silnik

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8968
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

silnik

Post autor: montero » śr lip 09, 2008 12:01 am

Czy ktoś posiada w Patrolu silnik diesel?
Innej firmy niż Nissan?

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » śr lip 09, 2008 6:03 am

tak

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » śr lip 09, 2008 6:44 am

Perkins
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
ORSON_V6
 
 
Posty: 1051
Rejestracja: pt mar 04, 2005 12:06 pm
Lokalizacja: N=ok.52°34' E=ok.17°15'
Kontaktowanie:

Post autor: ORSON_V6 » śr lip 09, 2008 7:18 am

A jaki chcesz założyć? 8)
G 460.2 - był 2.3 -jest 3.0 D
orson@4x4wlkp.pl

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8968
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Post autor: montero » śr lip 09, 2008 8:01 am

@ Mroczny :tak a jaki?

@seba4x4 :Perkins 3 cylindrowy wibrator?

@ORSON_V6 : nie wiem ,ten co mam jest b.dobrej kondycji ale jeżdżę dużo po czarnym i v=115 km/h mnie męczy.Wkurza mnie że jak muszę gdzieś dalej jechać to jade golfem.



:-?

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » śr lip 09, 2008 8:12 am

sd33t, 4.2 tujoty, 4.2 nissana itd
ale... przy obecnych cenach paliw zamontuj wiejta z pipa i gaz

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » śr lip 09, 2008 8:55 am

4-ro cylindrowy perkins 2,8 z i bez turba montowany opcjonalnie w K-160 produkowanym w Hiszpani.
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » śr lip 09, 2008 9:30 am

Andoria :)2
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8968
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Post autor: montero » śr lip 09, 2008 11:54 am

Oto się rozchodzi źe paliwo drogie.Np taki nissan pickup,albo navarra to chyba jednak mniej pala przy przelotach,niż mój gruźlik.
Myśle o jakimś powszechnie dostępnym silniku kamanrail 2.5l czterocylindrowym,pięciocylindrowym w miarę lekkim.Wiem że taka przekładka może byc sumasumarum nieopłacalna. 4.2 nie za bardzo mi się podoba choć najmniej motania.Acha nie próbuję patrolem pływać,ani robić z niego maszyny typowo błotnej.Ma pozostać samochodem uniwersalnym.

Nie wiem jak się za to zabrać,w sensie doboru silnika.Kosz sprzęgłowy zostaje?Sprzęgło?Perkins podchodzi w jaki sposób? :-?

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » śr lip 09, 2008 1:07 pm

montero pisze:Oto się rozchodzi źe paliwo drogie.Np taki nissan pickup,albo navarra to chyba jednak mniej pala przy przelotach,niż mój gruźlik.
Myśle o jakimś powszechnie dostępnym silniku kamanrail 2.5l czterocylindrowym,pięciocylindrowym w miarę lekkim.Wiem że taka przekładka może byc sumasumarum nieopłacalna. 4.2 nie za bardzo mi się podoba choć najmniej motania.Acha nie próbuję patrolem pływać,ani robić z niego maszyny typowo błotnej.Ma pozostać samochodem uniwersalnym.

Nie wiem jak się za to zabrać,w sensie doboru silnika.Kosz sprzęgłowy zostaje?Sprzęgło?Perkins podchodzi w jaki sposób? :-?
no to 4.2 wolnossace jest :)2 może nie rakieta i do setki się dość długo rozpędza ale można i w automacie i z manualem kupić i żre poniżej 12l/100
a 130 sie będziesz bujał spoko na szosówkach :)2
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8968
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Post autor: montero » śr lip 09, 2008 1:33 pm

130 mogę się bujać i moim 2.8 .Różnice w spalaniu nie będa duże.Ja chcę się bujać 150 i spalać 9l.

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » śr lip 09, 2008 1:41 pm

montero pisze:130 mogę się bujać i moim 2.8 .Różnice w spalaniu nie będa duże.Ja chcę się bujać 150 i spalać 9l.
takie rzeczy to tylko w erze
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » śr lip 09, 2008 1:45 pm

Kup Jeepa od lesiaxj, jemu pali 7, diesel, super firmy VM, nowatorskie rozwiazania, ekonomiczny i ekologiczny :)2
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paszczak » śr lip 09, 2008 2:06 pm

common rail z mitasubishi carismy, jakiś pompowtryskiwacz od VW, masz np. 1,9tdi 105KM, 115KM, 130KM, to oryginalnie po wgraniu programu możesz mieć coś ok 150-160KM, jest jeszcze 2,5V6 150-180KM ale to nie jest jakaś super jednostka.

Ogólnie to chyba gra nie warta świeczki, wolałbym sprzedać parcha kupić peepa 4.0 z gazem i w automacie i się nie pieprzyć z tą całą robotą i dożywotnimi problemami wieku dziecięcego, peep poleci 150, mocy nie zabraknie, ma stały 4wd, automat i zapitala ok 10s do setki :)2 teraz w granicach 20kpln z hakiem kupisz fajne autko.
spoko luzik
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » śr lip 09, 2008 3:16 pm

pip tak, ale tylko wj
bo xj czy zj przy 150 to.... dla odwaznych, bardzo

ale też jestem zdania, że powienieneś sprzedać to auto lub dokupić osobówke... zadna terenówka przy 150 nie spali 9 litrów

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » śr lip 09, 2008 3:42 pm

Mroczny pisze:pip tak, ale tylko wj
bo xj czy zj przy 150 to.... dla odwaznych, bardzo

ale też jestem zdania, że powienieneś sprzedać to auto lub dokupić osobówke... zadna terenówka przy 150 nie spali 9 litrów
W WJ-cie to też nie jest bezpieczna prędkość. No chyba, że na autostradzie ale jest ich niewiele :roll:
Jak się chce jeździć 150km/h (abstrahując od sensu takiego postepowania) to powinien kupić osobówkę z dobrymi hamulcami.

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paszczak » śr lip 09, 2008 4:00 pm

albo vana :wink:

na pewno takim peepem będzie bardziej bezpiecznie jechać te 150km/h niż zmotanym parchem z motorem, który pozwoli na takie osiągi :roll:
spoko luzik
www.wawa4x4.pl

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Post autor: redzik » śr lip 09, 2008 4:39 pm

albo navare z double cab-em. Jakies 190 poleci :)21

Awatar użytkownika
cox
 
 
Posty: 230
Rejestracja: wt sty 24, 2006 4:16 pm
Lokalizacja: WADOWICE
Kontaktowanie:

Post autor: cox » śr lip 09, 2008 5:25 pm

albo motorek z nissana 350Z i zapodac gaz :)
OFFROADOWCY to nie świry, OFFROADOWCY to PASJONACI :)
www.flashtronik.pl

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » śr lip 09, 2008 5:52 pm

cox pisze:albo motorek z nissana 350Z i zapodac gaz :)
to ma sens, kielich sprzegła podejdzie do parcha z pathfindera 3.0 i pasuje pod silnik

jak lubi niech mota, chetnie poczytam o tym :roll:
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » śr lip 09, 2008 7:10 pm

W Krakowie jest juz ponoc taki Parch co napedza go 1,9 z VW
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » śr lip 09, 2008 7:24 pm

a nie myślisz, że taki 1.3 jtd z pandy paliłby mniej?
:)21

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Post autor: redzik » śr lip 09, 2008 7:32 pm

albo 1,2 tdi z lupo :)21

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » śr lip 09, 2008 7:37 pm

redzik pisze:albo 1,2 tdi z lupo :)21
ee tam 1.6 wolnossące z golfa 1 będzi na oparach latał :)21
Ostatnio zmieniony śr lip 09, 2008 7:37 pm przez lbl78, łącznie zmieniany 1 raz.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8968
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Post autor: montero » śr lip 09, 2008 7:37 pm

Fajnie.Ale myślę że mój parch z motorkiem 1.9 tdi jeździłby lepiej niż z orginalnym.Wiem że pewnie w końcu wał w silniku by się zmęczył. Ale nie myśle o 1.9 tdi.Ale np taki z 2.5 z lteka?Albo tfu 8) z forda transita/defektora?
Navara przy 150km/h to ile wciąga gnojówki?
Jestem zadowolony z silnika 2.8 w terenie,dla mnie bajka.Ale jazda w górkach po asfalcie :)3
Wogóle to jakieś fatum silnikowe nad patrolem wisi:2.8td ,3.0di przecież to najbardziej zajebisty samochód pod słońcem,a silniki po....bane.
Chętnie bym się czegoś więcej dowiedział o tym patrolu z 1.9

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości