oglądałem dzisiaj GR Y60 krótkiego. Auto z Niemcowni, przebieg 166 tkm- są na to dokumenty nie kupowane w Zgorzelcu za 30 E

Zanim pojechałem obejrzeć to przeczytałem Nissan FAQ, ale mam kilka pytań bo czytałem o wisko, kulach i innych.
Pytania, może głupie, ale mówią, że nie ma głupich pytań sa głupie odpowiedzi

1. wlazłem pod auto, całe zakonserowowane, wszędzie natryskane jakimś smarowidłem, rama oblukana,ale patrząc przy podniesionej masce na ramę na wysokości mocowania poduszek silnika widać jakby spawy na zakładkę,nie wiem jak to nazwać, ale czy powierzchnia w tych okolicach jest gładka czy ma tak być?
2. kule

No i czy trzeba regenerować, ale jak to się robi? muszę ściągnąć koło? dostać się do środka? papier ścierny? dać do warsztatu?
3. wisko- więc tak: po przejechaniu się na wskaźniku temperatura poniżej połowy, na zgaszonym, ale nagrzanym silniku wiatrak robi 3/4, prawie 1 obrót i zatrzymuje się, norma?
Ogólnie za te pieniądze nie chcę się dać w....ć


PS uszczelka pod głowicą oryginalna- na uszczelce 1 dziurka