silnik
Moderator: Kosiarz
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Oto się rozchodzi źe paliwo drogie.Np taki nissan pickup,albo navarra to chyba jednak mniej pala przy przelotach,niż mój gruźlik.
Myśle o jakimś powszechnie dostępnym silniku kamanrail 2.5l czterocylindrowym,pięciocylindrowym w miarę lekkim.Wiem że taka przekładka może byc sumasumarum nieopłacalna. 4.2 nie za bardzo mi się podoba choć najmniej motania.Acha nie próbuję patrolem pływać,ani robić z niego maszyny typowo błotnej.Ma pozostać samochodem uniwersalnym.
Nie wiem jak się za to zabrać,w sensie doboru silnika.Kosz sprzęgłowy zostaje?Sprzęgło?Perkins podchodzi w jaki sposób?
Myśle o jakimś powszechnie dostępnym silniku kamanrail 2.5l czterocylindrowym,pięciocylindrowym w miarę lekkim.Wiem że taka przekładka może byc sumasumarum nieopłacalna. 4.2 nie za bardzo mi się podoba choć najmniej motania.Acha nie próbuję patrolem pływać,ani robić z niego maszyny typowo błotnej.Ma pozostać samochodem uniwersalnym.
Nie wiem jak się za to zabrać,w sensie doboru silnika.Kosz sprzęgłowy zostaje?Sprzęgło?Perkins podchodzi w jaki sposób?

no to 4.2 wolnossace jestmontero pisze:Oto się rozchodzi źe paliwo drogie.Np taki nissan pickup,albo navarra to chyba jednak mniej pala przy przelotach,niż mój gruźlik.
Myśle o jakimś powszechnie dostępnym silniku kamanrail 2.5l czterocylindrowym,pięciocylindrowym w miarę lekkim.Wiem że taka przekładka może byc sumasumarum nieopłacalna. 4.2 nie za bardzo mi się podoba choć najmniej motania.Acha nie próbuję patrolem pływać,ani robić z niego maszyny typowo błotnej.Ma pozostać samochodem uniwersalnym.
Nie wiem jak się za to zabrać,w sensie doboru silnika.Kosz sprzęgłowy zostaje?Sprzęgło?Perkins podchodzi w jaki sposób?

a 130 sie będziesz bujał spoko na szosówkach

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
common rail z mitasubishi carismy, jakiś pompowtryskiwacz od VW, masz np. 1,9tdi 105KM, 115KM, 130KM, to oryginalnie po wgraniu programu możesz mieć coś ok 150-160KM, jest jeszcze 2,5V6 150-180KM ale to nie jest jakaś super jednostka.
Ogólnie to chyba gra nie warta świeczki, wolałbym sprzedać parcha kupić peepa 4.0 z gazem i w automacie i się nie pieprzyć z tą całą robotą i dożywotnimi problemami wieku dziecięcego, peep poleci 150, mocy nie zabraknie, ma stały 4wd, automat i zapitala ok 10s do setki
teraz w granicach 20kpln z hakiem kupisz fajne autko.
Ogólnie to chyba gra nie warta świeczki, wolałbym sprzedać parcha kupić peepa 4.0 z gazem i w automacie i się nie pieprzyć z tą całą robotą i dożywotnimi problemami wieku dziecięcego, peep poleci 150, mocy nie zabraknie, ma stały 4wd, automat i zapitala ok 10s do setki

spoko luzik
www.wawa4x4.pl
www.wawa4x4.pl
W WJ-cie to też nie jest bezpieczna prędkość. No chyba, że na autostradzie ale jest ich niewieleMroczny pisze:pip tak, ale tylko wj
bo xj czy zj przy 150 to.... dla odwaznych, bardzo
ale też jestem zdania, że powienieneś sprzedać to auto lub dokupić osobówke... zadna terenówka przy 150 nie spali 9 litrów

Jak się chce jeździć 150km/h (abstrahując od sensu takiego postepowania) to powinien kupić osobówkę z dobrymi hamulcami.
albo vana
na pewno takim peepem będzie bardziej bezpiecznie jechać te 150km/h niż zmotanym parchem z motorem, który pozwoli na takie osiągi

na pewno takim peepem będzie bardziej bezpiecznie jechać te 150km/h niż zmotanym parchem z motorem, który pozwoli na takie osiągi

spoko luzik
www.wawa4x4.pl
www.wawa4x4.pl
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
ee tam 1.6 wolnossące z golfa 1 będzi na oparach latałredzik pisze:albo 1,2 tdi z lupo

Ostatnio zmieniony śr lip 09, 2008 7:37 pm przez lbl78, łącznie zmieniany 1 raz.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Fajnie.Ale myślę że mój parch z motorkiem 1.9 tdi jeździłby lepiej niż z orginalnym.Wiem że pewnie w końcu wał w silniku by się zmęczył. Ale nie myśle o 1.9 tdi.Ale np taki z 2.5 z lteka?Albo tfu
z forda transita/defektora?
Navara przy 150km/h to ile wciąga gnojówki?
Jestem zadowolony z silnika 2.8 w terenie,dla mnie bajka.Ale jazda w górkach po asfalcie
Wogóle to jakieś fatum silnikowe nad patrolem wisi:2.8td ,3.0di przecież to najbardziej zajebisty samochód pod słońcem,a silniki po....bane.
Chętnie bym się czegoś więcej dowiedział o tym patrolu z 1.9

Navara przy 150km/h to ile wciąga gnojówki?
Jestem zadowolony z silnika 2.8 w terenie,dla mnie bajka.Ale jazda w górkach po asfalcie

Wogóle to jakieś fatum silnikowe nad patrolem wisi:2.8td ,3.0di przecież to najbardziej zajebisty samochód pod słońcem,a silniki po....bane.
Chętnie bym się czegoś więcej dowiedział o tym patrolu z 1.9
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości