Strona 1 z 2
Kamper na Y60
: czw paź 09, 2008 8:20 pm
autor: Sledziu
Witam. Czy ktos moze wie gdzie w Polsce mozna zrobic bude kampera na parcha. Moze juz ktos takie cos robil i moze udzielic pare rad lub pomoc.
Dzieki i pozdrawiam
Sledziu
: czw paź 09, 2008 8:54 pm
autor: EXTREMOWIEC
: pt paź 10, 2008 7:15 pm
autor: Sledziu
no tyle ile moze biedny wiejski nauczyciel- czyli jak najtaniej
: pt paź 10, 2008 11:37 pm
autor: montero
Do zabudowy nadwozia długiego GR-a najlepiej posłużyć się leszczyną.Z odpowiedniej długości min.333 cm gałęzi należy przyciąć pałączki.Pałączki przyjmują formę owalną po wtyknięci ijch w w ramę.Ramę należy obszyć suknem o odpowidniej gramaturze.Impregować pokostem.Howgh
: pt paź 10, 2008 11:40 pm
autor: gri74
qczua

: sob paź 11, 2008 7:31 pm
autor: Sledziu
dzieki za powazne potrakrtowaniu tematu Uwazajcie zeby was nie przewialo bo jak padnie i zdrowie to juz koniec

: sob paź 11, 2008 8:55 pm
autor: mik
Z camperami na Patrolach to u nas ciężko bo i bazy pod to nie ma.
Temat jest ćwiczony przed Australijczyków.
Jako baze używają Patroli GQ UTE - czyli pickup z rozstawem osi jak LWB.
Poniżej przykładowa fotka:
Co ciekawe Patrole te występowały zarówno w wersjach na resorach (jak ten na fotce) oraz w wersjach na spręzynach.
: sob paź 11, 2008 9:13 pm
autor: mik
: sob paź 11, 2008 9:21 pm
autor: wojtek_kom
Sledziu pisze:dzieki za powazne potrakrtowaniu tematu Uwazajcie zeby was nie przewialo bo jak padnie i zdrowie to juz koniec

Czy to był foch
Dużo przeróbek... najtaniej to chyba:
- zdjąć górę z Patrola - sprzedać w całości, demontując znaczek PatrolGR

,
- w kolorze Patrola, znaleźć kabinę Pickup-a Kingcab, zamontować na ramie/mostach/silniku z Patrola,
- znaleźć zabudowę kampera, przerzucić w całości,
- zamontować znaczek PatrolGR

.
: ndz paź 12, 2008 10:58 pm
autor: cornetto
Daj sobie spokój z parchem. Na takiej osobówce kamper jest półśrodkiem. Ani auto dzielne bo jest na swe pierwotne wymiary jak kolumbryna ani w środku komfortowe bo przecież ta buda jest mała a przy okazji droga jak sk....syn. Lepiej kupić Iveco Daily 4x4 albo Gazelę 4x4 i ją zabudować na kampera. To sa auta ze sztywnymi mostami i reduktorami. Iveco podobno jak na włoski produkt całkiem solidne- nawet w tym roku w czarnogórze widziałem takowe z francji chyba z 1991 roku całkiem zgrabnie zrobione. A gazelę trafisz nowszą z silnikiem z andorii, a reszta niestety rosyjska. Takie życie.
: ndz paź 12, 2008 11:02 pm
autor: mik
cornetto pisze:...... Gazelę 4x4.....
No "swietny" wybór jak na auto wyprawowe czyli tam gdzie liczy sie niezawodność

: pn paź 13, 2008 12:03 am
autor: cornetto
a co Miku, sa jakieś opinie o niezawodnosci lub zawodności gazeli? Bo ja się nie spotkałem z nimi
: pn paź 13, 2008 12:06 am
autor: cornetto
Natomiast parch szczególnie 2.8 jest kiepskim rozwiązaniem na kampera, chyba że po Europie gdzie dostępne aso może wspomóc nową glowicą

: pn paź 13, 2008 9:12 am
autor: mik
cornetto pisze:Natomiast parch szczególnie 2.8 jest kiepskim rozwiązaniem na kampera, chyba że po Europie gdzie dostępne aso może wspomóc nową glowicą

Mit
: pn paź 13, 2008 9:15 am
autor: Mroczny
cornetto pisze:a co Miku, sa jakieś opinie o niezawodnosci lub zawodności gazeli? Bo ja się nie spotkałem z nimi
nie żartuj
to badziewie to przeklenstwo placów budów
syf dramatyczny - lublin to przy nim wzór cnót wszelakich
ciekawostka - w gazeli zabezpieczenie antykorozyjne nie obejmuje elementów metalowych

: pn paź 13, 2008 9:24 am
autor: Eskapada
cornetto pisze: chyba że po Europie gdzie dostępne aso może wspomóc nową glowicą

pier... kotka za pomocą młotka. Gdyby każdy użytkownik wybuchniętej głowicy zadbał wcześniej o termostat, czystą chłodnicę, sprawne wisko przypadków wybuchu głowicy było by XXL raz mniej

: pn paź 13, 2008 9:36 am
autor: Adamo
Eskapada pisze:cornetto pisze: chyba że po Europie gdzie dostępne aso może wspomóc nową glowicą

pier... kotka za pomocą młotka. Gdyby każdy użytkownik wybuchniętej głowicy zadbał wcześniej o termostat, czystą chłodnicę, sprawne wisko przypadków wybuchu głowicy było by XXL raz mniej

Miałem w Parchu:
-nową chłodnicę
-nowy termostat
-nowe wisko.....
, a i tak pier... głowica wybuchła

: pn paź 13, 2008 9:46 am
autor: mik
Adamo pisze:Eskapada pisze:cornetto pisze: chyba że po Europie gdzie dostępne aso może wspomóc nową glowicą

pier... kotka za pomocą młotka. Gdyby każdy użytkownik wybuchniętej głowicy zadbał wcześniej o termostat, czystą chłodnicę, sprawne wisko przypadków wybuchu głowicy było by XXL raz mniej

Miałem w Parchu:
-nową chłodnicę
-nowy termostat
-nowe wisko.....
, a i tak pier... głowica wybuchła

Widocznie przyczyna leżała po innej stronie.
Może kierownik ma za duże ciśnienie

: pn paź 13, 2008 10:36 am
autor: gkozi
najtaniej to odciąć tył parcha zostawiając samą ramę, pojechać na plac z przyczepami, wybrać taką która nam się podoba , ustawić się do niej tyłem, wziąć słuszny rozpęd i wbić się pod nią parchem
przepraszam - już można kasztanami rzucać?
no dobra - może po prostu wybrać jakiś solidniejszy model przyczepy i ją uterenowić przez dodanie większył kół i wzmocnienie spodu?
: pn paź 13, 2008 10:37 am
autor: Eskapada
Adamo pisze:Eskapada pisze:cornetto pisze: chyba że po Europie gdzie dostępne aso może wspomóc nową glowicą

pier... kotka za pomocą młotka. Gdyby każdy użytkownik wybuchniętej głowicy zadbał wcześniej o termostat, czystą chłodnicę, sprawne wisko przypadków wybuchu głowicy było by XXL raz mniej

Miałem w Parchu:
-nową chłodnicę
-nowy termostat
-nowe wisko.....
, a i tak pier... głowica wybuchła

bo to q... zły parch był

: pn paź 13, 2008 11:23 pm
autor: LSD
: pn paź 13, 2008 11:39 pm
autor: wojtek_kom
cornetto pisze:a co Miku, sa jakieś opinie o niezawodnosci lub zawodności gazeli? Bo ja się nie spotkałem z nimi
Użyj opcji szukaj - znajdziesz pożądaną informację...
gkozi pisze:
no dobra - może po prostu wybrać jakiś solidniejszy model przyczepy i ją uterenowić przez dodanie większył kół i wzmocnienie spodu?
Przyczepa na 275/70/16, opony BFG AT i zestaw daje radę

, tyle mogę potwierdzić.
: wt paź 14, 2008 12:05 am
autor: montero
Można by np taki płyn wynaleźć, że jak się nim człowiek skropi, to się robi 4 razy mniejszy.A wtedy nawet w krótkim parchu można wygodnie sobie źyć.A jak trzeba w trasę znowu jechać, to się trzeba antidotum skropić żeby było bezpiecznie(hamulce) i normalne rozmiary przybrać.

: wt paź 14, 2008 12:33 am
autor: Sledziu
LSD taki to fajna sprtawa , tyle ze musialby byc 6x6 bo przy takiej dlugosci to wszedzie zawisnie
: wt paź 14, 2008 5:26 am
autor: kpeugeot
jeśli chodzi o patrola długiego to niestety ale nie ma gotowych rozwiązań
można powalczyć z nadwoziem ale to straszna rzeźba i średnio to będzie wyglądać
chyba najprościej w tym wypadku zrobić patrola z podnoszonym dachem - z jednej strony
a w ile osób chcecie podróżować?
i w jakim kierunku? - bo jak bardziej lajtowo to można coś pokombinować?