Terrna II 2,7TDi 1997 - zapala Check Engine

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Fazi
Posty: 1578
Rejestracja: czw lut 14, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Rzeszów czyli N 50°05' E 21°55'

Terrna II 2,7TDi 1997 - zapala Check Engine

Post autor: Fazi » pn cze 23, 2008 7:28 am

Piszę w imieniu kumpla który ma w/w problem. Po przejechaniu 15-20 min. auto zapala Check Engine, silnik słabnie - trzeba redukować i na pełnym gazie 50 km/h można osiągnąć. Wraca do normy po wyłączeniu i odczekaniu około 30 minut.
W archiwum znalazłem dwa podejrzenia: przepływomierz lub czujnik położenia wału. Jednak osoby które zgłaszały te problemy nie opisały rozwiązania :-(.

Może ktoś ma jakieś podpowiedzi.
Patrol G-60 3,5D '75 => prawdopodobnie jedyny w PL ;-)

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » pn cze 23, 2008 12:26 pm

ja podrzuce jeszcze jedno rozwiązanie - które przerabiałem i obszernie opisywałem na tut forum :lol:

mianowicie moze to byc cewka wtryskiwacza prowadzacego (a wlasciwie caly wtryskiwacz, bo rzecz jest nienaprawialna)
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pn cze 23, 2008 12:32 pm

Fazi, przepływomierz możesz wykluczyć, to z kolei ja opisywałem.. a naprawiałem u Seby w garage nomen omen. Objaw jest inny nieco i nie powraca do normalnosci, jeśli to tylko na moment i po zwiekszeniu obrotów pada i traci moc. Bardzie to może być owa "cefka wprowadzająca".. Seba ty stary obsceniku :P
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
cox
 
 
Posty: 230
Rejestracja: wt sty 24, 2006 4:16 pm
Lokalizacja: WADOWICE
Kontaktowanie:

Post autor: cox » pn cze 23, 2008 2:14 pm

moze to byc tez przeladowanie cisnienia w dolocie

w zasadzie w tubodieslach czesty objaw

pozdrawiam
OFFROADOWCY to nie świry, OFFROADOWCY to PASJONACI :)
www.flashtronik.pl

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » pn cze 23, 2008 2:28 pm

ale to wtedy by raczej czek endżina nie zapalało...
niech podłączy auto do kompa i cos powinno wyjsc - u mnie tez sie niby pojawil czujnik polozenia wału ale to bzdura była kompletna
robok rzępoli w harapuciu

zajac1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: wt sie 19, 2008 7:50 pm

Post autor: zajac1 » wt sie 19, 2008 8:48 pm

witam jestem tu nowy ale ten temat przerabiałem w mavericku poskutkowało po wymianie czujnika położenia wałka rozrządu objaw miałem identyczny

Awatar użytkownika
PaveL
Posty: 757
Rejestracja: wt sie 15, 2006 12:11 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: PaveL » wt sie 19, 2008 9:55 pm

Może też być po prostu zatkany filtr paliwa.
była Vitara JLX 1.6 16V 97r.

zajac1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: wt sie 19, 2008 7:50 pm

Post autor: zajac1 » ndz sie 24, 2008 11:49 am

słuchaj sebastian a ten temat który opisywałeś z tą cewką możesz jakiś link podrzucić jak widać jęstem tu nowy i jakoś niemogę się odnaleść

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » pn sie 25, 2008 8:05 am

robok rzępoli w harapuciu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość