skracanie parcha GR-a
Moderator: Kosiarz
- pio406
- jestem tu nowy...
- Posty: 53
- Rejestracja: czw kwie 19, 2007 10:23 pm
- Lokalizacja: Jelenia Góra
skracanie parcha GR-a
witam jestem zainteresowany skróceniem tak przodu jak i tyłu autka GR krótki , po kolei:
1 przód obcięcie spasowanie spawanie to nie problem, chcę wywalić natomiast chłodnicę z przodu duże błoto a właściwie breja wiadomo czym się kończy skok temperatury a później nie wiele brakuje do tego co te sześciocylindrówki lubią najbardziej. czy widział ktoś może chłodnice wrzucone w poziomie pod maskę z nawiewami na masce? Wyleci chłodnica skończy się problem z zabijaniem jej błotem ( czyszczenie ma swoje granice a blaszki są delikatne) i będzie można o dobre 20 cm skrócić przód. zaraz ktoś powie nie ma problemu wrzucić na tyła ale jak to zwykle bywa jest jedno ale:
2 tył - chcę skrócić autko z tyłu ale nie robić paki tylko obciąć a właściwie skrócić o długość drugiej tylnej szyby, czyli zostawić tylne drzwi, które praktycznie będą się opierały o oparcie tylnych siedzeń - dlatego nie mogę wrzucić na tył chłodnicy. Tył auta będzie się kończył na wysokości opon - mam dosyć twardych uderzeń dupą która ledwo się trzyma. pozostaje kwestia przeniesienia baku ale od czego są szroty coś się dopasuje mam czas warsztacik będę dłubał. Autko ma wyglądać mniej więcej tak jak na filmie pierwsze autko które się pojawi:
http://www.filmy4x4.pl/?page_id=1996
za konstruktywne rady będę wdzięczny
1 przód obcięcie spasowanie spawanie to nie problem, chcę wywalić natomiast chłodnicę z przodu duże błoto a właściwie breja wiadomo czym się kończy skok temperatury a później nie wiele brakuje do tego co te sześciocylindrówki lubią najbardziej. czy widział ktoś może chłodnice wrzucone w poziomie pod maskę z nawiewami na masce? Wyleci chłodnica skończy się problem z zabijaniem jej błotem ( czyszczenie ma swoje granice a blaszki są delikatne) i będzie można o dobre 20 cm skrócić przód. zaraz ktoś powie nie ma problemu wrzucić na tyła ale jak to zwykle bywa jest jedno ale:
2 tył - chcę skrócić autko z tyłu ale nie robić paki tylko obciąć a właściwie skrócić o długość drugiej tylnej szyby, czyli zostawić tylne drzwi, które praktycznie będą się opierały o oparcie tylnych siedzeń - dlatego nie mogę wrzucić na tył chłodnicy. Tył auta będzie się kończył na wysokości opon - mam dosyć twardych uderzeń dupą która ledwo się trzyma. pozostaje kwestia przeniesienia baku ale od czego są szroty coś się dopasuje mam czas warsztacik będę dłubał. Autko ma wyglądać mniej więcej tak jak na filmie pierwsze autko które się pojawi:
http://www.filmy4x4.pl/?page_id=1996
za konstruktywne rady będę wdzięczny
Ten GRek z filmu ma jeszcze jedną fajną rzecz oprócz tego że jest fajnie skrócony.
Ma wsadzony silnik od jakiejś starej ciężarówki, dieselek który podobno robi bardzo dobrze
od samego dołu do tego nie jest tak czuły na przegrzanie jak RD28T
Też mi się taki widzi
Ma wsadzony silnik od jakiejś starej ciężarówki, dieselek który podobno robi bardzo dobrze
od samego dołu do tego nie jest tak czuły na przegrzanie jak RD28T

Też mi się taki widzi

Deus Ex Machina - Y60 Paliwożerca
http://www.speedbandits.dk - Jestem za!
http://www.speedbandits.dk - Jestem za!
Chłodnicę poziomo pod maską (no prawie poziomo) ma wojskowy hummer. Z niezwykłych rozwiązań przypomnę jeszcze starego wartburga - chłodnica za silnikiem a przed grodzią, ale tu się nie da
I jeszcze patent z Syberii - chłodnica w nogach pasażera - sprawdza się przy -40 


Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru
- wojtek_kom
-
- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- LSD
-
- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
- Kontaktowanie:
Nie będziesz w stanie zapewnić odpowiednio dużego przepływu powietrza. Nawet jak dasz porządne wentylatory to może nie starczyć. Porządne wentalatory wezmą + - 80 Amperów prądu, a alternator w GR ma 60. Itd, itp....pio406 pisze:masz może jakiegoś linka ?
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
nie ma pełnej sprawności taki układwojtek_kom pisze:Na jakimś forum francuskim, były zdjęcia - GR z dodatkową chłodnicą - poziomo, na oko powierzchnia intercolera z GR Y61 2.8TDI x2.
ciepło, jak wiemy wędruje do góry
woda z błotem zalewająca maskę będzie ładnie spływać na silnik przez te wloty
mam to samo teraz, mam wlot na IC i zakładam jednak drugą maskę bez wlotu
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
E no facet nie odpuszczaj tak szybko. Mamy podobny problem, na forumowych opiniach nie trza polegać, ja perwsze szkice robię. To się musi jakoś dać zrobić.pio406 pisze:czyli chłodnica zostaje ;( , 1darek1 posiada wersję skróconą ale z paką nie o coś takiego mi chodzi niestety , dzięki panowie

Patrol GRY303
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy
-
- Posty: 761
- Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
- Lokalizacja: Inowrocław
- Kontaktowanie:
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=14787pio406 pisze:w jaki sposób wstawić zdjęcie ze swojego kompa?wkleję to co mam zaplanowane
Patrol GRY303
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy
Pieprz opcje ona przeważnie prowadzi do nigdzie...

Miałem robić urzyna, ale takie cóś chyba bardziej mi podchodzi, strata na wadze raczej symboliczna. To jest auto a nie traktor

Jak coś zmotasz z przodem to będę bardzo wdzięczny za fotki i przemyślenia.
Patrol GRY303
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość