Zakup pojazdu nissan patrol 2000
Moderator: Kosiarz
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 12
- Rejestracja: wt kwie 29, 2008 12:55 pm
Zakup pojazdu nissan patrol 2000
Witam serdecznie. 2 dni temu skusiłem sie na zakup Nissana Patrol 2.8 TD GR SE ( krotki) . Rok prod. 2000. zapłaciłem 7400 euro ( Francja ) klima , abs , elektryczne lusterka oraz szyby , zaczep itp. Po oglądnięciu dokładniejszym pozostają : Opony do wymiany , Z prawej strony cieknie olej ( uszczelniacz) po godzinie jazdy z klima ( klima sie wylancza ) tak jakby mało gazu było. proszę o odpowiedz na pytanie ktore zadaje sobie od 2 dni. Warty ceny? Dziękuje ?.
nie wiem co to jest nissan patrol 2000
teraz się martwisz o cenę?
teraz to powinieneś być święcie przekonany, że to jest mega okazja, i cieszyć się po raz drugi jak go będziesz sprzedawać
do czego autko? daj jakieś fotki - bo z opisu to możemy pokasztanić odnośnie ceny itp.

teraz się martwisz o cenę?

teraz to powinieneś być święcie przekonany, że to jest mega okazja, i cieszyć się po raz drugi jak go będziesz sprzedawać

do czego autko? daj jakieś fotki - bo z opisu to możemy pokasztanić odnośnie ceny itp.

spoko luzik
www.wawa4x4.pl
www.wawa4x4.pl
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 12
- Rejestracja: wt kwie 29, 2008 12:55 pm
fotki


Przepraszam za tak beznadziejne pytania. Obawę mam po artykule ( wybuchające silniki ) 2.8 TD i 3.3 TD w patrolach . Szkoda by było kupić auto po to by chwile sie nim nacieszyć a po radościach wielka naprawa silnika. Auto ma służyć do przewozu koników i małe przejazdy do sklepu po masło i chleb ( tereny wiejskie ) .
- Rzeźnik z Jakubowa
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: czw kwie 13, 2006 12:57 pm
- Lokalizacja: Puszcz z Dziada Pradziada
- Kontaktowanie:
- Rzeźnik z Jakubowa
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: czw kwie 13, 2006 12:57 pm
- Lokalizacja: Puszcz z Dziada Pradziada
- Kontaktowanie:
- Rzeźnik z Jakubowa
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: czw kwie 13, 2006 12:57 pm
- Lokalizacja: Puszcz z Dziada Pradziada
- Kontaktowanie:
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Co Ty gadasz ?Rzeźnik z Jakubowa pisze:Jak do przewozu koni to troche mały ten patrol,

Ludzie tym lawety po 3 t ciagaja i nic sie nie dzieje a Ty mowisz ze do dwoch konikow maly ?
Przypuszczam ze ma wbite na hak 3500kg, wiec na ciaganie konikow nie braknie. Samo auto wazy z 2200 kg, a DMC pewnie z 2850 kg
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

Co do ciągania przyczepy można ile samochód da radę i hak wytrzyma - a przepisy swoje. Tzn - DMC przyczepy nie może przekraczać DMC pojazdu holującego.
Jeżeli parch waży 2 200 a ładowność ma pewnie koło 800 kg to jego DMC wynosi 3000 kg. Więc max przyczepa DMC może być 3 000 kg. I homologacja haka nie ma tu znaczenia jeżeli jest większa. Według polskich przepisów DMC nie może przekraczać DMC samochodu. I jeszcze jedno - aby taki zestaw ciągnąć musisz mieć B+E.
Teoretycznie max zestaw z prawem jazdy B+E może wynosić 7 t.
A jeżeli masz tylko B a DMC patrola wynosi koło 3 t - to masz problem - bo według przepisów nawet zwykłej 750 kg przyczepy nie możesz zapiąć - bo przy samym B zestaw może mieć DMC równy 3 500 kg.
A co ciekawe - przy prawie jazdy B+E zestaw może mieć max długość c.a. 18,5 m - czyli dłuższy niż tzw. TIR (chyba 16,5 m
)
Jeżeli parch waży 2 200 a ładowność ma pewnie koło 800 kg to jego DMC wynosi 3000 kg. Więc max przyczepa DMC może być 3 000 kg. I homologacja haka nie ma tu znaczenia jeżeli jest większa. Według polskich przepisów DMC nie może przekraczać DMC samochodu. I jeszcze jedno - aby taki zestaw ciągnąć musisz mieć B+E.
Teoretycznie max zestaw z prawem jazdy B+E może wynosić 7 t.
A jeżeli masz tylko B a DMC patrola wynosi koło 3 t - to masz problem - bo według przepisów nawet zwykłej 750 kg przyczepy nie możesz zapiąć - bo przy samym B zestaw może mieć DMC równy 3 500 kg.
A co ciekawe - przy prawie jazdy B+E zestaw może mieć max długość c.a. 18,5 m - czyli dłuższy niż tzw. TIR (chyba 16,5 m

GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl
http://www.kajmanoverland.pl
fajne autko
p.s
ja też mam krótkiego patrola z wbitym hakiem 3,5t - tyle, że hiszpan

p.s
ja też mam krótkiego patrola z wbitym hakiem 3,5t - tyle, że hiszpan

spoko luzik
www.wawa4x4.pl
www.wawa4x4.pl
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 12
- Rejestracja: wt kwie 29, 2008 12:55 pm
a co z silnikiem .
Słyszałem ze wysadza silnik w powietrze jeśli sie przegrzeje. Jakie warunki muszą być by przegrzać taki silnik? Wiadomo ze 140 km/h na dłuższym odcinku powali nie jednego 4X4. Ale jeśli używa sie ( po bożemu ) to naprawdę te samochody siadają? ( głowice )
Re: fotki
a nie,te to nieadamkaspro pisze:Przepraszam za tak beznadziejne pytania. Obawę mam po artykule ( wybuchające silniki ) 2.8 TD i 3.3 TD w patrolach .


Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było
- Rzeźnik z Jakubowa
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: czw kwie 13, 2006 12:57 pm
- Lokalizacja: Puszcz z Dziada Pradziada
- Kontaktowanie:
Nie gadam tylko pisze, a co do ciągania to widziałem jak mercedes osobowy ciągnie patrola na lawecieMarcin-Kraków pisze:Co Ty gadasz ?Rzeźnik z Jakubowa pisze:Jak do przewozu koni to troche mały ten patrol,![]()
Ludzie tym lawety po 3 t ciagaja i nic sie nie dzieje a Ty mowisz ze do dwoch konikow maly ?
Przypuszczam ze ma wbite na hak 3500kg, wiec na ciaganie konikow nie braknie. Samo auto wazy z 2200 kg, a DMC pewnie z 2850 kg

A to że długi lepszy do przyczepy z 2 końmi to wiem z praktyki bo konie często transportuje

Vitara Long i Mercedes Wolf GD240 
KLR 600 1985 (nowy)

KLR 600 1985 (nowy)

Re: a co z silnikiem .
Ja sam nie wybuchłem głowicy ani nie przegrzałem silnika. Z tego co się dowiedziałem (a drążyłem ten temat), to:adamkaspro pisze:Słyszałem ze wysadza silnik w powietrze jeśli sie przegrzeje. Jakie warunki muszą być by przegrzać taki silnik? Wiadomo ze 140 km/h na dłuższym odcinku powali nie jednego 4X4. Ale jeśli używa sie ( po bożemu ) to naprawdę te samochody siadają? ( głowice )
- fabrycznie założona głowica pracuje 5x dłużej niż zdejmowana, czyli trzeba walczyć jak lew albo zgoła lwica żeby jej nie ściągać. Nawet jak sie świeca ukręci w niej - są mistrzowie co wykręcą bez zdejmowania.
- klekoty nie lubią rano sie śpieszyć - zawsze grzać zimny silni, choćby dzieciak spóźnić sie miał do szkoły a kobita do fryzjera
- sprawdzać i dbać o układ chłodzenia (wiskoza, jakość płynu)
- nie skąpić na olejach
- w ciężkich warunkach patrzeć na termometr
I jeśli używa się autka z głową, to pojeździ kilkaset tysięcy.
AdaM GR61 krótki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości