silnik 4,7 z jeepa zamiast GR 2,8 td
Moderator: Kosiarz
silnik 4,7 z jeepa zamiast GR 2,8 td
Szukam jakichkolwiek informacji na temat przeszczepu silnika 4,7 v8 z jeepa do patrola gr 2,8td. Kto by się tego podjął, szacunkowe koszty, jakie największe przeszkody itp.
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Auta z takimi przeszczepami jezdza w extremalnych rajdach przeprawowych, wiec najprosciej zapytac na takich imprezach, kto robil , czy zrobi i za ile.
Tutaj nawet jak ktos cos wie, nie napisze calosci, bo poprostu jest za duzo pracy ktora trzeba wykonac i miejsc na ktore trzeba zwrocic uwage.
Ale takie auta jezdza, wiec nie ma sie co zrazac, wszystko jest do zrobienia.
Tutaj nawet jak ktos cos wie, nie napisze calosci, bo poprostu jest za duzo pracy ktora trzeba wykonac i miejsc na ktore trzeba zwrocic uwage.
Ale takie auta jezdza, wiec nie ma sie co zrazac, wszystko jest do zrobienia.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

jeździłem takim co miał 2.9 V6 i powiem że fajnie to chodziłostefcio pisze:Podepnę się do pytania, żeby nie mnożyć topików.
Tyle, że ja myślałem nawet o silniku 4.0 lub 5.2 V8 z Jeep'a.



Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Jak już, to trzeba by myśleć o silniku razem z automatem. Dlatego właśnie koncepcja 4.0 ze skrzynią z XJ. Wiem, że Jeep to marny samochód (Waszym zdaniem), ale trzeba przyznać, że silnik i ta konkretna skrzynia to im "wyszły". Po prawdzie zresztą pomysł nie całkiem mój tylko Marcina-Kraków.stefcio pisze:problem może być chyba tylko ze sprzęgłem (spiek)
No i na qu.widołki został mi X...
A w teren znowu jest GR'at
nocne akcje ratunkowe - 602 220 461
A w teren znowu jest GR'at

nocne akcje ratunkowe - 602 220 461
- JackY61
- Posty: 1558
- Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
- Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
- Kontaktowanie:
moim zdaniem rzedowke 4.0 z ixjota chyba smialo mozna rownac z 4.2 D z tojot czy patroli pod wzgledem trwalosci a osiagi duzo wyze (spalanie tezstefcio pisze: Jak już, to trzeba by myśleć o silniku razem z automatem. Dlatego właśnie koncepcja 4.0 ze skrzynią z XJ. Wiem, że Jeep to marny samochód (Waszym zdaniem), ale trzeba przyznać, że silnik i ta konkretna skrzynia to im "wyszły". Po prawdzie zresztą pomysł nie całkiem mój tylko Marcina-Kraków.


Jak jeszcze go mialem i szulam info o tym samochodzie to informacje o przebiegach ponad milion nie byly jakas specjalna rzadkoscia.
Owszem, swędzą jak ch...ra, ale tym razem zmuszony jestem się zastanawiać nad tym co i jak kupić, bo i tak chwilowo kasy nie ma...lbl78 pisze:stefciu czyżby cie łapki swędziały i już bez błota wytrzymać nie możesz??![]()
Jack Y61 - właśnie dlatego myślę o takiej opcji, bo 4.0 używałem. Różne rzeczy zrobiłęm moim Jeep'om (zazwyczaj brzydkie), ale silnik ciężko zamordować. Sztandarowym "numerem" był powrót do domciu 14 km z urwanym paskiem napędzającym m.in. pompę wodną, przy stałej temp. 125 (w każdym razie strzałka max na czerwonym). I nic - założyłem nowy pasek i banglał jak dawniej...
Spróbuj to zrobić z 2.8 w GR, czy wogóle z jakim dieslem

No i na qu.widołki został mi X...
A w teren znowu jest GR'at
nocne akcje ratunkowe - 602 220 461
A w teren znowu jest GR'at

nocne akcje ratunkowe - 602 220 461
A masz już intercooler? To bym jutro wpadł pokukać. Może takie rozwiązanie tymczasowo styknie bo swap raczej dopiero w zimie.Mroczny pisze:Busz - wpadnij to zademonstruję com z 2.8 uczynił
Twój wóz lekki i nie ma co kombinować, pojeździj z rok tak a potem będziesz swapował
Na razie zbieram informacje i szukam odpowiedniego warsztatu. To może jeszcze ktoś zna wagi (orientacyjnie) silników 2,8td i jeepowskich 4,0 4,7 5,7. 4,0 jest megawytrzymały - widziałem gościa który leżąc na boku (ale naprawdę na boku) z zapalonym silnikiem ciągnął się na winchu przez dłuugi czas i zero protestów ze strony silnika

A może jakiś jeszcze inny silnik by się nadał?
-
- Posty: 761
- Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
- Lokalizacja: Inowrocław
- Kontaktowanie:
stefcio pisze:Owszem, swędzą jak ch...ra, ale tym razem zmuszony jestem się zastanawiać nad tym co i jak kupić, bo i tak chwilowo kasy nie ma...lbl78 pisze:stefciu czyżby cie łapki swędziały i już bez błota wytrzymać nie możesz??![]()
Jack Y61 - właśnie dlatego myślę o takiej opcji, bo 4.0 używałem. Różne rzeczy zrobiłęm moim Jeep'om (zazwyczaj brzydkie), ale silnik ciężko zamordować. Sztandarowym "numerem" był powrót do domciu 14 km z urwanym paskiem napędzającym m.in. pompę wodną, przy stałej temp. 125 (w każdym razie strzałka max na czerwonym). I nic - założyłem nowy pasek i banglał jak dawniej...
Spróbuj to zrobić z 2.8 w GR, czy wogóle z jakim dieslem
to nie widziałes prawdziwego katowania

kumpel ( we wralglerze) ( nick na forum Kat GR)
zamontował 4.0 i zarżnął w tydzien, zamontowła 4.2 zarżnął w miesiąc, założył następne 4.2 zajechał po 3 dniach, teraz jest na etapie wkładania 2.1 tdi z cheerokiego, ale potem sprzedaje, bo ma już od 2 miesięcy patrola i powiedział że nigdy do amerykańca nie wróci
Tylko on go tak męczył że praktycznie za każdym razem wracał na lawecie, ale ma kupe części , warsztat, jest mechanikiem, to sobie mógł pozwolic na takie zarzynanie
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka

Czyli moje potwory i spółka


-
-
- Posty: 905
- Rejestracja: wt mar 04, 2008 5:13 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Stefcio, zagadaj Miskillera. Z tego co pmiętam motał taki właśnie zestaw dla Siary. Jak go oglądalismy to był w fazie tworzenia i zapowiadał się nieźle.stefcio pisze:Jak już, to trzeba by myśleć o silniku razem z automatem. Dlatego właśnie koncepcja 4.0 ze skrzynią z XJ. Wiem, że Jeep to marny samochód (Waszym zdaniem), ale trzeba przyznać, że silnik i ta konkretna skrzynia to im "wyszły". Po prawdzie zresztą pomysł nie całkiem mój tylko Marcina-Kraków.stefcio pisze:problem może być chyba tylko ze sprzęgłem (spiek)
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
Jeszcze jednej rzeczy zapomniales o tym czlowieku napisac... Przez grzecznosc tego nie zrobieK260 Inowrocław pisze:(...)Tylko on go tak męczył że praktycznie za każdym razem wracał na lawecie, ale ma kupe części , warsztat, jest mechanikiem, to sobie mógł pozwolic na takie zarzynanie

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Prawda, oglądałem to cudo - wyglądało całkiem obiecująco, ale się zbyt długo zastanawiałem (co dla mnie niezwykłemikhey pisze:nieczarno-czerwony...ale oberżnięty dość mocno...
był niedawno na allegro ale się szybko sprzedał więc ogłoszenie skasowałem

No i na qu.widołki został mi X...
A w teren znowu jest GR'at
nocne akcje ratunkowe - 602 220 461
A w teren znowu jest GR'at

nocne akcje ratunkowe - 602 220 461
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość