Strona 1 z 1
Terrna II 2,7TDi 1997 - zapala Check Engine
: pn cze 23, 2008 7:28 am
autor: Fazi
Piszę w imieniu kumpla który ma w/w problem. Po przejechaniu 15-20 min. auto zapala Check Engine, silnik słabnie - trzeba redukować i na pełnym gazie 50 km/h można osiągnąć. Wraca do normy po wyłączeniu i odczekaniu około 30 minut.
W archiwum znalazłem dwa podejrzenia: przepływomierz lub czujnik położenia wału. Jednak osoby które zgłaszały te problemy nie opisały rozwiązania

.
Może ktoś ma jakieś podpowiedzi.
: pn cze 23, 2008 12:26 pm
autor: seburaj
ja podrzuce jeszcze jedno rozwiązanie - które przerabiałem i obszernie opisywałem na tut forum
mianowicie moze to byc cewka wtryskiwacza prowadzacego (a wlasciwie caly wtryskiwacz, bo rzecz jest nienaprawialna)
: pn cze 23, 2008 12:32 pm
autor: darkman
Fazi, przepływomierz możesz wykluczyć, to z kolei ja opisywałem.. a naprawiałem u Seby w garage nomen omen. Objaw jest inny nieco i nie powraca do normalnosci, jeśli to tylko na moment i po zwiekszeniu obrotów pada i traci moc. Bardzie to może być owa "cefka wprowadzająca".. Seba ty stary obsceniku

: pn cze 23, 2008 2:14 pm
autor: cox
moze to byc tez przeladowanie cisnienia w dolocie
w zasadzie w tubodieslach czesty objaw
pozdrawiam
: pn cze 23, 2008 2:28 pm
autor: seburaj
ale to wtedy by raczej czek endżina nie zapalało...
niech podłączy auto do kompa i cos powinno wyjsc - u mnie tez sie niby pojawil czujnik polozenia wału ale to bzdura była kompletna
: wt sie 19, 2008 8:48 pm
autor: zajac1
witam jestem tu nowy ale ten temat przerabiałem w mavericku poskutkowało po wymianie czujnika położenia wałka rozrządu objaw miałem identyczny
: wt sie 19, 2008 9:55 pm
autor: PaveL
Może też być po prostu zatkany filtr paliwa.
: ndz sie 24, 2008 11:49 am
autor: zajac1
słuchaj sebastian a ten temat który opisywałeś z tą cewką możesz jakiś link podrzucić jak widać jęstem tu nowy i jakoś niemogę się odnaleść
: pn sie 25, 2008 8:05 am
autor: seburaj