mosty parcha do jeppa wranglera
Moderator: Kosiarz
mosty parcha do jeppa wranglera
mam przerobic wrangla na resorze na sprezyny i mosty parcha , bawił sie ktoś w odwracanie gruchy mostu parcha na lewa strone , pytanie raczej do praktyków nie teoretyków choć wszystkie sugestie mile widziane , prosze nie pisać ze nie warto , że mozna inaczej , mosty już są , mam to zrobic i już .
Po parchowej stronie wyjście na przedni most ma reduktor Dana300 - był w CeJocie i IH Scoucie na początku lat 80-tych montowany. Zainteresuj się tym z CJta. Info o pasowalności znajdziesz w NovaK Adapters, czy jakoś tak. Niestety Dana300 jest słabo w Polsce dostępny - w USA są po ~$300. Jak nie znajdziesz to daj znak po nowym roku.
*edit
o tu jest: http://www.novak-adapt.com/knowledge/model_300.htm
*edit
o tu jest: http://www.novak-adapt.com/knowledge/model_300.htm
Ostatnio zmieniony śr gru 24, 2008 2:49 pm przez DamnIt!, łącznie zmieniany 1 raz.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Zadzwon do Raffika i popytaj o patenty. Mieli juz kilka aut z podobnymi robionymi zawiasami. Wsadzano sztywne mosty pod zespol napedowy Jeepa , ale tez i byl taki co mial silnik z Terrano np.
Zreszta byla zolta zmota W. Polowca tez miala silnik i rame Wranglera a mosty z GRaciarni.
Zreszta byla zolta zmota W. Polowca tez miala silnik i rame Wranglera a mosty z GRaciarni.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

i tu sie niestety mylisz , mocowania też ale to pryszcz , gorzej ze zwrotnicami , które beda do góry "nogami " , zwrotnice nie sa wosi pionowej , jest to wszystko do zrobienia , ale obawiam się : 1 o idealne przywrócenie katów zwrotnicy po cięciu , 2 istnieje mozliwośc uszkodzenia łoza uszczelniacza przy cięciu i spawaniu 3 jakiekolwiek zmiany ustawienia półosi spowodują niemozliwośc jej uszczelnienia ( półoś musi być idealnie poziomo ) , to takie moje małe obawy dlatego wolałbym pobawić sie z reduktorem , Poza tym most w razie wymiany zawsze trzeba bedzie przerabiać , a pasowało by go potraktować jako część zamienną gotową do zmiany np. miedzy odcinkami , wtedy trzeba zrobić od razu 2 szt.
a kto mowi od odwracaniu mostu do gory nogamianatol pisze:i tu sie niestety mylisz , mocowania też ale to pryszcz , gorzej ze zwrotnicami , które beda do góry "nogami " , zwrotnice nie sa wosi pionowej , jest to wszystko do zrobienia , ale obawiam się : 1 o idealne przywrócenie katów zwrotnicy po cięciu , 2 istnieje mozliwośc uszkodzenia łoza uszczelniacza przy cięciu i spawaniu 3 jakiekolwiek zmiany ustawienia półosi spowodują niemozliwośc jej uszczelnienia ( półoś musi być idealnie poziomo ) , to takie moje małe obawy dlatego wolałbym pobawić sie z reduktorem , Poza tym most w razie wymiany zawsze trzeba bedzie przerabiać , a pasowało by go potraktować jako część zamienną gotową do zmiany np. miedzy odcinkami , wtedy trzeba zrobić od razu 2 szt.


najlepiej reduktor zamotaj najmniej roboty i prościej, Zbig motał most znaczy ktoś mu tam robił
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... highlight=
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... highlight=
Jak nie odwracamy ?przeciez po to to odwracanie zeby głowka była z drugiej stronyredzik pisze:no i coraz blizej , cieplo, tylko po co kule odwracac, jak mostu nie odwracamy do gory nogamiN2O pisze:czyli jak jeszcze dałoby się takie coś zrobić z główką mostu to tylko wyjąc rury, przełożyć stronami razem z półosiami i mielibyśmy most z gruszką po lewej


king cab 2.4
ramcharger 5,9
ramcharger 5,9
a pomysleliscie ze jak obrócicie most to zmieniacie kierunek obrotów kół, generalnie taka przebudowa wymaga troche więcej pracy niz sie wydaje. przerabiałem temat ostatnio i troche zabawy z tym było.
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl
http://www.bandzior4x4.pl
no innego wyjscia nie ma,ale wymaga to przeróbki obudowy mostu
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl
http://www.bandzior4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości