D 22 muli

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Piotr L
 
 
Posty: 124
Rejestracja: pn gru 05, 2005 9:04 am
Lokalizacja: Konstancin Jeziorna - Warszawa

D 22 muli

Post autor: Piotr L » pt cze 20, 2008 7:19 am

Witam

Mam taki problemik z D 22 - 2000r silniczek 2,5 Td:

Powyżej 3000 obr/min zaczyna dostawać czkawki i strasznie muli :evil:

Zastanawiam się od czego zacząć:
-Układ paliwowy
-Powietrze
-Wydech

Silnik jest po przeglądzie, filtry wymienione.
Oleju nie bierze.

Może ktoś przerabiał podobny problem i coś doradzi.
Y60 + 2" na 34" AT , D22 + 2" na 31' AT

Piotr L
 
 
Posty: 124
Rejestracja: pn gru 05, 2005 9:04 am
Lokalizacja: Konstancin Jeziorna - Warszawa

Post autor: Piotr L » pt cze 20, 2008 8:50 am

Chyba pierwszy przypadek :D
Y60 + 2" na 34" AT , D22 + 2" na 31' AT

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » pt cze 20, 2008 9:05 am

Filtr powietrza
Uklad paliwowy



Wydech
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Piotr L
 
 
Posty: 124
Rejestracja: pn gru 05, 2005 9:04 am
Lokalizacja: Konstancin Jeziorna - Warszawa

Post autor: Piotr L » pt cze 20, 2008 10:04 am

Filtr powietrza jest nowy.

Powietrze bierze z przestrzeni pomiędzy błotnikiem a wzmocnieniem komory silnika ( mało powietrza ?? :o )
Y60 + 2" na 34" AT , D22 + 2" na 31' AT

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pt cze 20, 2008 10:26 am

wszystko może być
musisz dokładnie posprawdzać zasilanie w paliwo i powietrze, wtryski itd.. ja stawiam na burdel w pompie

Piotr L
 
 
Posty: 124
Rejestracja: pn gru 05, 2005 9:04 am
Lokalizacja: Konstancin Jeziorna - Warszawa

Post autor: Piotr L » pt cze 20, 2008 10:38 am

OK

Zacznę od pompiarza :)2
Y60 + 2" na 34" AT , D22 + 2" na 31' AT

Awatar użytkownika
Glutarol
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pt cze 01, 2007 9:06 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Glutarol » śr lip 02, 2008 8:19 am

Witam

W moim przypadku po podobnych objawach okazało się, że padła pompa i nie dawała dostatecznej ilości paliwa.

Mocno tymczasowym rozwiązaniem było dodanie elektrycznej pompy od któregoś VW, chyba Passata.

P.S. Może wiecie gdzie dobrze regeneruja pompy paliwowe w Warszawie.

Marcin
Nissan Pick-up 2.5TD, 99r., BFG MT 32"

Piotr L
 
 
Posty: 124
Rejestracja: pn gru 05, 2005 9:04 am
Lokalizacja: Konstancin Jeziorna - Warszawa

Post autor: Piotr L » śr lip 02, 2008 8:53 am

Niestety jeszcze nie byłem u doktorka-brak czasu :evil:

Ale trochę poprawiło sytuację dolanie siuwaksu do paliwa :)2

Tak więc na pewno problem jest w układzie paliwowym.
Y60 + 2" na 34" AT , D22 + 2" na 31' AT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości