dobinsons w patrolu long
Moderator: Kosiarz
- krzysiek.g24
-
- Posty: 126
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
- Lokalizacja: Łochów
dobinsons w patrolu long
witam
mam patrola longa 2.8 z 92r. i zdecydowałem się na założenie do niego zawieszenia dobinsonsa +2" , sprzedawca proponuje mi komplet zawieszenia tj. sprężyny przednie + 60-100kg, sprężyny tylne +250kg, i komplet amortyzatorów dobinsonsa, co sądzicie o takiej konfiguracji sprężyn itp. nie mam jeszcze doświadczenia z zawieszeniami itd. moja przygoda z 4x4 dopiero się zaczyna. Wszystkie uwagi mile widziane
pozdrawiam
mam patrola longa 2.8 z 92r. i zdecydowałem się na założenie do niego zawieszenia dobinsonsa +2" , sprzedawca proponuje mi komplet zawieszenia tj. sprężyny przednie + 60-100kg, sprężyny tylne +250kg, i komplet amortyzatorów dobinsonsa, co sądzicie o takiej konfiguracji sprężyn itp. nie mam jeszcze doświadczenia z zawieszeniami itd. moja przygoda z 4x4 dopiero się zaczyna. Wszystkie uwagi mile widziane
pozdrawiam
- krzysiek.g24
-
- Posty: 126
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
- Lokalizacja: Łochów
- krzysiek.g24
-
- Posty: 126
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
- Lokalizacja: Łochów
- krzysiek.g24
-
- Posty: 126
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
- Lokalizacja: Łochów
http://www.dobinsons.pl/reall/adm/uploa ... 087-98.jpg
znalazłem jakąś taką ofertę, nie wiem czy dobrze to odczytuje,ale chyba jest tutaj coś takiego, że sprężyny dające standard dla 4.2 dają lift 45mm dla 2.8, tak??
znalazłem jakąś taką ofertę, nie wiem czy dobrze to odczytuje,ale chyba jest tutaj coś takiego, że sprężyny dające standard dla 4.2 dają lift 45mm dla 2.8, tak??
- krzysiek.g24
-
- Posty: 126
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
- Lokalizacja: Łochów
- krzysiek.g24
-
- Posty: 126
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
- Lokalizacja: Łochów
- krzysiek.g24
-
- Posty: 126
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
- Lokalizacja: Łochów
to dziwne, jeszcze niedawno jak sie tylko wspomniało o poszukiwaniu zawieszenia to oferty same sie sypały na PW
czyżby popyt zrobił sie na tyle duży, ze sprzedawcy nie musza aktywnie poszukiwać klientów ? jeżeli tak, to gratuluję...
ja jeżdże na amorach OME, spreżyny robione we wlasnym zakresie, daje to okolo 3" liftu, do tego mimosrody i przedluzane łączniki stabilizatora tylnego (przedni wywalony)

czyżby popyt zrobił sie na tyle duży, ze sprzedawcy nie musza aktywnie poszukiwać klientów ? jeżeli tak, to gratuluję...

ja jeżdże na amorach OME, spreżyny robione we wlasnym zakresie, daje to okolo 3" liftu, do tego mimosrody i przedluzane łączniki stabilizatora tylnego (przedni wywalony)
robok rzępoli w harapuciu
- krzysiek.g24
-
- Posty: 126
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
- Lokalizacja: Łochów
moze i podział jest ale zawiecha ta samakrzysiek.g24 pisze:do mnie nikt się nie odzywał, może to i lepiej, a może cały zestaw ome?? przynajmniej jest podział na 2.8 i 4.2


albo też powiedzą że spręzynki do długiego i krótkiego niczym się nie różnia


Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
a ja mam dobinsons i jestem zadowolony
montowałem też troche ome.. są ok
mam w tej chwili na podnosniku parcha na 2" ome, UP plus winda z przodu, ze 20 kg mojego żelastwa na tyle i progach. Zawias rok na aucie. Rozchuśtany jak nieszczęście. Jeszcze 2 imprezy i do smietnika. Auto używane tylko w turystyku

montowałem też troche ome.. są ok
mam w tej chwili na podnosniku parcha na 2" ome, UP plus winda z przodu, ze 20 kg mojego żelastwa na tyle i progach. Zawias rok na aucie. Rozchuśtany jak nieszczęście. Jeszcze 2 imprezy i do smietnika. Auto używane tylko w turystyku

- krzysiek.g24
-
- Posty: 126
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
- Lokalizacja: Łochów
- krzysiek.g24
-
- Posty: 126
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
- Lokalizacja: Łochów
Małe sprostowanie Panowie:sebastian dziurdzik pisze:nie
z tego dokumentu wynika raczej, ze dobinson nie rozróżnia GQ i GR z rd28t i wrzuca je do jednego worka
Oczywiście, że Dobinsons rozróżnia modele z silnikami 2,8 oraz 4,2.
W każdym z tych przypadków występuje inna sprężyna przednia (inna średnica drutu).
- krzysiek.g24
-
- Posty: 126
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
- Lokalizacja: Łochów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości