diff lock - lamerskie pytanie

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
adr78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 43
Rejestracja: śr lut 08, 2006 12:28 pm
Lokalizacja: Białowieża
Kontaktowanie:

diff lock - lamerskie pytanie

Post autor: adr78 » czw sty 10, 2008 8:13 am

Witam

Mam problem z obsługą blokady mostu w Patrolu GR (model z 2005 roku).
Po przestawieniu przełącznika blokady mostu w pozycję ON, na desce rozdzielczej muyga na pomarańczowo kontrolka DIFF oraz ABS.

Wydaje mi się, że w położeniu na ON obydwie kontrolki powinny się świecić a nie mrugać. Kombinowałem na różne sposoby, z ruszaniem do przodu i do tyłu, z położeniami dźwigni biegów i reduktora, ale blokada nie chciała się "zapiąć". Czy coś jest nie tak ?

Pozdrawiam
Adrian
-> F Xp'97 <-

Awatar użytkownika
anatol
Posty: 1608
Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
Lokalizacja: małapolska

Post autor: anatol » czw sty 10, 2008 9:03 am

sprawdż zaworki na podszybiu czy działaja ,

Adamur4,2
Posty: 311
Rejestracja: pn sty 22, 2007 8:59 am
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Adamur4,2 » czw sty 10, 2008 9:08 am

I szczelność całego układu podciśnienia.
Patrol 2,8 GR & HONDA CBR

Awatar użytkownika
PaveL
Posty: 757
Rejestracja: wt sie 15, 2006 12:11 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

szpera

Post autor: PaveL » czw sty 10, 2008 10:06 am

Włącz reduktor.
Blokada tylnego mostu działa po włączeniu reduktora. Wtedy kontrolka zaświeci się na stałe. A ABS będzie migał ostrzegając że na blokadzie nie działa.
była Vitara JLX 1.6 16V 97r.

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » czw sty 10, 2008 10:54 am

Tak jak Pavel napisał .....
Blokada działa tylko na załączonym reduktorze
Sprawdź .... :wink:
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
pyntront
 
 
Posty: 1073
Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pyntront » czw sty 10, 2008 11:21 am

A powyżej 20 km/h zaczyna dzwonić cobyś ciśnienie spuścił ;-)
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.

Awatar użytkownika
adr78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 43
Rejestracja: śr lut 08, 2006 12:28 pm
Lokalizacja: Białowieża
Kontaktowanie:

Post autor: adr78 » czw sty 10, 2008 2:17 pm

Dzieki za podpowiedzi
W takim razie cos jest nie tak, bo przy zalaczonym reduktorze nadal mryga
-> F Xp'97 <-

Awatar użytkownika
PaveL
Posty: 757
Rejestracja: wt sie 15, 2006 12:11 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

difflock

Post autor: PaveL » czw sty 10, 2008 2:27 pm

adr78 pisze:Dzieki za podpowiedzi
W takim razie cos jest nie tak, bo przy zalaczonym reduktorze nadal mryga
pojechać z 3 metry jeszcze trzeba, lekko skręcając najlepiej - żeby się zazębiło
ABS ma mrugać
była Vitara JLX 1.6 16V 97r.

Awatar użytkownika
janeksz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: ndz sty 06, 2008 6:48 pm
Lokalizacja: K/Ustki
Kontaktowanie:

Post autor: janeksz » czw sty 17, 2008 9:05 pm

Witam speców od patroli . Mam y 60 z 90 roku blokada działa , ale się nie pali kontrolka na desce, gdzie szukać, i co zrobić . Żarówka ? czy jakiś czujnik ?, będę wdzięczny za każdą poradę i każdą sprawdzę.

niemand
Posty: 346
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: niemand » czw sty 17, 2008 10:04 pm

janeksz pisze:Witam speców od patroli . Mam y 60 z 90 roku blokada działa , ale się nie pali kontrolka na desce, gdzie szukać, i co zrobić . Żarówka ? czy jakiś czujnik ?, będę wdzięczny za każdą poradę i każdą sprawdzę.
Ja bym sprawdził:
-czujnik na(w) moście
-instalacje elektryczna
-żarówkę

