Nssan terrano I 2.4 silnik kręci sie do 3tys obrotów?

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Guma Gdańsk
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pn lut 04, 2008 8:26 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Nssan terrano I 2.4 silnik kręci sie do 3tys obrotów?

Post autor: Guma Gdańsk » czw paź 30, 2008 8:32 pm

Witam jestem nowym użytkownikiem na tym forum ale staram sie regularnie przeglądać co tu sie dzieje, niekoniecznie w nissanie ale w bardziej zabytkowych, a więc mam 29lat i swoją maszynę(jedną z wielu)
posiadam od 5latek.Otóż od paru miesięcy w moim autku pojawił sie problem.Silnik kręci się do 3 tys i jest taki objaw jak by pompa paliwa odcinała paliwo.Ale na przykład gdy odłączę klemę(na chwilę) od akumulatora to silnik zaczyna normalnie pracować ale po ok 20min znowu zaczyna przerywać powyżej 3 tys mam wrażenie jakby pracował w trybie awaryjnym.Mam pytanie jak można usunąć tą usterkę? Może ktoś z tu szacownych użytkowników forum też miał taką usterkę. :D

Awatar użytkownika
Sill
Posty: 457
Rejestracja: wt gru 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Sill » pt paź 31, 2008 1:34 am

Masz rację - komputer pracuje w trybie awaryjnym. Genralnie masz jakąś usterkę układu zapłonowego lub paliwowego, którą wychwytuje komputer, albo sam jest uszkodzony
terrano 2,4 gaz 89`
503-39-16-46

Awatar użytkownika
Jankes
 
 
Posty: 177
Rejestracja: pn maja 02, 2005 8:14 am
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Jankes » pt paź 31, 2008 6:45 am

a masz instalacje gazową ?
Jankes GR krótki zaw trail master opony 35 cali MT tel 501 140 885 alarmgaraz@vp.pl

Awatar użytkownika
EROW1
Posty: 463
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 6:52 pm
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: EROW1 » pt paź 31, 2008 7:01 am

ja bym stawiał na masowy czujnik powietrza , u mnie objawy identyko a po wymianie jak ręką odjął.
disco 300
Gaz69 radiostacja z 1964
Iveco Daily 4x4
http://www.erow.pl

Awatar użytkownika
Sill
Posty: 457
Rejestracja: wt gru 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Sill » pt paź 31, 2008 7:53 am

EROW1 pisze:ja bym stawiał na masowy czujnik powietrza , u mnie objawy identyko a po wymianie jak ręką odjął.
To jest T1 a nie T2
terrano 2,4 gaz 89`
503-39-16-46

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pt paź 31, 2008 8:19 am

czujka w aparacie zapłonowym, uszkodzony moduł zapłonowy, przepływomierz też może być ale to od razu bu świrował

miałem tak samo, walniety byl czujnik w aparacie zapłonowym i miałem przebicie na kablach z czujki od przyśpieszania zapłonu
Czwarte serce :cry:

Guma Gdańsk
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pn lut 04, 2008 8:26 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Guma Gdańsk » pt paź 31, 2008 8:38 am

Właśnie nie dodałem ze auto pracuje na LPG i nie ma tego problemu,silnik kręci się w całym zakresie obrotów.

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pt paź 31, 2008 9:01 am

Guma Gdańsk pisze:Właśnie nie dodałem ze auto pracuje na LPG i nie ma tego problemu,silnik kręci się w całym zakresie obrotów.
ale problem jest jak chodzi na benzynie, a dokladnie jak przelaczysz z LPG na benzyne ??


jeśli na PB masz prblemy to zmien gazowników, trzeba ressetowac ECU po przełączeniu z LPG na PB bo wchodzi w tryb awaryjny i nie wkręci sie wyżej niz na 3ytś. problem juz był opisywany przy dyskusji LPG w terrano
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Sill
Posty: 457
Rejestracja: wt gru 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Sill » pt paź 31, 2008 5:25 pm

zrób tak - przełacz instalację tylko na benzyne
wyłacz zapłon i ponownie uruchom silnik - pojeżdzi trochę na benzynie i zobacz czy bedzie ten objaw wystepował
terrano 2,4 gaz 89`
503-39-16-46

Awatar użytkownika
Jeti
 
 
Posty: 287
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 8:46 pm
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontaktowanie:

Post autor: Jeti » pt paź 31, 2008 8:32 pm

Ja miałem takie kung-fu w moim T1 przy przełączaniu PB/LPG.
Musiałem na chwilę wyłączyć zapłon kluczykiem i po chwili włączyć i już było dobrze.
I jeszcze podobny objaw mułowatości był jak mi kabel z jednej z cewek spadał :)
Deus Ex Machina - Y60 Paliwożerca
http://www.speedbandits.dk - Jestem za!

sebastian199415
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: śr paź 08, 2008 8:17 pm

Post autor: sebastian199415 » sob lis 08, 2008 7:14 pm

Gdzie znajduje się czujnik masowy w terrano 1 ??

Guma Gdańsk
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pn lut 04, 2008 8:26 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Guma Gdańsk » pn lis 17, 2008 12:40 pm

Przepraszam ze się nie odzywałem ale byłem w rozjazdach.Miałem właśnie chwile czasu to pobawiłem się maszyną i faktycznie tak jak pisał Gebels wina leży po stronie gazowni zainstalowanej w moim T1.Wielkie dzięki chłopaki za pomoc.Napisze wam co mądrego powiedzą mi w zakładzie LPG :D

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pn lis 17, 2008 2:58 pm

Guma Gdańsk pisze:Przepraszam ze się nie odzywałem ale byłem w rozjazdach.Miałem właśnie chwile czasu to pobawiłem się maszyną i faktycznie tak jak pisał Gebels wina leży po stronie gazowni zainstalowanej w moim T1.Wielkie dzięki chłopaki za pomoc.Napisze wam co mądrego powiedzą mi w zakładzie LPG :D

mają ci zrobić resetowanie kompa przy powrocie z LPG na PB
Czwarte serce :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość