Prośba o pomoc , cieknąca pompa? Y60

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Paweł Pajak
 
 
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 11, 2008 8:53 pm
Lokalizacja: Radom

Prośba o pomoc , cieknąca pompa? Y60

Post autor: Paweł Pajak » czw lis 13, 2008 9:43 pm

Witam kolegów
Mam prośbę o doradzenie mi w pewnej kwesti
Po ostatnim wypadzie w teren, ciężkie błota, długo dostawał w pi...dę na najwyższych obrotach zaczeło kapać paliwo z pod pompy, kapie po zatrzymaniu i później przestaje.
Co to może być?
puściły przewody doprowadzające ropę, może jakaś uszczelka w pompie,
wyciek niewielki ale zawsze.
Proszę o pomoc tych który spotkali się z taką awarią, może coś doradzą.
Patrol ma przejechane tylko 108 000 i jest z roku 91
Na moje to może uszczelka a może sparciałe przewody?

Czekam na sugestie i dobre rady

Pozdrawiam
PATROL GR Y60 krótki

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw lis 13, 2008 9:55 pm

108 na 17 lat ...


Hmm.... :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Paweł Pajak
 
 
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 11, 2008 8:53 pm
Lokalizacja: Radom

Post autor: Paweł Pajak » czw lis 13, 2008 10:03 pm

Wiem że trudno uwierzyć ale tak jest.
Książka serwisowa od początku kupiłem go od Iszego właściela, z przebiegiem 103
Cuda się zdarzają
PATROL GR Y60 krótki

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw lis 13, 2008 10:05 pm

nie żebym był złośliwy , ale takie CUDA to się na granicy kupuje za 30 euro

zajrzyj porządnie skąd leci
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
A.F.
 
 
Posty: 4203
Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
Lokalizacja: Jura

Re: Prośba o pomoc , cieknąca pompa? Y60

Post autor: A.F. » czw lis 13, 2008 10:05 pm

Paweł Pajak pisze: Co to może być?
puściły przewody doprowadzające ropę, może jakaś uszczelka w pompie,
wyciek niewielki ale zawsze.
Proszę o pomoc tych który spotkali się z taką awarią, może coś doradzą.
Patrol ma przejechane tylko 108 000 i jest z roku 91
Na moje to może uszczelka a może sparciałe przewody?

Czekam na sugestie i dobre rady

Pozdrawiam
Moja sugestia jest taka, żebyś se sprawdził czy przypadkiem nie puściły przewody doprowadzające ropę, a może jakaś uszczelka w pompie... :)23
VW T4 syncro, 2.4D, long :)13

Awatar użytkownika
Paweł Pajak
 
 
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 11, 2008 8:53 pm
Lokalizacja: Radom

Post autor: Paweł Pajak » czw lis 13, 2008 10:09 pm

Tak też myślę jutro chcę pojechac do serwisu bo jak uszczelka w pompie to trzeba ją wywalać i rozbierać rozrząd.
Przewody są całe sprawdzałem na pompa jest mokra.
Chciałbym wiedzieć bo może ktoś miał podobne zdarzenie.
Od czasu oszołomów którzy nazywają się mechanikami serwisuję Patrola w autoryzowanym serwisie i do tej pory nie narzekam, aczkiolwiek lepiej wiedzieć co to może być.

Czekam na wszystkie sugestię
PATROL GR Y60 krótki

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw lis 13, 2008 10:30 pm

znajdż namiar na sprawdzonego pompiarza moze najpierw ?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Paweł Pajak
 
 
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 11, 2008 8:53 pm
Lokalizacja: Radom

Post autor: Paweł Pajak » czw lis 13, 2008 10:37 pm

Może to dobry pomysł ale i tak trzeba wyrzucać rozrząd do wyciągnięcia pompy, a przed tym chciałbym wiedzieć.
Nadmieniam że pali z dotyku i nie ma problemów na trasie wali 140 aż miło na 33" MT
Może tylko pali ze 4 litry więcej
PATROL GR Y60 krótki

Pawełek 1971
Posty: 374
Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pawełek 1971 » pt lis 14, 2008 4:11 pm

musisz określić skąd sie leje ,jak np. z pod pokrywy pompy to można to zrobić bez wyciągania
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty

Awatar użytkownika
Paweł Pajak
 
 
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 11, 2008 8:53 pm
Lokalizacja: Radom

Post autor: Paweł Pajak » sob lis 15, 2008 12:11 pm

Leje się z pod pokrywy, jak to zrobić?
PATROL GR Y60 krótki

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » sob lis 15, 2008 2:14 pm

W moim było podobnie (ciekło pod pokrywą pompy), auto podstawione do pompiarza, czas naprawy - 4 godz, koszt 150 zł.
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
Paweł Pajak
 
 
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 11, 2008 8:53 pm
Lokalizacja: Radom

Post autor: Paweł Pajak » sob lis 15, 2008 7:44 pm

Pewnie u mnie jest to samo, czy ktoś ma namiary na dobrego pompiarza w okolicach Radomia?
Dzięki za pomoc
PATROL GR Y60 krótki

Lecho
Posty: 312
Rejestracja: śr lut 21, 2007 9:12 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lecho » wt lis 18, 2008 10:59 pm

O, w morde... mój jest z 91roku, a ma już prawie 400kkm. I wcale tak dużo nie jeżdzę.
Pompę regulowałem raz, przy 350kkm, ale nigdy nie ciekła... No cóz, cuda nieraz się zdarzają.
Pozdr Lecho
K 260 Long Y 60 GR Long
Dawniej Aro 243D

Awatar użytkownika
Paweł Pajak
 
 
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 11, 2008 8:53 pm
Lokalizacja: Radom

Post autor: Paweł Pajak » śr lis 19, 2008 10:12 am

Po wizycie u pompiarza, wyszło że puściło na uszczelce pod deklem pompy, w piatek awaria ma być usunieta
PATROL GR Y60 krótki

Awatar użytkownika
KJarosław
Posty: 600
Rejestracja: ndz cze 20, 2004 10:00 pm
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: KJarosław » śr lis 19, 2008 11:32 am

U mnie ciekło podobnie z pod małego dekielka od spodu pompy, odkręciłem i dałem nowy oring , żadna filozofia.
Były dwa 260, jedno D22,, chwilowo jest Pickup D40 ,i Parchol Y61

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości