Hamulce K260

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
thecook
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 62
Rejestracja: sob sty 13, 2007 6:36 pm
Lokalizacja: Lublin, Tomaszów L.

Hamulce K260

Post autor: thecook » pt lip 11, 2008 8:50 am

Witam,
Nie mogę uruchomić hamulców do K260, 2.8t
Z przodu nowe tłoczki, uszczelniacze, tarcze przetoczone,
z tyłu bębny przetoczone, nowe tłoczki.
Pompka hamulcowa nowa i przewody częściowo powymieniane, reszta przedmuchana.
Świeci mi się kontrolka, która gaśnie powyżej 1000obr/min co wskazuje na vacum pompę i teraz mam pytanie;
Czy nie mam za cienkich bębnów z tyłu? Mogą sprężynować. Gdzie znajdę wymiary nominalne, może ktoś byłby taki miły i podał mi te wymiary? Chodzi o średnicę i grubość. Jakby była grubość tarcz to też byłbym wdzieczny.
Czy dobrze podejrzewam vacum pompę? Jak to robić? Kupić nową czy są jakieś reperaturki?
Wdzięczny jestem za każde sygestie
240G, K260, MT35', jeszcze cała głowica....

Awatar użytkownika
Piotrek M
 
 
Posty: 3496
Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: Piotrek M » pt lip 11, 2008 9:09 am

Jeśli chodzi o wymiary bebnów i tarcz, to nie wiem.
A twoje podejżenie vacupompy jest dobre.
prezes ma racje
http://www.4x4.szczecin.pl
DR 800 S

Rado nd
Posty: 341
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 9:24 pm

Post autor: Rado nd » pt lip 11, 2008 9:59 am

Može byc i dziurawa membrana wspomagania albo puszcza waz.

Max997
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 94
Rejestracja: wt lut 07, 2006 3:50 pm
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Max997 » pt lip 11, 2008 1:02 pm

wymiar graniczny wytarcia bębna jest umieszczony na min od wewnętrznej strony- przynajmniej u mnie jest :)
Patrol Y61 GU4 Long
Patrol Y61 Long
Patrol Y60 Long
Patrol 260 Long :(

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Hamulce K260

Post autor: Marcin-Kraków » pt lip 11, 2008 8:38 pm

thecook pisze:Gdzie znajdę wymiary nominalne, może ktoś byłby taki miły i podał mi te wymiary? Chodzi o średnicę i grubość. Jakby była grubość tarcz to też byłbym wdzieczny.
Znalazlem taki opis:
Bebny:
Nenndurchmesser 270 mm
Hochstzulassiger innenndurchmesser 271,5 mm

Tarcza:
Nenndicke 20 mm
Verschleisgrenze 18 mm

To z oryginalnego opisu po niemiecku. Tarcza w K160/K260 i Y60 jest taka sama wiec minimalna grubosc napewno jest 18 mm, bo tak zeznaja rozne serwisowki.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
KJarosław
Posty: 600
Rejestracja: ndz cze 20, 2004 10:00 pm
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: KJarosław » pt lip 11, 2008 10:36 pm

Waku pompa pasuje z nissana vannette , ma cztery łopatki jest tańsze i wydajniejsze, serwo z pompą idealne pasuje od nissana maximy J30,nie wymaga nawet regulacji. ja obstawiam u Ciebie nieszczelne serwo.
Były dwa 260, jedno D22,, chwilowo jest Pickup D40 ,i Parchol Y61

Awatar użytkownika
dejw
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: śr lut 20, 2008 5:23 pm
Lokalizacja: pruszków

Post autor: dejw » ndz lip 13, 2008 2:47 pm

najpierw bym sprawdzil czy nie ma gdzies nieszczelnosci wokol vacum. popatrz czy nie leje sie gdzes po lewej po nadkolu. na poczatku wykluczajmy drobiazgi zanim wymienimy pol wozu.

Awatar użytkownika
thecook
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 62
Rejestracja: sob sty 13, 2007 6:36 pm
Lokalizacja: Lublin, Tomaszów L.

Post autor: thecook » pn lip 14, 2008 8:03 pm

Dziękuje za wszelkie sugestie, zaraz biorę się do sprawdzania
240G, K260, MT35', jeszcze cała głowica....

Awatar użytkownika
Funek94
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 58
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 6:17 pm
Lokalizacja: Pułtusk\Warszawa

Post autor: Funek94 » wt lip 15, 2008 6:34 pm

a tak w ogóle to hamulce Tobie działają jak hamujesz :)

Awatar użytkownika
thecook
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 62
Rejestracja: sob sty 13, 2007 6:36 pm
Lokalizacja: Lublin, Tomaszów L.

Post autor: thecook » czw lip 17, 2008 4:26 pm

Tak ogólnie to działają ale słabo, ale nie tak, jak powinny. A to nie jest stan jaki mnie zadowala...
240G, K260, MT35', jeszcze cała głowica....

Awatar użytkownika
Marcin 260R
 
 
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 08, 2008 7:24 pm
Lokalizacja: Bystra

Post autor: Marcin 260R » pt sie 29, 2008 2:25 pm

klujjarosław pisze:Waku pompa pasuje z nissana vannette , ma cztery łopatki jest tańsze i wydajniejsze...
czy na pewno to jest ta sama pompa co w RD28, mocowana na alternatorze?

Awatar użytkownika
KJarosław
Posty: 600
Rejestracja: ndz cze 20, 2004 10:00 pm
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: KJarosław » pt sie 29, 2008 5:06 pm

To samo, pamiętam że odkręciłem tylko jeden kruciec od starej, bo tamta chyba nie miała wyjścia na wężyk do czujnika podciśnienia.
Były dwa 260, jedno D22,, chwilowo jest Pickup D40 ,i Parchol Y61

Awatar użytkownika
thecook
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 62
Rejestracja: sob sty 13, 2007 6:36 pm
Lokalizacja: Lublin, Tomaszów L.

Post autor: thecook » pt sie 29, 2008 7:33 pm

Dokładnie tak, ta sama. Wymieniłem ją i mam w końcu dobre halmulce
240G, K260, MT35', jeszcze cała głowica....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości