Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
AR
- jestem tu nowy...

- Posty: 21
- Rejestracja: pt cze 10, 2005 12:29 pm
Post
autor: AR » śr sty 09, 2008 7:18 pm
Co nalezy uczynić aby zaczęła swiecić kontrolka poziomu paliwa |rezerwa|
-
ramzes
-

- Posty: 5834
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: *Wawa*
Post
autor: ramzes » śr sty 09, 2008 7:18 pm
wymienić żarówke

era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..
-
lbl78
-

- Posty: 12631
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » śr sty 09, 2008 7:37 pm
AR pisze:Co nalezy uczynić aby zaczęła swiecić kontrolka poziomu paliwa |rezerwa|
hmm ja wiem ze mam starego GRata

ale gdzie jest takie ustrojstwo w waszych??
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
bulas

- Posty: 781
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 6:31 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: bulas » śr sty 09, 2008 7:41 pm
Aby zapaliła się lampka rezerwy paliwa należy wyjeździć paliwo

-
GOLON

- Posty: 391
- Rejestracja: pt maja 06, 2005 8:29 pm
- Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.
Post
autor: GOLON » śr sty 09, 2008 7:55 pm
taaa lampki Ci się zachciało...
nie ma tak dobrze
-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » śr sty 09, 2008 8:09 pm
Rezerwa to stan od wskazówki na zero w dół. Z własnego doświadczenia wiem, że to około 8-10 l. Przynajmniej u mnie.
-
mazurkas007
-

- Posty: 2828
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
- Lokalizacja: podlasie
Post
autor: mazurkas007 » śr sty 09, 2008 8:14 pm
U mnie też nie świeci - to co, nie ma ?
Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
-
Mroczny
-

- Posty: 40599
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » śr sty 09, 2008 8:20 pm
nie ma
jest wskaźnik poziomu wody w filtrze

-
MarcinuS

- Posty: 385
- Rejestracja: pn maja 28, 2007 6:53 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: MarcinuS » śr sty 09, 2008 8:27 pm
ha ja tez sobie raczej nie przypominam zeby jakas kontrolka byla

no chyba ze dlatego ze to rocznik 91

Patrol GR Y60

OME 2'', Tabor 9K by Warn, BFG A/T
-
Marcin-Kraków
-

- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin-Kraków » śr sty 09, 2008 8:45 pm
Jest takowa kontrolna ale nie w autach sprzed liftingu w 93
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71

- w trakcie motania
-
mazurkas007
-

- Posty: 2828
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
- Lokalizacja: podlasie
Post
autor: mazurkas007 » śr sty 09, 2008 8:48 pm
mój jest '96 - a nic się nie świeciło, a było prawie "0"
Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
-
ROB4X4NISSANGR
-

- Posty: 130
- Rejestracja: pt gru 07, 2007 1:13 am
- Lokalizacja: LODZ KOSZALIN UK
Post
autor: ROB4X4NISSANGR » śr sty 09, 2008 10:02 pm
jak sobie wyjmiesz zegary i poswiecisz latarka to sie zapali

a tak to raczej nie istnieje..wyjezdzilem do zera i sie nie zapalilo
Pozdrawiam Robert

-
LSD
-

- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LSD » śr sty 09, 2008 10:40 pm
Widziałem już wiele GR i kilkoma jeździłem i żaden nie maił rezerwy. Może były jakieś wersje z kontrolką, ale to chyba jakieś białe kruki. Nie mylisz czasem rezerwy z kontrolką wody w filtrze (też pomarańczowa).
A co do kontrolek GR, to mają one jeszcze jedną tajemniczą lampkę. Taka czerwona, bodajże informująca o przegrazniu oleju. Zapaliło to się komuś kiedykolwiek?
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
-
lbl78
-

- Posty: 12631
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » śr sty 09, 2008 10:56 pm
LSD pisze:
A co do kontrolek GR, to mają one jeszcze jedną tajemniczą lampkę. Taka czerwona, bodajże informująca o przegrazniu oleju. Zapaliło to się komuś kiedykolwiek?
raz w życiu jak przywoziłem parcha do domu lał z chłodnicy a olej w silniku był "spracowany" że takiego eufemizmu użyje

zapalila sie, przechłodziłem silnik dolana woda do chłdzenia i dalej w trase

do domu (500 km) juz nic nie mrygało

ale wody to 15 litrów wylał

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
mopar
-

- Posty: 1282
- Rejestracja: sob lut 08, 2003 11:39 am
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: mopar » śr sty 09, 2008 11:13 pm
Kazdy od 93 ma kontrolke a nie zapala się wam dlatego ze najczęsciej kabel przy zbiorniku nie łapie.
Lubię zapierdalać.
Ropa do traktorów.
-
LSD
-

- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LSD » śr sty 09, 2008 11:39 pm
lbl78 pisze:LSD pisze:
A co do kontrolek GR, to mają one jeszcze jedną tajemniczą lampkę. Taka czerwona, bodajże informująca o przegrazniu oleju. Zapaliło to się komuś kiedykolwiek?
raz w życiu jak przywoziłem parcha do domu lał z chłodnicy a olej w silniku był "spracowany" że takiego eufemizmu użyje

zapalila sie, przechłodziłem silnik dolana woda do chłdzenia i dalej w trase

do domu (500 km) juz nic nie mrygało

ale wody to 15 litrów wylał

Ale pewnie 4,2

, bo 2,8 to chyba nie wytrzymałby tekiego traktowania.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
-
GOLON

- Posty: 391
- Rejestracja: pt maja 06, 2005 8:29 pm
- Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.
Post
autor: GOLON » czw sty 10, 2008 12:14 am
lbl78 pisze:LSD pisze:
A co do kontrolek GR, to mają one jeszcze jedną tajemniczą lampkę. Taka czerwona, bodajże informująca o przegrazniu oleju. Zapaliło to się komuś kiedykolwiek?
raz w życiu jak przywoziłem parcha do domu lał z chłodnicy a olej w silniku był "spracowany" że takiego eufemizmu użyje

zapalila sie, przechłodziłem silnik dolana woda do chłdzenia i dalej w trase

do domu (500 km) juz nic nie mrygało

ale wody to 15 litrów wylał

mi się zapaliło
-
lbl78
-

- Posty: 12631
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » czw sty 10, 2008 12:14 am
LSD pisze:
Ale pewnie 4,2

, bo 2,8 to chyba nie wytrzymałby tekiego traktowania.
tak 4.2

z 2,8 to juz bym sie chyba pozegnał z silnikiem

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
Adamur4,2

- Posty: 311
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 8:59 am
- Lokalizacja: Zabrze
Post
autor: Adamur4,2 » czw sty 10, 2008 12:33 am
W obu moich trolach była lampka rezerwy w 4,2 nie działała, odkręciłem klapke rewizyjną nad zbiornikiem i przylutowałem kabelek i działa. W 2,8 działa, nie musiałem nic robić zapala się jak jest około 20 L w baku, a swieci na stałe jak jest 12 do 10
Patrol 2,8 GR & HONDA CBR
-
Small
-

- Posty: 165
- Rejestracja: wt kwie 11, 2006 9:56 am
- Lokalizacja: Kwidzyn
Post
autor: Small » czw sty 10, 2008 7:37 am
Ja mam 92 rocznik i mam kontrolke rezerw paliwa jak robi się mało to zaczyna nieśmiało świecić aż zaczyna świecić jasno

.
Może zależy co mieli na magazynie jakie zegary to takie ładowali do parchów.
Patrol GRyzie
-
seburaj
-

- Posty: 4047
- Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
- Lokalizacja: Śląsk Górny
Post
autor: seburaj » czw sty 10, 2008 1:07 pm
mazurkas007 pisze:mój jest '96 - a nic się nie świeciło, a było prawie "0"
mazurkas gdzie w koncu kupiles i jakiego patrola, bo pamietam ze w pewnym momencie równolegle szulalismy podobnego egzemplarza

robok rzępoli w harapuciu
-
reeb

- Posty: 1800
- Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
- Lokalizacja: pYrlandia
Post
autor: reeb » czw sty 10, 2008 1:44 pm
parch z konca 1992 i
-kontrolka jest
-nie swieci

-mrygala do czasu konsumpcji przez ruda,
....
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."
Sun Tzu
-
mazurkas007
-

- Posty: 2828
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
- Lokalizacja: podlasie
Post
autor: mazurkas007 » czw sty 10, 2008 2:18 pm
sebastian dziurdzik pisze:mazurkas gdzie w koncu kupiles i jakiego patrola, bo pamietam ze w pewnym momencie równolegle szulalismy podobnego egzemplarza

ten długi, czerwony z otomoto, z pod W-wy.
Rocznik '96 przebieg 192kkm ( jak twierdzą forumowi specjaliści po oględzinach, przebieg oryginalny, maszyna w idealnym stanie

)
Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
-
seburaj
-

- Posty: 4047
- Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
- Lokalizacja: Śląsk Górny
Post
autor: seburaj » czw sty 10, 2008 3:05 pm
no to pogratulowac, ja zwiozlem z DE `96, klima, przebieg 170 kkm (wygladajacy na oryginalny), ale chyba rolnik nim przyczepy ciagal bo slychac albo tylny most albo lozysko na wyjsciu na wał reduktorze i takich tam troche pierdoł
robok rzępoli w harapuciu
-
mazurkas007
-

- Posty: 2828
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
- Lokalizacja: podlasie
Post
autor: mazurkas007 » czw sty 10, 2008 4:17 pm
równiez pogratulować

Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość