T2 2,7 TDI - brak mocy

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

winis
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: pn maja 29, 2006 3:57 pm

T2 2,7 TDI - brak mocy

Post autor: winis » czw lip 10, 2008 1:44 pm

Witajcie !! !! !!

co może byc przyczyną utraty mocy w T2 2,7 TDI ??

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paszczak » czw lip 10, 2008 1:45 pm

spoko luzik
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Re: T2 2,7 TDI - brak mocy

Post autor: darkman » czw lip 10, 2008 2:04 pm

winis pisze:Witajcie !! !! !!

co może byc przyczyną utraty mocy w T2 2,7 TDI ??
polegająca na: ??
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw lip 10, 2008 2:07 pm

Tak więc:
-uszkodzony silnik
- uszkodzona turbina
- zapieczone hamulce
- zasyfione paliwo
- zasyfiony filtr powietrza
- zaciągnięty hamulec ręczny
- brak powietrza w oponach
itp.
Może jakieś wskazówki jak się to objawia ??

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw lip 10, 2008 2:15 pm

niech wypnie przepływomierz na początek,
Niech kasza namaka. A niechże !
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

winis
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: pn maja 29, 2006 3:57 pm

Post autor: winis » czw lip 10, 2008 2:37 pm

silnik jest zamulony
na 4 biegu przy 70-80km/h gaz do spodu i bardzo powoli się rozpędza nie ma siły

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw lip 10, 2008 2:50 pm

winis pisze:silnik jest zamulony
na 4 biegu przy 70-80km/h gaz do spodu i bardzo powoli się rozpędza nie ma siły
No to do sprawdzenia w pierwszej kolejkności filtr paliwa, filtr powietrza,
przepływomierz i turbina :)21

winis
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: pn maja 29, 2006 3:57 pm

Post autor: winis » czw lip 10, 2008 3:01 pm

a jak sprawdzić przepływomierz???

winis
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: pn maja 29, 2006 3:57 pm

Post autor: winis » czw lip 10, 2008 3:02 pm

i filtr paliwa???
powietrza nie dawno zmieniłem

Awatar użytkownika
wolf_87
 
 
Posty: 1074
Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków

Post autor: wolf_87 » czw lip 10, 2008 6:02 pm

ja tak miałem odepnij kostke od przepływomierza i najlepiej zmien filtr paliwa a samochodzik bedzie jak nowy:)
http://www.uwilkow.pl
Nocleg Zakopane Gubałówka
Terrano tel 602 669 119

winis
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: pn maja 29, 2006 3:57 pm

Post autor: winis » pt lip 11, 2008 5:33 pm

bylem u mechanika i powiedział że turbina się nie załancza

Awatar użytkownika
wolf_87
 
 
Posty: 1074
Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków

Post autor: wolf_87 » pt lip 11, 2008 5:54 pm

uuu to przykra sprawa będzie i droga zapewne
http://www.uwilkow.pl
Nocleg Zakopane Gubałówka
Terrano tel 602 669 119

winis
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: pn maja 29, 2006 3:57 pm

Post autor: winis » pt lip 11, 2008 7:22 pm

jeszcze pojadę na komputer zobaczę dokładnie
regeneracja 700 zł

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pt lip 11, 2008 9:47 pm

podjedź, podjedź, ewentualnie sprawdź jeszcze u innego mechanika.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
PaveL
Posty: 757
Rejestracja: wt sie 15, 2006 12:11 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

MAF

Post autor: PaveL » sob lip 12, 2008 8:08 pm

A dlaczego się turbo "nie załancza"? Może za mało spalin je napędza?
@winis, podjedź do najbliższego ASO Nissan i kup przepływomierz. Z tego co pamiętam ma numer kat. 22680-7F400 i kosztuje ~350zł.
Na 90% skończą się Twoje problemy.
była Vitara JLX 1.6 16V 97r.

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » sob lip 12, 2008 8:20 pm

no też tak uważam, ale najpierw niech sprawdzi jaki ma czy Bosh np, bo niekoniecznie jest bosza akurat w tych egzemplarzach.
co do ceny to sporo taniej bywało, nawet o półtorej stówy.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: MAF

Post autor: gebels » sob lip 12, 2008 8:38 pm

PaveL pisze:A dlaczego się turbo "nie załancza"? Może za mało spalin je napędza?
@winis, podjedź do najbliższego ASO Nissan i kup przepływomierz. Z tego co pamiętam ma numer kat. 22680-7F400 i kosztuje ~350zł.
Na 90% skończą się Twoje problemy.
w Fordzie taniej
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
PaveL
Posty: 757
Rejestracja: wt sie 15, 2006 12:11 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: PaveL » sob lip 12, 2008 8:47 pm

darkman pisze:...najpierw niech sprawdzi jaki ma czy Bosh np, bo niekoniecznie jest bosza akurat w tych egzemplarzach...
Tylko Bosch sie psuje :)
była Vitara JLX 1.6 16V 97r.

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » sob lip 12, 2008 8:58 pm

i LR
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

winis
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: pn maja 29, 2006 3:57 pm

Post autor: winis » pn lip 14, 2008 1:22 pm

najlepiej to pojadę podpiąć go pod komputer i wszystko wyjdzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości