Zakup pojazdu nissan patrol 2000

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

adamkaspro
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt kwie 29, 2008 12:55 pm

Zakup pojazdu nissan patrol 2000

Post autor: adamkaspro » wt kwie 29, 2008 3:31 pm

Witam serdecznie. 2 dni temu skusiłem sie na zakup Nissana Patrol 2.8 TD GR SE ( krotki) . Rok prod. 2000. zapłaciłem 7400 euro ( Francja ) klima , abs , elektryczne lusterka oraz szyby , zaczep itp. Po oglądnięciu dokładniejszym pozostają : Opony do wymiany , Z prawej strony cieknie olej ( uszczelniacz) po godzinie jazdy z klima ( klima sie wylancza ) tak jakby mało gazu było. proszę o odpowiedz na pytanie ktore zadaje sobie od 2 dni. Warty ceny? Dziękuje ?.

randallek
Posty: 502
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 7:27 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: randallek » wt kwie 29, 2008 4:12 pm

wrzuć jakieś zdjęcia to ocenimy, ale cena 7.400 ojro to jest dość tanio jak na patrola w tym roczniku :)21

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paszczak » wt kwie 29, 2008 4:13 pm

nie wiem co to jest nissan patrol 2000 :wink:

teraz się martwisz o cenę? :o

teraz to powinieneś być święcie przekonany, że to jest mega okazja, i cieszyć się po raz drugi jak go będziesz sprzedawać :wink:

do czego autko? daj jakieś fotki - bo z opisu to możemy pokasztanić odnośnie ceny itp. :)21
spoko luzik
www.wawa4x4.pl

AR
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: pt cze 10, 2005 12:29 pm

Post autor: AR » wt kwie 29, 2008 4:17 pm

Trzeba było zadać sobie to pytanie przed zakupem-teraz po herbacie-pozostało Ci naprawiac to co jest do naprawy albo dalej........do ludzi,pozdrawiam AR

Awatar użytkownika
JackY61
Posty: 1558
Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
Kontaktowanie:

Post autor: JackY61 » wt kwie 29, 2008 4:37 pm

Ja Ci mowie, Ty kochaj Patrola swego bo możesz mieć gorszego.
Ty sie teraz nie zastanawiaj czy dobry zakup zrobiłeś, tylko wieź napraw co do naprawienia i wista w droge wio - czy jak tam.

adamkaspro
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt kwie 29, 2008 12:55 pm

fotki

Post autor: adamkaspro » wt kwie 29, 2008 5:19 pm

Obrazek

Obrazek

Przepraszam za tak beznadziejne pytania. Obawę mam po artykule ( wybuchające silniki ) 2.8 TD i 3.3 TD w patrolach . Szkoda by było kupić auto po to by chwile sie nim nacieszyć a po radościach wielka naprawa silnika. Auto ma służyć do przewozu koników i małe przejazdy do sklepu po masło i chleb ( tereny wiejskie ) .

Awatar użytkownika
Rzeźnik z Jakubowa
 
 
Posty: 1156
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 12:57 pm
Lokalizacja: Puszcz z Dziada Pradziada
Kontaktowanie:

Post autor: Rzeźnik z Jakubowa » wt kwie 29, 2008 6:05 pm

Jak do przewozu koni to troche mały ten patrol, powinieneś kupić długiego, tak ogólnie ze zdjęc to nieźle wygląda.
Vitara Long i Mercedes Wolf GD240 :)
KLR 600 1985 (nowy) :)

Awatar użytkownika
Ziołek
Posty: 1683
Rejestracja: czw lut 15, 2007 11:44 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ziołek » wt kwie 29, 2008 6:09 pm

A ile waży, albo inaczej, ile ma DMC, bo jeden koń to ok. 600kg x2 (zakładam przyczepkę na dwa konie) + waga przyczepki?

Awatar użytkownika
Rzeźnik z Jakubowa
 
 
Posty: 1156
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 12:57 pm
Lokalizacja: Puszcz z Dziada Pradziada
Kontaktowanie:

Post autor: Rzeźnik z Jakubowa » wt kwie 29, 2008 6:15 pm

Ziołek pisze:A ile waży, albo inaczej, ile ma DMC, bo jeden koń to ok. 600kg x2 (zakładam przyczepkę na dwa konie) + waga przyczepki?
600 kg to taki spory ten koń, a trailer jakieś 900 kg waży co w sumie daje 2100kg przyczepa+2 konie.
Vitara Long i Mercedes Wolf GD240 :)
KLR 600 1985 (nowy) :)

Awatar użytkownika
Ziołek
Posty: 1683
Rejestracja: czw lut 15, 2007 11:44 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ziołek » wt kwie 29, 2008 6:16 pm

Nom, tak coś kolo tego liczyłem

Awatar użytkownika
Rzeźnik z Jakubowa
 
 
Posty: 1156
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 12:57 pm
Lokalizacja: Puszcz z Dziada Pradziada
Kontaktowanie:

Post autor: Rzeźnik z Jakubowa » wt kwie 29, 2008 6:32 pm

GR krótki waży 2200 kg.
Vitara Long i Mercedes Wolf GD240 :)
KLR 600 1985 (nowy) :)

Awatar użytkownika
Ziołek
Posty: 1683
Rejestracja: czw lut 15, 2007 11:44 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ziołek » wt kwie 29, 2008 6:40 pm

Wow, a myślałem że będzie ważył sporo mniej już Y60, skoro tak to nie było pytania. :wink:

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » wt kwie 29, 2008 6:45 pm

Ziołek pisze:Wow, a myślałem że będzie ważył sporo mniej już Y60, skoro tak to nie było pytania. :wink:
:o to bydle waży więcej niż mój Y60 4.2?? :o :o i to o 200 kilo :o :o ja pierdziu :)3
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
Ziołek
Posty: 1683
Rejestracja: czw lut 15, 2007 11:44 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ziołek » wt kwie 29, 2008 6:54 pm

Waży mniej, ale mi chodziło o SPORO mniej, ten plastikowy wygląd myli. :wink:

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » wt kwie 29, 2008 7:01 pm

Rzeźnik z Jakubowa pisze:Jak do przewozu koni to troche mały ten patrol,
Co Ty gadasz ? :o
Ludzie tym lawety po 3 t ciagaja i nic sie nie dzieje a Ty mowisz ze do dwoch konikow maly ?

Przypuszczam ze ma wbite na hak 3500kg, wiec na ciaganie konikow nie braknie. Samo auto wazy z 2200 kg, a DMC pewnie z 2850 kg
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
bulas
Posty: 781
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 6:31 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bulas » wt kwie 29, 2008 9:27 pm

Marcin to co ludzie ciągają to jedno, a Rzeźnikowi chodzi o to że do ciężkich przyczep lepsze jest długie auto.

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Cajman » wt kwie 29, 2008 9:44 pm

Co do ciągania przyczepy można ile samochód da radę i hak wytrzyma - a przepisy swoje. Tzn - DMC przyczepy nie może przekraczać DMC pojazdu holującego.
Jeżeli parch waży 2 200 a ładowność ma pewnie koło 800 kg to jego DMC wynosi 3000 kg. Więc max przyczepa DMC może być 3 000 kg. I homologacja haka nie ma tu znaczenia jeżeli jest większa. Według polskich przepisów DMC nie może przekraczać DMC samochodu. I jeszcze jedno - aby taki zestaw ciągnąć musisz mieć B+E.

Teoretycznie max zestaw z prawem jazdy B+E może wynosić 7 t.
A jeżeli masz tylko B a DMC patrola wynosi koło 3 t - to masz problem - bo według przepisów nawet zwykłej 750 kg przyczepy nie możesz zapiąć - bo przy samym B zestaw może mieć DMC równy 3 500 kg.

A co ciekawe - przy prawie jazdy B+E zestaw może mieć max długość c.a. 18,5 m - czyli dłuższy niż tzw. TIR (chyba 16,5 m :D )
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paszczak » wt kwie 29, 2008 9:45 pm

fajne autko :)2

p.s
ja też mam krótkiego patrola z wbitym hakiem 3,5t - tyle, że hiszpan :wink:
spoko luzik
www.wawa4x4.pl

adamkaspro
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt kwie 29, 2008 12:55 pm

a co z silnikiem .

