Strona 1 z 1

amrtyzatory GR lift 5"

: sob gru 29, 2007 3:26 pm
autor: Mroczny
Witam.
Przeglądam ofertę hamerykańskich producentów w poszukiwaniu amorków do rzeczonego liftu. Chciałem rancho serii 9000 bo fajne i niedrogie, ale niestety nie znalazłem pasujących sposobem mocowania i skokiem.

Poradźcie dobrzy ludzie co sobie wybrać z oferty ichniejszych hien

: sob gru 29, 2007 3:58 pm
autor: XJeep
"chamerykańskie" wydymki typu rancho i sky jackery sa z gównolitu... w oczach je ruda zjada... !!

zobacz w ofercie ironmana... !! TUTAJ masz tabele z amorami, może cos dobierzesz do parcha GRatowoza ... !! na moje oko to z uchwytami 2 x st38 masz najdłuższy model 12683GR - z tym ze pod 5" to i tak za mało :)21
- a mocowania w oryginalnych miejscach zostają czy poprzerabiane ??

pozatym nie wiem czy OME nie wyjdzie Ci podobnie cenowo... !! ??

: sob gru 29, 2007 4:18 pm
autor: Karson
ten lift to pod planowane kółeczka 37"? :wink:
pogadaj z chłopakami od Dobinsona, mają w ofercie lift 6", wprawdzie do GR-a ale może pomogą Ci coś dobrać. :)2 http://www.dobinsons.pl/?id=407

Re: amrtyzatory GR lift 5"

: sob gru 29, 2007 5:19 pm
autor: Adamur4,2
Mroczny pisze:Witam.
Przeglądam ofertę hamerykańskich producentów w poszukiwaniu amorków do rzeczonego liftu. Chciałem rancho serii 9000 bo fajne i niedrogie, ale niestety nie znalazłem pasujących sposobem mocowania i skokiem.

Poradźcie dobrzy ludzie co sobie wybrać z oferty ichniejszych hien
Znam człowieka któremu w niemcowni robią na zamówienie Amortyzatory Bilstein, jakie tylko chcesz…smigam na takich i se chwale

: sob gru 29, 2007 6:44 pm
autor: Eskapada
XJeep pisze:"chamerykańskie" wydymki typu rancho i sky jackery sa z gównolitu... w oczach je ruda zjada... !!

zobacz w ofercie ironmana... !! TUTAJ masz tabele z amorami, może cos dobierzesz do parcha GRatowoza ... !! na moje oko to z uchwytami 2 x st38 masz najdłuższy model 12683GR - z tym ze pod 5" to i tak za mało :)21
- a mocowania w oryginalnych miejscach zostają czy poprzerabiane ??

pozatym nie wiem czy OME nie wyjdzie Ci podobnie cenowo... !! ??
mam zgoła odmienne zdanie - miałem Rancho RS9000 i przez trzy lata nie garażowania, nie pokryły sie rdzą i działały wyśmienicie. Czego nie można powiedzieć o Iron Man. Dużo i z tego co wiem dobrego na temat Rancho RS 9000 w Patrolu może powiedzieć Marcin.

Mroku Kames do Semaka zapodał RS9000 opcja czko-oczko oraz takie wymiary:
- rozciągnięty 917 mm,
- ściśnięty 537 mm,
- skok wynosi 380 mm.

Innej opcji chyba nie ma :-?

: sob gru 29, 2007 6:47 pm
autor: Marcin-Kraków
Karson pisze:ten lift to pod planowane kółeczka 37"? :wink:
pogadaj z chłopakami od Dobinsona, mają w ofercie lift 6", wprawdzie do GR-a ale może pomogą Ci coś dobrać. :)2 http://www.dobinsons.pl/?id=407
Juz z Mrokiem gadalem i niestety nie dobierze nic od nich :(
Wprawdzie wlasnie do GR szuka, ale Mroku chce bardzo duzy skok i takiego nie bedzie jak chce.

Co do amorow Rancho. Fakt nie jest to jakis mercedes wsrod firm, ale cena jak za dobry amor jest dosc kuszaca. Ja jezdze na jedych Rancho od 4 lat, i poza tym ze ruda je wziela jak piszesz (sadze ze zewnetrznie) to nic sie z nimi nie dzieje. Dosc istatone jest to ze mozna korzystac z regulacji twardosci, nieodkrecajac amora i wlasciwie w kilka sekund, a nawet ze srodka auta po dokupieniu odpowiedniego kitu.
Mozliwosc regulacji jest nie bez znaczenia jak robi sie wydumke z zawiasu. Gdzie stosuje sie "jakies" sprezyny i "jakis" amor, z "jakims" obciazeniem kg . Wtedy zestrojenie zawiasu moze byc nie lada problemem. Regulowany amor troche w tym pomaga.

: sob gru 29, 2007 6:50 pm
autor: Marcin-Kraków
Eskapada pisze: - rozciągnięty 917 mm,
- ściśnięty 537 mm,
- skok wynosi 380 mm.

Innej opcji chyba nie ma :-?
Sa rozne dlugie ale na oczko-oczko. Ten co podales chyba najdluzszy.
Na szpilke-szpilka takich dlugich nie ma. Juz mu szukalem :)21

: ndz gru 30, 2007 12:37 am
autor: Wiktor.
Old Man Emu robi amory do max lift 125mm.

: śr sty 02, 2008 5:03 pm
autor: Janusz2000
Dokładnie OME ma Nitrochargery do liftów +100mm i wzwyż - tylko że nitrochargery nie mają regulacji.

Ja do liftu +100mm założyłem OME LTRy (które teoretycznie są do liftu 4-6cm) i przerobiłem mocowania amortyzatorów. Według obliczeń i prób garażowych 'robi' na ostre testy polowe muszę jeszcze zaczekać.