Wyposażenie GRa 60
Moderator: Kosiarz
Wyposażenie GRa 60
Witam,
Przewaliłem całe 60 stron na forum, znalazłem wiele ciekawych informacji dotyczących technicznych rozwiązań, różnic itp... ale nigdzie nie natkąłem się na informacje dotyczące wyposażenia i wyglądu.
Oglądając od miesiąca parchy zauważyłem różnice i nigdzie nie potrafię znaleść odpowiedzi z czego wynikają. Po pierwsze, zauważyłem, że tylko ciężarowe mają podwyższony dach - osobochych ( mówię o krótkich) jeszcze nie widziałem - czy to reguła ? Po drugie, zauważyłem już 3 różne rodzaje lamp tylnych i jakoś nie pokrywają się one w latach produkcji. W niektórych są nad usterkiem 3 słynne terenowe wskaźniki, w innych ich nie ma ?
Bardzo bym prosił, aby jakiś doświadczony znawca tematu mógł się wypowiedzieć na ten temat.
Pozdrawiam
Przewaliłem całe 60 stron na forum, znalazłem wiele ciekawych informacji dotyczących technicznych rozwiązań, różnic itp... ale nigdzie nie natkąłem się na informacje dotyczące wyposażenia i wyglądu.
Oglądając od miesiąca parchy zauważyłem różnice i nigdzie nie potrafię znaleść odpowiedzi z czego wynikają. Po pierwsze, zauważyłem, że tylko ciężarowe mają podwyższony dach - osobochych ( mówię o krótkich) jeszcze nie widziałem - czy to reguła ? Po drugie, zauważyłem już 3 różne rodzaje lamp tylnych i jakoś nie pokrywają się one w latach produkcji. W niektórych są nad usterkiem 3 słynne terenowe wskaźniki, w innych ich nie ma ?
Bardzo bym prosił, aby jakiś doświadczony znawca tematu mógł się wypowiedzieć na ten temat.
Pozdrawiam
Hmm, nie wiem, czy to Ci wiele pomoze, ale...
Niedawno kupilem Y60, krotki, 94 rok bodajze. W dosc rzadkiej wersji wyposazenia (klima, skora, dodatkowa nagrzewnica z osobnym sterowaniem, te wskazniki pod lusterkiem, lepsze wyciszenie kabiny...). Lampy ma normalne, tzn w zderzaku i na slupkach, mechanicznie raczej nic go nie odroznia od innych Y60. Znalazlem pare sztuk takich na necie, wszystkie nazywaly sie Special Edition. Czy to byla nazwa fabryczna, czy tylko wymysl wlascicieli - nie wiem.
Niedawno kupilem Y60, krotki, 94 rok bodajze. W dosc rzadkiej wersji wyposazenia (klima, skora, dodatkowa nagrzewnica z osobnym sterowaniem, te wskazniki pod lusterkiem, lepsze wyciszenie kabiny...). Lampy ma normalne, tzn w zderzaku i na slupkach, mechanicznie raczej nic go nie odroznia od innych Y60. Znalazlem pare sztuk takich na necie, wszystkie nazywaly sie Special Edition. Czy to byla nazwa fabryczna, czy tylko wymysl wlascicieli - nie wiem.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
wysoki dach to zależy; oryginalny metalowy Hi Roof był w wersjach i krótkich i długich ale przeważnie z silnikiem 4,2 ponieważ z 2.8 nie ma wersji safari.
Doklejany wysoki dach był w ciężarówkach głównie z Holandii (u nich żeby samochód był ciężarówka musi miec odpowiednią kubaturę stąd wyższy dach)
rodzaje lamp.. europejska wersja ma lampy w zderzaku i w błotnikach (czyli 99% GRów z silnikiem 2.8 na naszym rynku), tzw "australijska" ma je tylko w błotnikach. 3 magiczne zegary zwykle są tuningiem
do niczego nie potrzebnym 
no to chyba tyle
ale ja się nie znam 
Doklejany wysoki dach był w ciężarówkach głównie z Holandii (u nich żeby samochód był ciężarówka musi miec odpowiednią kubaturę stąd wyższy dach)
rodzaje lamp.. europejska wersja ma lampy w zderzaku i w błotnikach (czyli 99% GRów z silnikiem 2.8 na naszym rynku), tzw "australijska" ma je tylko w błotnikach. 3 magiczne zegary zwykle są tuningiem


no to chyba tyle


Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
lbl78 - Wielkei dzięki !
Czytałem tamten post, ale jak pisałem nie pokrywało mi się to z rocznikach samochodów które oglądałem. O te lampy chodzi mi dokładnie o to że:
- widziałem takie, które w zderzaku mają pozycyjne, a na górze kierunki i po jednej przeciwmgielne a po drugiej ciofania
- widziałem takie gdzie w zdrerzaku kierunek i pozycyjne, a na górze dwa cofania i stopy no i pewnie jeszcze przeciwmgielne
- widziałem też (i tu jestem zdziwiony) w zderzaku kierunek i pozycyjne i na górze kierunki i przeciwmła i ciofania
Stąd moje dokładne pytanie...
Jakie były wersje normalne, a które to zmoty ?
Czytałem tamten post, ale jak pisałem nie pokrywało mi się to z rocznikach samochodów które oglądałem. O te lampy chodzi mi dokładnie o to że:
- widziałem takie, które w zderzaku mają pozycyjne, a na górze kierunki i po jednej przeciwmgielne a po drugiej ciofania
- widziałem takie gdzie w zdrerzaku kierunek i pozycyjne, a na górze dwa cofania i stopy no i pewnie jeszcze przeciwmgielne
- widziałem też (i tu jestem zdziwiony) w zderzaku kierunek i pozycyjne i na górze kierunki i przeciwmła i ciofania
Stąd moje dokładne pytanie...
Jakie były wersje normalne, a które to zmoty ?
O widzisz, dobrze że o tym wspomniałeś, bo ja chciałem kupować samochód szczególnie ze względu na lampy 
Cały pic polega jednak na tym, że jak już mam coś kupić to chciałbym o tym wiedzieć jak najwięcej - to chyba logiczne prawda ?
Nie każdy urodził się z Patrolem, bo każdy kiedyś zaczynał...
Mam już parę zabawek, a teraz chce mieć Patrola i pytam tylko o to, czego nie wyczytałem wcześniej na forum

Cały pic polega jednak na tym, że jak już mam coś kupić to chciałbym o tym wiedzieć jak najwięcej - to chyba logiczne prawda ?
Nie każdy urodził się z Patrolem, bo każdy kiedyś zaczynał...
Mam już parę zabawek, a teraz chce mieć Patrola i pytam tylko o to, czego nie wyczytałem wcześniej na forum
- rabarbar_pn
- Posty: 336
- Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 10:02 pm
- Lokalizacja: wlkp
w kwestii lamp - jeśli nie ma tej w zderzaku, oznacza to zmotę, jeśli są w zderzaku i w słupku jest to oryginał, a co się zaś tyczy tej drugiej wersji, to nie wiem o co chodzi, że jedne maja kierunek w słupku, a inne w zderzaku, pewnie w zależności na jaki rynek były produkowane.
bo Patrol wysoki i szeroki musi być 

