dobinsons w patrolu long
Moderator: Kosiarz
- krzysiek.g24
-
dobinsons w patrolu long
witam
mam patrola longa 2.8 z 92r. i zdecydowałem się na założenie do niego zawieszenia dobinsonsa +2" , sprzedawca proponuje mi komplet zawieszenia tj. sprężyny przednie + 60-100kg, sprężyny tylne +250kg, i komplet amortyzatorów dobinsonsa, co sądzicie o takiej konfiguracji sprężyn itp. nie mam jeszcze doświadczenia z zawieszeniami itd. moja przygoda z 4x4 dopiero się zaczyna. Wszystkie uwagi mile widziane
pozdrawiam
mam patrola longa 2.8 z 92r. i zdecydowałem się na założenie do niego zawieszenia dobinsonsa +2" , sprzedawca proponuje mi komplet zawieszenia tj. sprężyny przednie + 60-100kg, sprężyny tylne +250kg, i komplet amortyzatorów dobinsonsa, co sądzicie o takiej konfiguracji sprężyn itp. nie mam jeszcze doświadczenia z zawieszeniami itd. moja przygoda z 4x4 dopiero się zaczyna. Wszystkie uwagi mile widziane
pozdrawiam
- krzysiek.g24
-
- krzysiek.g24
-
- krzysiek.g24
-
http://www.dobinsons.pl/reall/adm/uploa ... 087-98.jpg
znalazłem jakąś taką ofertę, nie wiem czy dobrze to odczytuje,ale chyba jest tutaj coś takiego, że sprężyny dające standard dla 4.2 dają lift 45mm dla 2.8, tak??
znalazłem jakąś taką ofertę, nie wiem czy dobrze to odczytuje,ale chyba jest tutaj coś takiego, że sprężyny dające standard dla 4.2 dają lift 45mm dla 2.8, tak??
- krzysiek.g24
-
- krzysiek.g24
-
- krzysiek.g24
-
to dziwne, jeszcze niedawno jak sie tylko wspomniało o poszukiwaniu zawieszenia to oferty same sie sypały na PW
czyżby popyt zrobił sie na tyle duży, ze sprzedawcy nie musza aktywnie poszukiwać klientów ? jeżeli tak, to gratuluję...
ja jeżdże na amorach OME, spreżyny robione we wlasnym zakresie, daje to okolo 3" liftu, do tego mimosrody i przedluzane łączniki stabilizatora tylnego (przedni wywalony)

czyżby popyt zrobił sie na tyle duży, ze sprzedawcy nie musza aktywnie poszukiwać klientów ? jeżeli tak, to gratuluję...