Awatar użytkownika
Katun
 
 
Posty: 1355
Rejestracja: wt lip 03, 2007 1:34 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Katun » pt sty 18, 2008 3:47 am

janeksz pisze:Witam speców od patroli . Mam y 60 z 90 roku blokada działa , ale się nie pali kontrolka na desce, gdzie szukać, i co zrobić . Żarówka ? czy jakiś czujnik ?, będę wdzięczny za każdą poradę i każdą sprawdzę.
Podepne się pod temat.
Po wyjeciu zegarów jak się dobrać do żarówki? czujnik jest w moście czy na moście?
Biały kuter Y60

tel: 502-358-221

Awatar użytkownika
JaFuzz
Posty: 378
Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: JaFuzz » pt sty 18, 2008 9:19 am

Katun pisze:Po wyjeciu zegarów jak się dobrać do żarówki? czujnik jest w moście czy na moście?
Jak już wyjmiesz zegarki to obaczysz, że żarówki są wkręcane bezpośrednio w tył tablicy zegarów....
P2, M10, K175, 69M
Remont Miska

Awatar użytkownika
gkozi
 
 
Posty: 1497
Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
Lokalizacja: zielonogórskie

Post autor: gkozi » pt sty 18, 2008 12:12 pm

nie wiem jak czujnik [czy jest dostęp z zewnątrz] ale ja na jednym rajdzie urwałem sobie kabelki idące od czujnika - blokada działała ale kontrolki nie było


żarówkę można sprawdzić wkładając na chwilę inną która jest obok [np. od ciśnienia oleju] ale to chyba raczej rzadko się przepala

na początek bym sprawdził czy czujnik działa czyli czy pojawi się napięcie na kablu - tam po drodze zaraz przed mostem jest wtyczka którą można rozłączyć i sprawdzić - jak sądzę jeden kabelek podaje prąd a drugi odbiera i przekazuje do kontrolki
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy

Awatar użytkownika
Katun
 
 
Posty: 1355
Rejestracja: wt lip 03, 2007 1:34 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Katun » pt sty 18, 2008 4:19 pm

dzieki :)2
Biały kuter Y60

tel: 502-358-221

Awatar użytkownika
Bartosz_79
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
Lokalizacja: Słupsk - Pomorze

Post autor: Bartosz_79 » pt lut 22, 2008 8:52 pm

U mnie działa diff lock w GR 91r nawet na wlaczonym tylnym napedzie. Nie musze wlaczac reduktora ( i 4x4). Czuć wyraźnie, że jest załączona a kontrolka pali się po lewej stronie zegarów na górze.
GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai

Awatar użytkownika
bartks
 
 
Posty: 948
Rejestracja: pt mar 14, 2003 12:19 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: bartks » pt lut 22, 2008 9:11 pm

Kontrolkę najłatwiej sprawdzić przez zdjęcie 2 końcówek z czujnika i zwarcie ich ze sobą - wtedy powinna swiecić :)4 :)2

danielZ
 
 
Posty: 160
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 2:24 pm
Lokalizacja: DG

Post autor: danielZ » sob lut 23, 2008 1:47 am

Igor909 pisze:Tak jak Pavel napisał .....
Blokada działa tylko na załączonym reduktorze
Sprawdź .... :wink:
eeeee.....u mnie dif działa na samym tyle....coś nie tak? :D no tylko w Y60 :oops:
Ostatnio zmieniony sob lut 23, 2008 2:13 am przez danielZ, łącznie zmieniany 1 raz.

danielZ
 
 
Posty: 160
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 2:24 pm
Lokalizacja: DG

Post autor: danielZ » sob lut 23, 2008 1:51 am

zaworki i przewody....
znany jako SIWY1313

Pawełek 1971
Posty: 374
Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: szpera

Post autor: Pawełek 1971 » sob lut 23, 2008 8:42 am

PaveL pisze:Włącz reduktor.
Blokada tylnego mostu działa po włączeniu reduktora. Wtedy kontrolka zaświeci się na stałe. A ABS będzie migał ostrzegając że na blokadzie nie działa.
bzdura , działa również przy 2H i 4H
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość