Jakie ciśnienie w cylindrach??
Moderator: Kosiarz
Jakie ciśnienie w cylindrach??
Witam.
Jutro jade ogladac gr'a i mam możliwosc pomiaru ciśnienia w cylindrach.
Pytanie do was,jakie powinno być prawidłowe a przynajmniej dopuszczalne zeby to jeszcze troche pojezdziło.Patrol jest w wersji long,na liczniku ma 385 tychów,rocznik 93.Troche dymi na zimnym jak sie zagrzeje to mniej ale jednak dymka delikatnego puszcza.
Podczas jazdy na czarnym troche pływa,sprawia wrażenie jakby amortyzatory były zużyte.Na co jeszcze warto zwrocić uwage podczas zakupu zeby sie nie wtopić.Dzieki za cenne rady napewno sie przydadzą.Pozdrawiam
Jutro jade ogladac gr'a i mam możliwosc pomiaru ciśnienia w cylindrach.
Pytanie do was,jakie powinno być prawidłowe a przynajmniej dopuszczalne zeby to jeszcze troche pojezdziło.Patrol jest w wersji long,na liczniku ma 385 tychów,rocznik 93.Troche dymi na zimnym jak sie zagrzeje to mniej ale jednak dymka delikatnego puszcza.
Podczas jazdy na czarnym troche pływa,sprawia wrażenie jakby amortyzatory były zużyte.Na co jeszcze warto zwrocić uwage podczas zakupu zeby sie nie wtopić.Dzieki za cenne rady napewno sie przydadzą.Pozdrawiam
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Starndard 30,4 bar / 200 obr
Minimum 24,5 bar / 200 obr
Max roznica pomiedzy cylindrami 4,9 bar / 200 obr
To dane ksiazkowe.
Przy sprawnym ukladzie swiec przy 22 bar zapala, ale nie wiem jakby bylo przy wiekszym mrozie.
Generalnie diesel z kompresja ponizej 24 bar moze ciezko palic w zimie.
Co do reszty pytan to proponuje najpierw poczytac to -> http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/27/?faqID=12&p=1
Minimum 24,5 bar / 200 obr
Max roznica pomiedzy cylindrami 4,9 bar / 200 obr
To dane ksiazkowe.
Przy sprawnym ukladzie swiec przy 22 bar zapala, ale nie wiem jakby bylo przy wiekszym mrozie.
Generalnie diesel z kompresja ponizej 24 bar moze ciezko palic w zimie.
Co do reszty pytan to proponuje najpierw poczytac to -> http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/27/?faqID=12&p=1
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

-
-
- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
ot i zaczęły się dywagacje uczonych w mowie pismie i warsztacie...
Co ma do rzeczy pomiar ciśnienia na jednym cylindrze do odprężenia pozostałych?
Oj gieniusie gieniusie...
Jak otworzysz wszystkie cylindry to rozrusznik ma lżej krecić. Tyle co uzyskasz.
Pogadajcie lepiej o atomowych bierkach albo o grze w pokera talią do piotrusia.. Albo o jakimś innym temacie o którym możecie mieć pojecie wieksze niż wyczytane z netu...
Co ma do rzeczy pomiar ciśnienia na jednym cylindrze do odprężenia pozostałych?
Oj gieniusie gieniusie...
Jak otworzysz wszystkie cylindry to rozrusznik ma lżej krecić. Tyle co uzyskasz.
Pogadajcie lepiej o atomowych bierkach albo o grze w pokera talią do piotrusia.. Albo o jakimś innym temacie o którym możecie mieć pojecie wieksze niż wyczytane z netu...
Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...
mayer pisze:ot i zaczęły się dywagacje uczonych w mowie pismie i warsztacie...
Co ma do rzeczy pomiar ciśnienia na jednym cylindrze do odprężenia pozostałych?
Oj gieniusie gieniusie...
Jak otworzysz wszystkie cylindry to rozrusznik ma lżej krecić. Tyle co uzyskasz.
Pogadajcie lepiej o atomowych bierkach albo o grze w pokera talią do piotrusia.. Albo o jakimś innym temacie o którym możecie mieć pojecie wieksze niż wyczytane z netu...



A temat wyczuwam na długie wieczory


wyczuwam inteligentnie, ze to do mniemayer pisze:ot i zaczęły się dywagacje uczonych w mowie pismie i warsztacie...
Co ma do rzeczy pomiar ciśnienia na jednym cylindrze do odprężenia pozostałych?
Oj gieniusie gieniusie...
choc nie bardzo wiem kto to "gieniuś" - jak chodzi o Gienka to raczej z wielkiej powinno byc
a co do zagadnienia - to raczej chodzi o odprężenie pozostałlych do pomiaru ciśnienia na jednym, a nie odwrotnie, Panie NadInżynierze

robok rzępoli w harapuciu
cóż
ja zawsze byłem przekonany, ze na ciepłym
w motórach tak mierzylismy
w garbusie też
w k160 też na ciepłym
w myśl zasady, że pracuje też na ciepłym i te parametry mnie bardziej interesują...
ale nie upieram się
niech ktoś mnie na zylion procent opisze co i jak
może nie potrzebnie remontik robiłem
ja zawsze byłem przekonany, ze na ciepłym
w motórach tak mierzylismy
w garbusie też

w k160 też na ciepłym
w myśl zasady, że pracuje też na ciepłym i te parametry mnie bardziej interesują...
ale nie upieram się
niech ktoś mnie na zylion procent opisze co i jak
może nie potrzebnie remontik robiłem

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 92
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 7:35 pm
Popieram w całej rozciagłościkrzys6505 pisze:mayer pisze:ot i zaczęły się dywagacje uczonych w mowie pismie i warsztacie...
Co ma do rzeczy pomiar ciśnienia na jednym cylindrze do odprężenia pozostałych?
Oj gieniusie gieniusie...
Jak otworzysz wszystkie cylindry to rozrusznik ma lżej krecić. Tyle co uzyskasz.
Pogadajcie lepiej o atomowych bierkach albo o grze w pokera talią do piotrusia.. Albo o jakimś innym temacie o którym możecie mieć pojecie wieksze niż wyczytane z netu...![]()
![]()
Ot i to jest jedynie słuszne.
A
temat wyczuwam na długie wieczory![]()


jeden strzał-jeden trup. Stajnia:u404s, Y60 Long
Ja kiedyś (z 14 lat miałem) mierzyłem w dużym fiacie sprężanie - wykręciłem jedną świecę, reszta podłączona i kuzyn kręcić miał. Auto odpaliło i bebechy z manometru wciągnęło...

Proponuję więc wszystkie wtryski/świece jednak wykręcić. No i mierzyć na ciepło, bo olej jak zimny to gęsty i faktycznie uszczelnia.
Potem można jeszcze próbę olejową dla wykluczenia innych rozszczelnień.
Zresztą co ja się znam

Proponuję więc wszystkie wtryski/świece jednak wykręcić. No i mierzyć na ciepło, bo olej jak zimny to gęsty i faktycznie uszczelnia.
Potem można jeszcze próbę olejową dla wykluczenia innych rozszczelnień.
Zresztą co ja się znam

GR long 
Urzędy w Polsce to wielki ciężar, dlatego kładzie się go na barki osłów

Urzędy w Polsce to wielki ciężar, dlatego kładzie się go na barki osłów

- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Ja tam nie wiem, ale we wszystkich szanujących się warsztatach jakie odwiedzaliśmy a specjalizujących sie w dieslach kazali mierzyć na zimnym.
Ale wiecie , w Krakowie są dżwi, borówki i idze, idze więc i może motóry sie zimne mierzy
Ale wiecie , w Krakowie są dżwi, borówki i idze, idze więc i może motóry sie zimne mierzy

Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości