d22 kłopot/zagadka
Moderator: Kosiarz
- ts
- jestem tu nowy...
- Posty: 17
- Rejestracja: czw lis 16, 2006 10:41 am
- Lokalizacja: wawa
- Kontaktowanie:
d22 kłopot/zagadka
W pickupie d22 na 3 i 4 biegu "brakuje mocy". Samochód szarpie i się "ksztusi". Wszystkie filtry i oleje są nowe, wtryski i układ paliwowy wyczyszczony Liqi Moly (jesli tak się to pisze). Podobno takie problemy są kiedy siada pompa paliwa, ale nie chce mi się wierzyć ze po 140tys km nadszedł jej czas. Czy ktoś spotkał się już z taki problemem.
Pozdrawiam
ToMolos
Pozdrawiam
ToMolos
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
To juz jest ta klasa aut które wymagają diagnostyki kompem, ja bym zaczoł od podpięcia i zczytania błedów. ( błąd przepływomierza moze być nie wykryty, watro wlać w pistolet lakierniczy rozcieńczalnika nitro i umyć przepływke natryskiem)
Były dwa 260, jedno D22,, chwilowo jest Pickup D40 ,i Parchol Y61
Re: d22 kłopot/zagadka
Uszkodzony jest jeden mały czujniczek w skrzyni biegówts-design pisze:W pickupie d22 na 3 i 4 biegu "brakuje mocy". Samochód szarpie i się "ksztusi"...

D22 nie ma przepływomierza.
była Vitara JLX 1.6 16V 97r.
- ts
- jestem tu nowy...
- Posty: 17
- Rejestracja: czw lis 16, 2006 10:41 am
- Lokalizacja: wawa
- Kontaktowanie:
Stało się to przed wymianą i czyszczeniem. Do kompa był podpinanyi nie wyskoczyły żadne błędy. "Czujniczki" w skrzyni też sprawdzałem, działają prawidłowo. Jedyne co jeszcze mogę zrobić zgodnie z Waszymi wskazówkami to czyszczenie przepływomierza, tylko w jaki dokładnie sposób ?. A może jeszcze ktoś ma jakiś pomysł? Trochę denerwująca jest jazda z czymś takim....
PZDR
PZDR
D22 25tdi 32 BFGAT
- ts
- jestem tu nowy...
- Posty: 17
- Rejestracja: czw lis 16, 2006 10:41 am
- Lokalizacja: wawa
- Kontaktowanie:
ts-design pisze:Stało się to przed wymianą i czyszczeniem. Do kompa był podpinanyi nie wyskoczyły żadne błędy. "Czujniczki" w skrzyni też sprawdzałem, działają prawidłowo. Jedyne co jeszcze mogę zrobić zgodnie z Waszymi wskazówkami to czyszczenie przepływomierza, tylko w jaki dokładnie sposób ?. A może jeszcze ktoś ma jakiś pomysł? Trochę denerwująca jest jazda z czymś takim....
PZDR
BARDZO CI DZIEKUJE. MASZ RACJE. ZMIENIŁEM. DZIALA JAK NOWY. TO TERAZ NA BLOTKO!!! POZDRAWIAM.
D22 25tdi 32 BFGAT
do przepustnic czy gażników polecam liqli moli ale z seri pro-line są to środki do profesjonalnego czyszczenia dużo bardziej skuteczne od standardowych,czyszczenie układu paliwowego ,pompy ,czy wtryskiwaczy raczej nie mogło wpłynąć na pogorszenie .Do przepływomierzy nr.kat z liqli moli 4066-cena okolo 35 zeta tylko pamiętaj o odłączeniu przepłymowierza od żródła prądu
Wszystko co jest rodzaju żeńskiego zawsze jest q-wa zagadką
W STARYM D22 '99R niemiałem mocy poprostu paliwko przestawalo w odpowiedniej ilosci dochodzic,
znaczy naprawa ,kosztowna popy wtryskowej jeden sprytny mechanik wstawił mi pompe paliwowa od osobówki i jezdze juz tak prawie 2 lata
napisałem wstawil ale to tak w uproszczeniu benzyna i ropa maja inna gestosc i pompap paliwowa daje inne cisnienie trzeba przelewy zrobic powroty itp ale dziala..
znaczy naprawa ,kosztowna popy wtryskowej jeden sprytny mechanik wstawił mi pompe paliwowa od osobówki i jezdze juz tak prawie 2 lata
napisałem wstawil ale to tak w uproszczeniu benzyna i ropa maja inna gestosc i pompap paliwowa daje inne cisnienie trzeba przelewy zrobic powroty itp ale dziala..
l-200 lodówa
)
nissan pickup(dziecko wojny)

nissan pickup(dziecko wojny)
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
kup alkohol izopropylenowy w szpreju w sklepie z częsciami elektronicznymi i tym umyj przepływkets-design pisze:Stało się to przed wymianą i czyszczeniem. Do kompa był podpinanyi nie wyskoczyły żadne błędy. "Czujniczki" w skrzyni też sprawdzałem, działają prawidłowo. Jedyne co jeszcze mogę zrobić zgodnie z Waszymi wskazówkami to czyszczenie przepływomierza, tylko w jaki dokładnie sposób ?. A może jeszcze ktoś ma jakiś pomysł? Trochę denerwująca jest jazda z czymś takim....
PZDR
Czwarte serce 

Witam
Koledzy mam ten sam problem nagle 3 i 4 bieg nie ciągnie. Ts-design nie odpowiada na pw i nie mogę się dowidzieć co zrobił.
Poradźcie i tak w ogóle gdzie jest ten przepływomierz bo mój mechanik jakoś go nie mógł zlokalizować w okolicach filtra powietrza
. Niestety moja znajomość mechaniki też jest uboga, niedalej jak 6 tys km wymieniałem wszystkie płyty i filtry.
Koledzy mam ten sam problem nagle 3 i 4 bieg nie ciągnie. Ts-design nie odpowiada na pw i nie mogę się dowidzieć co zrobił.
Poradźcie i tak w ogóle gdzie jest ten przepływomierz bo mój mechanik jakoś go nie mógł zlokalizować w okolicach filtra powietrza

Nissan PickUp 32" BFG AT
- ts
- jestem tu nowy...
- Posty: 17
- Rejestracja: czw lis 16, 2006 10:41 am
- Lokalizacja: wawa
- Kontaktowanie:
tak wymień czujnik i będzie działało! dla pewności podczas jazdy na 3 i 4 dociśnij dźwignie zmiany biegów. jak przestanie szarpać to na 100% ten czujnik. możesz tez sprawdzić to za pomocą guzika heat. jesli po jego włączeniu na 3 i 4 biegu obroty nie opadną tzn ze czujnik nie dziala.PZDR I POWODZENIA
D22 25tdi 32 BFGAT
pnp
W skrzyni są 2 czujniki. Wstecznego i neutral switch. Wymieniłeś właściwy?
Czujnik wstecznego jest na dole, z przodu skrzyni, a czujnik luzu na górze, przy dźwigni zmiany biegów.
Czujnik wstecznego jest na dole, z przodu skrzyni, a czujnik luzu na górze, przy dźwigni zmiany biegów.
była Vitara JLX 1.6 16V 97r.
PaweL dzięki czujnik wymieniony choć myślałem że rozniose przy tym blokade skrzyni. Wszystko działa prawidłowo, niestety pozostał jeszcze jeden problem:
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... 90#1339590
Może macie jakiś pomysł.
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... 90#1339590
Może macie jakiś pomysł.
Nissan PickUp 32" BFG AT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości