Strona 1 z 177

...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

: sob mar 08, 2008 10:37 am
autor: + AND +
a moze taki temat ??
cos ostatnio wiele jest tematow jednodniowych i banalnych , totalnie zle zatytuowantch itd.. .......i cos mnie ten balagan w tematach irytuje :wink:

jak sie przyjmie to przykleic jak nie to ciac 8)

--------------------------------------------------------------
twoja usterka jest banalna a nie wiesz jak ja usunac ....wpisz tu
masz pytanie ktore nie wiesz gdzie zadac ....................wpisz tu

: sob mar 08, 2008 1:04 pm
autor: Tomasz_SB
Ha!
To ja mam pierwsze pewnie banalne pytanie. Co to jest - w silniku 3.0 v6 w Terrano I mam taką rurę plastikową przykręconą do plastikowej obudowy chłodnicy (powyżej chłodnicy w poprzek do kierunku jazdy), która z jednej strony jest zaślepiona, a z drugiej strony jest połączona z chwytem powietrza do silnika ?
Do czego to służy?

: sob mar 08, 2008 3:11 pm
autor: Mroczny
pewnie do tego, zeby nie gasł na gazie

: sob mar 08, 2008 6:01 pm
autor: Tomasz_SB
Mroczny pisze:pewnie do tego, zeby nie gasł na gazie
To jest fabryczna konstrukcja nie ma z gazem nic wspólnego. Tym bardziej dziwna, że tak jak pisałem, że jest zaślepiona od strony wlotu.

Na tym zdjęciu zaznaczyłem tę rurę:

Obrazek

: sob mar 08, 2008 6:12 pm
autor: tomek 79
ktos tam chyba cos namotal chlodnice masz orginalna ?? ??

: sob mar 08, 2008 6:14 pm
autor: Tomasz_SB
tomek 79 pisze:ktos tam chyba cos namotal chlodnice masz orginalna ?? ??
Właśnie nie - ta rura występuje w każdym silniku 3.0 v6 na pełnym wtrysku. To zdjęcie jest gdzieś z netu ściągnięte, ja mam w swoim identycznie, a i w kilku innych przypadkach np na zdjęciach na allegro też ją widziałem.

: sob mar 08, 2008 6:19 pm
autor: tomek 79
wiec spij spokojnie

: sob mar 08, 2008 6:27 pm
autor: Antonio
Ta rura jest do niczego! :D

: sob mar 08, 2008 6:29 pm
autor: bartas 4x4
jak wszystkie modele to mają to przecież nie masz się o co martwić :D jak miejsce zaślepienia wygląda na fabrykę to :)2 a jak zaślepione szmatą czy jakąś gumą to faktycznie poszukuj odpowiedzi :wink: pzdr

: sob mar 08, 2008 6:34 pm
autor: Tomasz_SB
Panowie...
Ja się nie martwię ;)

Ja tylko nie wiem od czego to cholerstwo jest ...

: sob mar 08, 2008 6:45 pm
autor: sbb
sie nie znacie
to jest pułapka na kuny
efekty jej działania widac po niepogryzionym wytłumieniu maski
:)21

: sob mar 08, 2008 8:54 pm
autor: + AND +
Tomasz_SB pisze: z jednej strony jest zaślepiona, a z drugiej strony jest połączona z chwytem powietrza do silnika
no dobra a co to jest ten chwyt powietrza ....skrzynka filtra ?? zrob jaka fotke najlepiej

: sob mar 08, 2008 9:10 pm
autor: Fazi
"akumulator" podciśnienia

: sob mar 08, 2008 10:10 pm
autor: mopar
Dokładnie to akumulator masy powietrza-co by mu nie zabrakło jak wcisniesz do końca.

: sob mar 08, 2008 10:18 pm
autor: Tomasz_SB
Fazi pisze:"akumulator" podciśnienia
mopar pisze:Dokładnie to akumulator masy powietrza-co by mu nie zabrakło jak wcisniesz do końca.
aaaa, takie buty ....
Dzięki za wyjaśnienie !

: pn mar 10, 2008 3:55 pm
autor: niemand
Temat :)2
Tak se z ciekawosci zapytam :lol:
Jak, czy, i co ile wymieniacie plyn w kierowniczym układzie wspomagania w Y60

: wt mar 11, 2008 8:34 am
autor: lbl78
niemand pisze:Temat :)2
Tak se z ciekawosci zapytam :lol:
Jak, czy, i co ile wymieniacie plyn w kierowniczym układzie wspomagania w Y60
płyn wspomagania - 0,9/1 l wymiana co 20 kkm, Dextron, ATF-3 :wink:

: wt mar 11, 2008 11:14 pm
autor: niemand
lbl78 pisze: płyn wspomagania - 0,9/1 l wymiana co 20 kkm, Dextron, ATF-3 :wink:

http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/27/?faqID=11&p=1

:)21 :lol:

To moze inaczej, odpowietrzasz układ przez króciec na przekładni??

: śr mar 12, 2008 3:40 pm
autor: lbl78
moja przekładnia odpowietrza się sama :)21
ja mam 4.2 nie wiem czy w 2.8 jest taka sama ale wyjście powrotne z przekładni jest w najwyższym miejscu więc całe powietrze powinno zostać wypompowane, zresztą manual przy wymianie nie wspomina o dodatkowym odpowietrzaniu przekładni. lejesz zbiorniczek do pełna (po brzegi), kilka razy krecisz rozrusznikiem i uzupełniasz poziom oleju, odpalasz auto i dolewasz płyn, ważne żeby ci nie brakło w zbiorniczku :)2 , jak przestanie ubywać kręcisz silnik na 1000 rpm i powoli kilka razy kręcisz kierownicą do boku do boku, nie należy przytrzymywać kierownicy w maksymalnym skręcie, oczywiście w razie potrzeby dolewamy co chwile oleju.

: czw mar 13, 2008 9:35 am
autor: Feniks
Zgrabną skrzyneczkę, lub przekaźniki z gniazdkami na bezpieczniki >10A. Jakiś fajny przełacznik do GR (motam belkę oświetleniową). Teren Górny Śląsk. Czyli ogólnie osprzęt elektryczny uniwersalny do samochodu

: ndz mar 16, 2008 6:42 pm
autor: Łokciu
Pytanie mam: gdzie i czy mozna nabyc przednie kierunki zintegrowane do 160?

Dzieki za pomoc
Pozdrawiam

: ndz mar 16, 2008 6:47 pm
autor: lysy76
Zintegrowane z czym?

: ndz mar 16, 2008 7:00 pm
autor: Łokciu
to jak nazwac kierunek razem z obrysem czy co tam jest biale :D ?

: ndz mar 16, 2008 7:02 pm
autor: N2O
pozycja :lol:

: ndz mar 16, 2008 7:04 pm
autor: Łokciu
weic czy da sie gdzies nowe nabyc, gniazda w mych zgnily :evil: