Strona 1 z 3
Proszę o pomoc którego patrola wybrać
: wt mar 25, 2008 3:34 pm
autor: szymano
Siema. Jestem nowy na tym forum
Kiedyś miałem patrola z roku 1993 i sprzedałem 5 lat temu.
I teraz w mojej głowie urodził się nowy pomysł kupienia jakiegoś samochodu i przerobienia go do terenu, nie za mocno ale trochę.....
Więc moje pierwsze pytanie co wybrać?
Myślę, że patrol będzie najlepszy (sentyment).
Ale którego? Tego GR1 starego czy nowego GR2?
Proszę o pomoc bo nie wiem co wybrać.
: wt mar 25, 2008 3:55 pm
autor: bartas 4x4
musisz bardziej sprecyzować po czym bedzięsz jeździł i w jakich proporcjach oraz czego oczekujesz od fury

...
: wt mar 25, 2008 6:18 pm
autor: szymano
To tak bartas
Sprecyzować po czym będę jeździć to jest mi ciężko bo ogólnie

Po "wszystkim" co napotkam.
ALe samochód będzie wykorzystywany że tak powiem w 100% do terenu bo na codzień jest inny.
Więc takie pytanie mam, czy ten nowy nissan ma te wszystkie zalety co stary i że tak powiem jest lepszy?
Nie chcę zrobić kompletnego spartana, takiego przyjaznego nawet chcę mieć

Więc myślałem nad zrobieniem takich modyfikacji:
-Dwie wyciągarki
-snooker (nie wiem jak się pisze)
-podwyższyć
-opony
i oczywiście jakieś inne, ale o to juz was będę prosić co jeszcze.
: wt mar 25, 2008 6:34 pm
autor: bartas 4x4
No to wg. mnie lepszy byłby Y60

,pzdr
: wt mar 25, 2008 6:41 pm
autor: szymano
A czym rózni się od story off-roadu GR1 od GR2??
A co sądzicie o pajero
I proszę napiszcie co byście zmienili w takim samochodzie bo nie wiem.... z góry dziękuje.
: wt mar 25, 2008 6:44 pm
autor: reeb
jak nie robi Ci roznicy --- to lepszy bylby nowszy
poza tym, w kluczowych sprawach (procz silnika - i to nie wszystkie) niewiele sie roznia
rama, mosty, reduktor...
stanem technicznym ...i wygladem
: wt mar 25, 2008 6:55 pm
autor: szymano
Ale który w terenie lepiej jezdzi?
Znacie może konty natarcia tego i tego? i inne dane?
: wt mar 25, 2008 7:05 pm
autor: bartas 4x4
szymano pisze:Ale który w terenie lepiej jezdzi?
jeżdżą podobnie
-w nowszym masz więcej elektroniki z którą potem może byc problem dlatego napisałem że wolałbym Y60 ale za to jakiś rocznik 1996
szymano pisze:I proszę napiszcie co byście zmienili w takim samochodzie bo nie wiem.... z góry dziękuje.
Modyfikacje... jak dla mnie

...przynajmniej mój taki bedzie
-Lift zawiechy +2"
-lift bydy +2"
-koła 33-35" wzór Simex
-snorkel
-CB radio
-Zderzaki : przód UP ,tył na zamówienie
-amortyzatory trail master
-dodatkowe oświetlenie przód tył
-metromierz
-szpej do środka
-jak do extremy to wyciągareczki ze 2... mi nie są potrzebne bo jeżdżę w wyczynie

: wt mar 25, 2008 7:11 pm
autor: MaciekK
a ja do zabawy stricte chyba bym suzi samuraja wybrał
jak parcha to na sprężynach da ci więcej komfortu, przedział cenowy przeróbek patrola znasz rozumiem
: wt mar 25, 2008 7:13 pm
autor: bartas 4x4
a zapomniałem jeszcze że podetnę tylni zwis i w daaaalszej przyszłości przyjdzie ARB do przedniego mostu
PS.
MaciekK pisze:
jak parcha to na sprężynach da ci więcej komfortu
-oba w tym porównaniu sa na spręzynach

: wt mar 25, 2008 7:19 pm
autor: Jeti
szymano pisze:Ale który w terenie lepiej jezdzi?
Ten z lepszym łącznikiem.
: wt mar 25, 2008 7:27 pm
autor: szymano
Więc co to jest:
Lift zawiechy +2"
-lift bydy +2"
-szpej do środka
-ARB do przedniego mostu
Ceny znam mniej więcej, ale jak możecie to podajcie za takie cos:
- wyciagarki
-podwyższenie
-opony i felgi
A znacie kąty natarcia itp?
[/quote]
: wt mar 25, 2008 7:31 pm
autor: MaciekK
szymano pisze:Ceny znam mniej więcej, ale jak możecie to podajcie za takie cos:
-wyciagarki
-podwyższenie
-opony i felgi
około 10kpln
bez markowych snorkeli i zderzaków
: wt mar 25, 2008 7:34 pm
autor: szymano
A czym roczni sie zawiesznie tuningowane od standartowego ;>?
Ile kosztuje podwyzszenie?
: wt mar 25, 2008 7:39 pm
autor: Jeti
szymano pisze:Więc co to jest:
Lift zawiechy +2"
-lift bydy +2"
-szpej do środka
-ARB do przedniego mostu
Ceny znam mniej więcej, ale jak możecie to podajcie za takie cos:
- wyciagarki
-podwyższenie
-opony i felgi
A znacie kąty natarcia itp?
To jest podniesiony o 4" Patrol z mnóstwem szpeju w środku, który tonie w błocie przy akompaniamencie Suzuk objeżdżających go z gracją ze wszystkich stron.
Kierowca wierzący w magiczną siłę wyciągarek i znający kąty natarcia siedzi za kierownicą tego tonącego Patrola zastanawiając się co poszło nie tak,
przecież tyle fajnych rzeczy kupił do swojego auta

: wt mar 25, 2008 7:46 pm
autor: reeb
ha ha ha

: wt mar 25, 2008 7:55 pm
autor: szymano
Wnioskuje że jezdzisz suzuki

I tak nie rozumiem co napisałeś
Macie może dane nowego i starego nissana. tzn kąty natarcia.
: wt mar 25, 2008 8:02 pm
autor: reeb
szymano pisze:Wnioskuje że jezdzisz suzuki

I tak nie rozumiem co napisałeś
Macie może dane nowego i starego nissana. tzn kąty natarcia.
ja????? bron Cie ...
co do charakterystyk to google rulez...
ale niech Ci bedzie:
Y60:
kąt
- natarcia przod - 42 st
- -//- tyl - 29 st
- -//- rampowy D(28st) K(32st)
- trawers max 46 st
- wzniesienie - niby 45 st
: wt mar 25, 2008 8:05 pm
autor: szymano
Czyli starszy patrol ma większe natarcia ?;> Masz może nowego bo nie moge kurde znaleść.
: wt mar 25, 2008 8:07 pm
autor: reeb
szymano pisze:Czyli starszy patrol ma większe natarcia ?;> Masz może nowego bo nie moge kurde znaleść.
skad wiesz, ze ma wieksze jak nie mozesz znalezc

: wt mar 25, 2008 8:08 pm
autor: szymano
kąt natarcia / zejścia / rampowy (%) 37 / 31 / 27
głębokość brodzenia (mm) 700
Nowy
: wt mar 25, 2008 8:14 pm
autor: TomaszRT
MaciekK pisze:szymano pisze:Ceny znam mniej więcej, ale jak możecie to podajcie za takie cos:
-wyciagarki
-podwyższenie
-opony i felgi
około 10kpln
bez markowych snorkeli i zderzaków
Coś za tanio mi się wydaje..
: wt mar 25, 2008 8:22 pm
autor: szymano
Mi też

Jak komuś z was się nudzi to niech napisze co po ile

: wt mar 25, 2008 8:24 pm
autor: TomaszRT
Sam sobie poszukaj jak Ci się nudzi

: wt mar 25, 2008 8:25 pm
autor: Mroczny
za dychę to wiesz.... możesz sprawdzić czy nie cieknie i zatankować
licz tak:
auto 2-3 dychy z pakietem serwisowym
5 koła dobra głowica

10 zawias i żelazo
10 windy takie se
5 koła
5-10 na pierdoły typu kubełii, szpeje dodatkowe, giepsy, buty, trapy itepe
i ze 20% na błędy logistyczno/personalno/warsztatowe
