Zakładają coś takiego w Australii, mają nawet dofinansowanie ze strony własnego rządu - jako przykład proponuję Google i "d-gas".
Faceci z "d-gas" odpisali na moje zapytanie:
- moment obrotowy o 20-30% procent większy na ON+LPG

- w 2,8 maksymalny moment dostępny od 1500 obr/m,

- niższa temperatura silnika -

- zużycie ON mniejsze o 20-30% procent - zależne od stylu jazdy

- zbiornik 45 litrów LPG starcza na około 2000 tys. km, wyszło mi około 1-1,5 litra LPG na 100 km,
- niska emisja - podobno nie kopci, GR zgodny z normę emisji EURO5/6

Problem:
- instalacja LPG w Patrolu, tam gdzie pytałem zrobili wielkie oczy,
- panowie z .au montują zbiornik LPG pod ramą - trochę dziwne,
- kompletna instalacja 4000 AUD.
Na zdjęciach można znaleźć Y61 4,2 oraz 3.0.
W sumie to zakładam własną instalację LPG do Patrola

Na coś mam zwrócić uwagę?
Jak wygląda sprawa papierów do takiego LPG+ON?
Co powie diagnosta