Post autor: adamkaspro » wt kwie 29, 2008 10:22 pm

Słyszałem ze wysadza silnik w powietrze jeśli sie przegrzeje. Jakie warunki muszą być by przegrzać taki silnik? Wiadomo ze 140 km/h na dłuższym odcinku powali nie jednego 4X4. Ale jeśli używa sie ( po bożemu ) to naprawdę te samochody siadają? ( głowice )

macmal2
Posty: 722
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 9:43 pm
Lokalizacja: TORUŃ
Kontaktowanie:

Re: fotki

Post autor: macmal2 » wt kwie 29, 2008 11:05 pm

adamkaspro pisze:Przepraszam za tak beznadziejne pytania. Obawę mam po artykule ( wybuchające silniki ) 2.8 TD i 3.3 TD w patrolach .
a nie,te to nie :wink: :lol:
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było

Awatar użytkownika
Rzeźnik z Jakubowa
 
 
Posty: 1156
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 12:57 pm
Lokalizacja: Puszcz z Dziada Pradziada
Kontaktowanie:

Post autor: Rzeźnik z Jakubowa » śr kwie 30, 2008 7:10 am

Marcin-Kraków pisze:
Rzeźnik z Jakubowa pisze:Jak do przewozu koni to troche mały ten patrol,
Co Ty gadasz ? :o
Ludzie tym lawety po 3 t ciagaja i nic sie nie dzieje a Ty mowisz ze do dwoch konikow maly ?

Przypuszczam ze ma wbite na hak 3500kg, wiec na ciaganie konikow nie braknie. Samo auto wazy z 2200 kg, a DMC pewnie z 2850 kg
Nie gadam tylko pisze, a co do ciągania to widziałem jak mercedes osobowy ciągnie patrola na lawecie :o więc ludzie ciągają bez pojecia.
A to że długi lepszy do przyczepy z 2 końmi to wiem z praktyki bo konie często transportuje :wink:
Vitara Long i Mercedes Wolf GD240 :)
KLR 600 1985 (nowy) :)

cornetto
Posty: 417
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 10:03 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cornetto » śr kwie 30, 2008 8:08 am

Ja jechałem swoim 4.2 koło 150 kilometrów autostrada z prędkościa 130-140 i nawet się nie zagrzał. Wiec 140 też można

ArchAdaM
 
 
Posty: 165
Rejestracja: pn lis 12, 2007 11:39 am
Lokalizacja: Zaborów

Re: a co z silnikiem .

Post autor: ArchAdaM » śr kwie 30, 2008 8:26 am

adamkaspro pisze:Słyszałem ze wysadza silnik w powietrze jeśli sie przegrzeje. Jakie warunki muszą być by przegrzać taki silnik? Wiadomo ze 140 km/h na dłuższym odcinku powali nie jednego 4X4. Ale jeśli używa sie ( po bożemu ) to naprawdę te samochody siadają? ( głowice )
Ja sam nie wybuchłem głowicy ani nie przegrzałem silnika. Z tego co się dowiedziałem (a drążyłem ten temat), to:
- fabrycznie założona głowica pracuje 5x dłużej niż zdejmowana, czyli trzeba walczyć jak lew albo zgoła lwica żeby jej nie ściągać. Nawet jak sie świeca ukręci w niej - są mistrzowie co wykręcą bez zdejmowania.
- klekoty nie lubią rano sie śpieszyć - zawsze grzać zimny silni, choćby dzieciak spóźnić sie miał do szkoły a kobita do fryzjera
- sprawdzać i dbać o układ chłodzenia (wiskoza, jakość płynu)
- nie skąpić na olejach
- w ciężkich warunkach patrzeć na termometr
I jeśli używa się autka z głową, to pojeździ kilkaset tysięcy.
AdaM GR61 krótki

Awatar użytkownika
pyntront
 
 
Posty: 1073
Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pyntront » śr kwie 30, 2008 8:49 am

cornetto pisze:Ja jechałem swoim 4.2 koło 150 kilometrów autostrada z prędkościa 130-140 i nawet się nie zagrzał. Wiec 140 też można
Chwalipięta :-P
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości