy model 12683GR - z tym ze pod 5" to i tak za mało :)21
- a mocowania w oryginalnych miejscach zostają czy poprzerabiane ??

pozatym nie wiem czy OME nie wyjdzie Ci podobnie cenowo... !! ??
mam zgoła odmienne zdanie - miałem Rancho RS9000 i przez trzy lata nie garażowania, nie pokryły sie rdzą i działały wyśmienicie. Czego nie można powiedzieć o Iron Man. Dużo i z tego co wiem dobrego na temat Rancho RS 9000 w Patrolu może powiedzieć Marcin.

Mroku Kames do Semaka zapodał RS9000 opcja czko-oczko oraz takie wymiary:
- rozciągnięty 917 mm,
- ściśnięty 537 mm,
- skok wynosi 380 mm.

Innej opcji chyba nie ma :-?
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » sob gru 29, 2007 6:47 pm

Karson pisze:ten lift to pod planowane kółeczka 37"? :wink:
pogadaj z chłopakami od Dobinsona, mają w ofercie lift 6", wprawdzie do GR-a ale może pomogą Ci coś dobrać. :)2 http://www.dobinsons.pl/?id=407
Juz z Mrokiem gadalem i niestety nie dobierze nic od nich :(
Wprawdzie wlasnie do GR szuka, ale Mroku chce bardzo duzy skok i takiego nie bedzie jak chce.

Co do amorow Rancho. Fakt nie jest to jakis mercedes wsrod firm, ale cena jak za dobry amor jest dosc kuszaca. Ja jezdze na jedych Rancho od 4 lat, i poza tym ze ruda je wziela jak piszesz (sadze ze zewnetrznie) to nic sie z nimi nie dzieje. Dosc istatone jest to ze mozna korzystac z regulacji twardosci, nieodkrecajac amora i wlasciwie w kilka sekund, a nawet ze srodka auta po dokupieniu odpowiedniego kitu.
Mozliwosc regulacji jest nie bez znaczenia jak robi sie wydumke z zawiasu. Gdzie stosuje sie "jakies" sprezyny i "jakis" amor, z "jakims" obciazeniem kg . Wtedy zestrojenie zawiasu moze byc nie lada problemem. Regulowany amor troche w tym pomaga.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » sob gru 29, 2007 6:50 pm

Eskapada pisze: - rozciągnięty 917 mm,
- ściśnięty 537 mm,
- skok wynosi 380 mm.

Innej opcji chyba nie ma :-?
Sa rozne dlugie ale na oczko-oczko. Ten co podales chyba najdluzszy.
Na szpilke-szpilka takich dlugich nie ma. Juz mu szukalem :)21
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
Wiktor.
Posty: 417
Rejestracja: wt cze 03, 2003 11:33 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Wiktor. » ndz gru 30, 2007 12:37 am

Old Man Emu robi amory do max lift 125mm.
był Patrol 260, a co teraz...??? też Patrol!!

Awatar użytkownika
Janusz2000
 
 
Posty: 900
Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Janusz2000 » śr sty 02, 2008 5:03 pm

Dokładnie OME ma Nitrochargery do liftów +100mm i wzwyż - tylko że nitrochargery nie mają regulacji.

Ja do liftu +100mm założyłem OME LTRy (które teoretycznie są do liftu 4-6cm) i przerobiłem mocowania amortyzatorów. Według obliczeń i prób garażowych 'robi' na ostre testy polowe muszę jeszcze zaczekać.
RaceCars

Tacoma->Hilux 4.0 V6 TRD Supercharged
HDJ100
Touareg V8

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości