Strona 1 z 7

silnik

: śr lip 09, 2008 12:01 am
autor: montero
Czy ktoś posiada w Patrolu silnik diesel?
Innej firmy niż Nissan?

: śr lip 09, 2008 6:03 am
autor: Mroczny
tak

: śr lip 09, 2008 6:44 am
autor: seba4x4
Perkins

: śr lip 09, 2008 7:18 am
autor: ORSON_V6
A jaki chcesz założyć? 8)

: śr lip 09, 2008 8:01 am
autor: montero
@ Mroczny :tak a jaki?

@seba4x4 :Perkins 3 cylindrowy wibrator?

@ORSON_V6 : nie wiem ,ten co mam jest b.dobrej kondycji ale jeżdżę dużo po czarnym i v=115 km/h mnie męczy.Wkurza mnie że jak muszę gdzieś dalej jechać to jade golfem.



:-?

: śr lip 09, 2008 8:12 am
autor: Mroczny
sd33t, 4.2 tujoty, 4.2 nissana itd
ale... przy obecnych cenach paliw zamontuj wiejta z pipa i gaz

: śr lip 09, 2008 8:55 am
autor: seba4x4
4-ro cylindrowy perkins 2,8 z i bez turba montowany opcjonalnie w K-160 produkowanym w Hiszpani.

: śr lip 09, 2008 9:30 am
autor: Misiek Cypr
Andoria :)2

: śr lip 09, 2008 11:54 am
autor: montero
Oto się rozchodzi źe paliwo drogie.Np taki nissan pickup,albo navarra to chyba jednak mniej pala przy przelotach,niż mój gruźlik.
Myśle o jakimś powszechnie dostępnym silniku kamanrail 2.5l czterocylindrowym,pięciocylindrowym w miarę lekkim.Wiem że taka przekładka może byc sumasumarum nieopłacalna. 4.2 nie za bardzo mi się podoba choć najmniej motania.Acha nie próbuję patrolem pływać,ani robić z niego maszyny typowo błotnej.Ma pozostać samochodem uniwersalnym.

Nie wiem jak się za to zabrać,w sensie doboru silnika.Kosz sprzęgłowy zostaje?Sprzęgło?Perkins podchodzi w jaki sposób? :-?

: śr lip 09, 2008 1:07 pm
autor: lbl78
montero pisze:Oto się rozchodzi źe paliwo drogie.Np taki nissan pickup,albo navarra to chyba jednak mniej pala przy przelotach,niż mój gruźlik.
Myśle o jakimś powszechnie dostępnym silniku kamanrail 2.5l czterocylindrowym,pięciocylindrowym w miarę lekkim.Wiem że taka przekładka może byc sumasumarum nieopłacalna. 4.2 nie za bardzo mi się podoba choć najmniej motania.Acha nie próbuję patrolem pływać,ani robić z niego maszyny typowo błotnej.Ma pozostać samochodem uniwersalnym.

Nie wiem jak się za to zabrać,w sensie doboru silnika.Kosz sprzęgłowy zostaje?Sprzęgło?Perkins podchodzi w jaki sposób? :-?
no to 4.2 wolnossace jest :)2 może nie rakieta i do setki się dość długo rozpędza ale można i w automacie i z manualem kupić i żre poniżej 12l/100
a 130 sie będziesz bujał spoko na szosówkach :)2

: śr lip 09, 2008 1:33 pm
autor: montero
130 mogę się bujać i moim 2.8 .Różnice w spalaniu nie będa duże.Ja chcę się bujać 150 i spalać 9l.

: śr lip 09, 2008 1:41 pm
autor: lbl78
montero pisze:130 mogę się bujać i moim 2.8 .Różnice w spalaniu nie będa duże.Ja chcę się bujać 150 i spalać 9l.
takie rzeczy to tylko w erze

: śr lip 09, 2008 1:45 pm
autor: Misiek Cypr
Kup Jeepa od lesiaxj, jemu pali 7, diesel, super firmy VM, nowatorskie rozwiazania, ekonomiczny i ekologiczny :)2

: śr lip 09, 2008 2:06 pm
autor: Paszczak
common rail z mitasubishi carismy, jakiś pompowtryskiwacz od VW, masz np. 1,9tdi 105KM, 115KM, 130KM, to oryginalnie po wgraniu programu możesz mieć coś ok 150-160KM, jest jeszcze 2,5V6 150-180KM ale to nie jest jakaś super jednostka.

Ogólnie to chyba gra nie warta świeczki, wolałbym sprzedać parcha kupić peepa 4.0 z gazem i w automacie i się nie pieprzyć z tą całą robotą i dożywotnimi problemami wieku dziecięcego, peep poleci 150, mocy nie zabraknie, ma stały 4wd, automat i zapitala ok 10s do setki :)2 teraz w granicach 20kpln z hakiem kupisz fajne autko.

: śr lip 09, 2008 3:16 pm
autor: Mroczny
pip tak, ale tylko wj
bo xj czy zj przy 150 to.... dla odwaznych, bardzo

ale też jestem zdania, że powienieneś sprzedać to auto lub dokupić osobówke... zadna terenówka przy 150 nie spali 9 litrów

: śr lip 09, 2008 3:42 pm
autor: Adamo
Mroczny pisze:pip tak, ale tylko wj
bo xj czy zj przy 150 to.... dla odwaznych, bardzo

ale też jestem zdania, że powienieneś sprzedać to auto lub dokupić osobówke... zadna terenówka przy 150 nie spali 9 litrów
W WJ-cie to też nie jest bezpieczna prędkość. No chyba, że na autostradzie ale jest ich niewiele :roll:
Jak się chce jeździć 150km/h (abstrahując od sensu takiego postepowania) to powinien kupić osobówkę z dobrymi hamulcami.

: śr lip 09, 2008 4:00 pm
autor: Paszczak
albo vana :wink:

na pewno takim peepem będzie bardziej bezpiecznie jechać te 150km/h niż zmotanym parchem z motorem, który pozwoli na takie osiągi :roll:

: śr lip 09, 2008 4:39 pm
autor: redzik
albo navare z double cab-em. Jakies 190 poleci :)21

: śr lip 09, 2008 5:25 pm
autor: cox
albo motorek z nissana 350Z i zapodac gaz :)

: śr lip 09, 2008 5:52 pm
autor: gebels
cox pisze:albo motorek z nissana 350Z i zapodac gaz :)
to ma sens, kielich sprzegła podejdzie do parcha z pathfindera 3.0 i pasuje pod silnik

jak lubi niech mota, chetnie poczytam o tym :roll:

: śr lip 09, 2008 7:10 pm
autor: Marcin-Kraków
W Krakowie jest juz ponoc taki Parch co napedza go 1,9 z VW

: śr lip 09, 2008 7:24 pm
autor: Mroczny
a nie myślisz, że taki 1.3 jtd z pandy paliłby mniej?
:)21

: śr lip 09, 2008 7:32 pm
autor: redzik
albo 1,2 tdi z lupo :)21

: śr lip 09, 2008 7:37 pm
autor: lbl78
redzik pisze:albo 1,2 tdi z lupo :)21
ee tam 1.6 wolnossące z golfa 1 będzi na oparach latał :)21

: śr lip 09, 2008 7:37 pm
autor: montero
Fajnie.Ale myślę że mój parch z motorkiem 1.9 tdi jeździłby lepiej niż z orginalnym.Wiem że pewnie w końcu wał w silniku by się zmęczył. Ale nie myśle o 1.9 tdi.Ale np taki z 2.5 z lteka?Albo tfu 8) z forda transita/defektora?
Navara przy 150km/h to ile wciąga gnojówki?
Jestem zadowolony z silnika 2.8 w terenie,dla mnie bajka.Ale jazda w górkach po asfalcie :)3
Wogóle to jakieś fatum silnikowe nad patrolem wisi:2.8td ,3.0di przecież to najbardziej zajebisty samochód pod słońcem,a silniki po....bane.
Chętnie bym się czegoś więcej dowiedział o tym patrolu z 1.9