bardzo dobrze że patrzysz na lampy - nie słuchaj tych złośliwców
tylne lampy w błotnikach symetryczne białe i czerwone [czyli cofania i przeciwmgielne] a na dole w zderzaku kierunki, stopy i pozycje [w jednej żarówce] sugerują nowszą wersję po liftingu w 93 [może w 92] roku co oznacza nieco inne wnętrze, inne lusterka i dodaną chłodniczkę oleju
mówię tu cały czas o wersjach europejskich - nie wiem jak ze specjalnymi i afrykańskimi
tylne lampy w błotnikach symetryczne białe i czerwone [czyli cofania i przeciwmgielne] a na dole w zderzaku kierunki, stopy i pozycje [w jednej żarówce] sugerują nowszą wersję po liftingu w 93 [może w 92] roku co oznacza nieco inne wnętrze, inne lusterka i dodaną chłodniczkę oleju
mówię tu cały czas o wersjach europejskich - nie wiem jak ze specjalnymi i afrykańskimi
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy
- LSD
-
- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
- Kontaktowanie:
Zaraz się zacznie ....lbl78 pisze:wysoki dach to zależy; oryginalny metalowy Hi Roof był w wersjach i krótkich i długich ale przeważnie z silnikiem 4,2 ponieważ z 2.8 nie ma wersji safari.

Otóż są Safari z silnikiem 2,8 TD...
A co do wersji SE to jest to następca SGXa i większość wyposażenia jest bardzo zbliżona - skóra, klima, grube dywany, chromy itp. SE wyróżnia się poduszką powietrzną, ale z drugiej strony nie ma podświetleń niektórych przełączników i stacyjki (jak ma SGX).
Ogólnie mam wrażenie, że Nissan kompletował wersje Patroli z tego co akurat miał na magazynie

Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
-
- Posty: 347
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 9:53 pm
- Lokalizacja: Siepraw
Prawdopodobnie chodzi i zupelnie niezalezna nagrzewnnice z osobnym sterowanie dla tylnych foteli. Zdarzaja sie nawet wersje z osobna klima dla tylu i przodu. Byly modele nazwane "safari" i silnikiem 2.8. Ja mam lampy tylko w nadwoziu (nic w zderzaku) w wersji cypryjskiej RHD. I tak, Nissan wypuszczal Patrole w takich wersjach na jakie mial czesci akurat..seba4x4 pisze:Nie widziałem jeszcze Y60 bez tego. To są takie? Chyba, że piszesz o webasto....ernil pisze:... dodatkowa nagrzewnica z osobnym sterowaniem...
Patrol Y60 TD42
Land Rover 101 Forward Control 300tdi
Rafal
Land Rover 101 Forward Control 300tdi
Rafal
- rabarbar_pn
- Posty: 336
- Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 10:02 pm
- Lokalizacja: wlkp
W kwestii nagrzewnicy:
chodzilo mi o dodatkowe sterowanie osobna dmuchawa tylnego rzedu siedzen (wersja krotka). Umieszczone sa w tunelu srodkowym od strony pasazerow. Jest tez dodatkowy wlacznik dla kierowcy, na panelu centralnym. Widzialem GRy zarowno z tym jak i bez tego.
Nie mam podswietlanej stacyjki i przycisku regulacji poswietlenia deski.
chodzilo mi o dodatkowe sterowanie osobna dmuchawa tylnego rzedu siedzen (wersja krotka). Umieszczone sa w tunelu srodkowym od strony pasazerow. Jest tez dodatkowy wlacznik dla kierowcy, na panelu centralnym. Widzialem GRy zarowno z tym jak i bez tego.
Nie mam podswietlanej stacyjki i przycisku regulacji poswietlenia deski.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
- seba4x4
-
- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
- Kontaktowanie:
Mam takową, ale do głowy mi nie przyszło, że są wersje bezernil pisze:W kwestii nagrzewnicy:
chodzilo mi o dodatkowe sterowanie osobna dmuchawa tylnego rzedu siedzen (wersja krotka). Umieszczone sa w tunelu srodkowym od strony pasazerow. Jest tez dodatkowy wlacznik dla kierowcy, na panelu centralnym. Widzialem GRy zarowno z tym jak i bez tego.
Nie mam podswietlanej stacyjki i przycisku regulacji poswietlenia deski.


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości