Strona 1 z 1
Problem z diff lockiem
: czw lut 28, 2008 2:19 pm
autor: pawli
Zauważyłem, że podczas skrętu na czarnym piszczą mi opony, czy może być to spowodowane, nie wyłączoną blokadą mostu

Nie wiem jak to działa, ponieważ od początku jak kupiłem to blokada nie działała (po włączeniu nie zapala się kontrolka) Proszę o info.
: czw lut 28, 2008 2:27 pm
autor: rabarbar_pn
kolego jak chcesz sprawdzić czy diff ci blokuje, wjedź na górkę tak żeby jedno koło straciło przyczepność, jak nie będziesz mógł pojechać dalej to diff nie działa jak pojedziesz to na 100% działa

oczywiście próbe zrób na tylnym napędzie
: czw lut 28, 2008 3:36 pm
autor: mephi
Poszukaj w archiwum
Ja bym nie jeździł z włączonym DIFFLOCKIEM.
Pewnie masz padnęty elektrozaworek, którego zadaniem jest WYłączenie.
Najlepiej zamień na chwilę wężyki w pozycji ON - jeśli podciśnienie
wyłączy blokadę to OK. Później przestaw przełącznik w pozycję OFF
i zamień wężyki.
: czw lut 28, 2008 3:37 pm
autor: reeb
jezeli kontrolka nie dziala
podnies tylnia OS... pokrec kolem (reduktor na N)
jezeli oba kola kreca sie w ta sama strone to blokada jest zalaczona,
jezeli w przeciwną to rozlaczona ...
: sob mar 01, 2008 12:21 am
autor: pawel kusmierski
mephi pisze:
Pewnie masz padnęty elektrozaworek, którego zadaniem jest WYłączenie.
.
mi kiedyś strzelił wężyk i byl podobny efekt.blokada sie załączyła i nie chciała sie rozpiąć. jeżeli piszczą ci opony na czarnym to na 100 % załączona blokada. od tylnego mostu idą 2 wężyki gumowe lub stalowe. czasem stalowe rdzewieją a gumowe parcieją. sprawdz to. potem dopiero zaworki

: pn mar 03, 2008 7:51 am
autor: Small
Jeśli chcesz sprawdzić czy masz uszkodzony któryś przekaźnik od tylnej blokady to potrzeba Tobie tylko miernika. W kosce masz 4 styki do dwóch zworów, zmierz oporność obu i jeśli masz ok 30 "om" to jest dobrze jeśli masz "1" czyli nic nie pokazuje miernik to znaczy, że cewka ma przerwe i jest do wymiany. Tak było u mnie jak wymieniałem padnięty zwór. To taka metoda na sucho
