Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
winis
- jestem tu nowy...

- Posty: 74
- Rejestracja: pn maja 29, 2006 3:57 pm
Post
autor: winis » czw lip 10, 2008 1:44 pm
-
Paszczak
-

- Posty: 2821
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Paszczak » czw lip 10, 2008 1:45 pm
-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » czw lip 10, 2008 2:04 pm
polegająca na:

Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
Adamo
-

- Posty: 8254
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » czw lip 10, 2008 2:07 pm
Tak więc:
-uszkodzony silnik
- uszkodzona turbina
- zapieczone hamulce
- zasyfione paliwo
- zasyfiony filtr powietrza
- zaciągnięty hamulec ręczny
- brak powietrza w oponach
itp.
Może jakieś wskazówki jak się to objawia

-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » czw lip 10, 2008 2:15 pm
niech wypnie przepływomierz na początek,
Niech kasza namaka. A niechże !
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
winis
- jestem tu nowy...

- Posty: 74
- Rejestracja: pn maja 29, 2006 3:57 pm
Post
autor: winis » czw lip 10, 2008 2:37 pm
silnik jest zamulony
na 4 biegu przy 70-80km/h gaz do spodu i bardzo powoli się rozpędza nie ma siły
-
Adamo
-

- Posty: 8254
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » czw lip 10, 2008 2:50 pm
winis pisze:silnik jest zamulony
na 4 biegu przy 70-80km/h gaz do spodu i bardzo powoli się rozpędza nie ma siły
No to do sprawdzenia w pierwszej kolejkności filtr paliwa, filtr powietrza,
przepływomierz i turbina

-
winis
- jestem tu nowy...

- Posty: 74
- Rejestracja: pn maja 29, 2006 3:57 pm
Post
autor: winis » czw lip 10, 2008 3:01 pm
a jak sprawdzić przepływomierz???
-
winis
- jestem tu nowy...

- Posty: 74
- Rejestracja: pn maja 29, 2006 3:57 pm
Post
autor: winis » czw lip 10, 2008 3:02 pm
i filtr paliwa???
powietrza nie dawno zmieniłem
-
wolf_87
-

- Posty: 1074
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
- Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków
Post
autor: wolf_87 » czw lip 10, 2008 6:02 pm
ja tak miałem odepnij kostke od przepływomierza i najlepiej zmien filtr paliwa a samochodzik bedzie jak nowy:)
-
winis
- jestem tu nowy...

- Posty: 74
- Rejestracja: pn maja 29, 2006 3:57 pm
Post
autor: winis » pt lip 11, 2008 5:33 pm
bylem u mechanika i powiedział że turbina się nie załancza
-
wolf_87
-

- Posty: 1074
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
- Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków
Post
autor: wolf_87 » pt lip 11, 2008 5:54 pm
uuu to przykra sprawa będzie i droga zapewne
-
winis
- jestem tu nowy...

- Posty: 74
- Rejestracja: pn maja 29, 2006 3:57 pm
Post
autor: winis » pt lip 11, 2008 7:22 pm
jeszcze pojadę na komputer zobaczę dokładnie
regeneracja 700 zł
-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » pt lip 11, 2008 9:47 pm
podjedź, podjedź, ewentualnie sprawdź jeszcze u innego mechanika.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
PaveL

- Posty: 757
- Rejestracja: wt sie 15, 2006 12:11 am
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PaveL » sob lip 12, 2008 8:08 pm
A dlaczego się turbo "nie załancza"? Może za mało spalin je napędza?
@winis, podjedź do najbliższego ASO Nissan i kup przepływomierz. Z tego co pamiętam ma numer kat. 22680-7F400 i kosztuje ~350zł.
Na 90% skończą się Twoje problemy.
była Vitara JLX 1.6 16V 97r.
-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » sob lip 12, 2008 8:20 pm
no też tak uważam, ale najpierw niech sprawdzi jaki ma czy Bosh np, bo niekoniecznie jest bosza akurat w tych egzemplarzach.
co do ceny to sporo taniej bywało, nawet o półtorej stówy.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » sob lip 12, 2008 8:38 pm
PaveL pisze:A dlaczego się turbo "nie załancza"? Może za mało spalin je napędza?
@winis, podjedź do najbliższego ASO Nissan i kup przepływomierz. Z tego co pamiętam ma numer kat. 22680-7F400 i kosztuje ~350zł.
Na 90% skończą się Twoje problemy.
w Fordzie taniej
Czwarte serce

-
PaveL

- Posty: 757
- Rejestracja: wt sie 15, 2006 12:11 am
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PaveL » sob lip 12, 2008 8:47 pm
darkman pisze:...najpierw niech sprawdzi jaki ma czy Bosh np, bo niekoniecznie jest bosza akurat w tych egzemplarzach...
Tylko Bosch sie psuje

była Vitara JLX 1.6 16V 97r.
-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » sob lip 12, 2008 8:58 pm
i LR
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
winis
- jestem tu nowy...

- Posty: 74
- Rejestracja: pn maja 29, 2006 3:57 pm
Post
autor: winis » pn lip 14, 2008 1:22 pm
najlepiej to pojadę podpiąć go pod komputer i wszystko wyjdzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości