uszczelniacz mostu gr
Moderator: Kosiarz
uszczelniacz mostu gr
witam potrzebuje wymiar tego małego uszczelniacza w przedim mości po stronie krótkiej półosi, który zatrzymuje olej przed przedostaniem się z pochwy mostu do kuli zwrotnicy
oraz drugie pytanko czy tam jest łożysko igiełkowe lub jakaś tulejka ślizgowa w pochwie (nie mylić z tym w piaście)
oraz drugie pytanko czy tam jest łożysko igiełkowe lub jakaś tulejka ślizgowa w pochwie (nie mylić z tym w piaście)
Defekter 90 mosty Patrol Worn 8274 i Star
Re: uszczelniacz mostu gr
oryginał 33x44x10
zamiennik 33x44x8
od strony piasty nie ma
zamiennik 33x44x8
od strony piasty nie ma

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: uszczelniacz mostu gr
można tam poszukać jakiś zamiennik w agromie czy inym tormixie czy raczej tylko orginał zakladać bo będzie leciało
Defekter 90 mosty Patrol Worn 8274 i Star
Re: uszczelniacz mostu gr
zakładaj oryginał
Re: uszczelniacz mostu gr
slep z uszczelniaczami hydraulicznymi zimeringami
zaminnik kosztuje tam 8-12 zeta w zależności od frmy
orginał w ASO coś koło 100
do tego odrazu smar chromowo-molibdeniwy (do przegubów) za tubke/paczke od 16 do 50 zeta w zależności od wypasionego opakowania
opakowanie powinno wystarczyc na 2 spokojnie 
@ N2O- wiesz lata mi na zamienniku już chwile a różnica 80 zeta na sztuce jest dosc spora moim zdaniem nie ma sensu zakladac orginala ale jak stryjenka woli


do tego odrazu smar chromowo-molibdeniwy (do przegubów) za tubke/paczke od 16 do 50 zeta w zależności od wypasionego opakowania


@ N2O- wiesz lata mi na zamienniku już chwile a różnica 80 zeta na sztuce jest dosc spora moim zdaniem nie ma sensu zakladac orginala ale jak stryjenka woli

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: uszczelniacz mostu gr
sprawdz tez w jakim stanie jest bieżnia na półosi,bywało ze czeba było ciasniejszy zimer zakładac
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl
http://www.bandzior4x4.pl
Re: uszczelniacz mostu gr
lub dodatkowo stoczyc bieznie w miejscu gdzie chodzi simering, bo jak bedzie wytarta to zaden na dlugo nie pomoze
bieznia ma 34mm mozna stoczyc pare setek i zalozyc 44x32x8
bieznia ma 34mm mozna stoczyc pare setek i zalozyc 44x32x8
Re: uszczelniacz mostu gr
no własnie dzisiaj chłopaki mi rozebrali, pomierzyli i bierznia ma 34mm (jest w idealnym stanie) a teraz pytaniemartii pisze:lub dodatkowo stoczyc bieznie w miejscu gdzie chodzi simering, bo jak bedzie wytarta to zaden na dlugo nie pomoze
bieznia ma 34mm mozna stoczyc pare setek i zalozyc 44x32x8
czy założyć na nią uszczelniacz 33x44x10 tak jak opisujecie
czy szukać i założyć 34x44x10
bo już zgłupiałem
Defekter 90 mosty Patrol Worn 8274 i Star
Re: uszczelniacz mostu gr
stary tylko orginal zamienniki lecą i znow problem ,narasta zmien odrazu łozyska na kuli najlepiej dwa, maly koszt a jak maja luz to rypie simering i potem karpik 

teraz to czarna du...a -ale nadal szukam koyota
Re: uszczelniacz mostu gr
syll chłopcze,czego ty znowu nie wiesz? jesli bieznia jest w stanie dobrym to zakładasz 33x44x10 który kupisz tylko w serwisie,albo zamiennik który dostaniesz w kazdym większym sklepie z łozyskami 33x44x8 zakładałem kilka tych zamienników i nigdy nie ciekły.
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl
http://www.bandzior4x4.pl
Re: uszczelniacz mostu gr
nie w tym problem czy orginal czy zamienikbandzior pisze:syll chłopcze,czego ty znowu nie wiesz? jesli bieznia jest w stanie dobrym to zakładasz 33x44x10 który kupisz tylko w serwisie,albo zamiennik który dostaniesz w kazdym większym sklepie z łozyskami 33x44x8 zakładałem kilka tych zamienników i nigdy nie ciekły.
tylko jak ja mam bierznie o średnicy 34mm to dlaczego mam zakładać uszczelniacz 33x44x10 a nie 34x44x10
Defekter 90 mosty Patrol Worn 8274 i Star
- LSD
-
- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
- Kontaktowanie:
Re: uszczelniacz mostu gr
Bo taki jest oryginał !syll pisze:nie w tym problem czy orginal czy zamienikbandzior pisze:syll chłopcze,czego ty znowu nie wiesz? jesli bieznia jest w stanie dobrym to zakładasz 33x44x10 który kupisz tylko w serwisie,albo zamiennik który dostaniesz w kazdym większym sklepie z łozyskami 33x44x8 zakładałem kilka tych zamienników i nigdy nie ciekły.
tylko jak ja mam bierznie o średnicy 34mm to dlaczego mam zakładać uszczelniacz 33x44x10 a nie 34x44x10
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Re: uszczelniacz mostu gr
dziex o to własnie mi chodziłoLSD pisze:
Bo taki jest oryginał !
Defekter 90 mosty Patrol Worn 8274 i Star
Re: uszczelniacz mostu gr
ori bieznia ma 34 i chodzi na uszczelniaczu 33
jak masz bieznie do d...., staczasz i zakladasz 32
a sama oska ma ok 30
nie polecam zakladania uszczelniacza na zjechanej biezni, wytrzyma gora 1-3mc i dalej zacznie puszczac, co prawda koszt mizerny 8-12 zika za uszczelniacz ale, ciagnie za soba nowy olej, czyszczenie, nowe smary i pare godzin w plecy
jak juz grzebiesz sie w przednim moscie sprawdz odrazu stan lozysk i uszczelniaczy glowki, czy nie maja luzu nie stukaja, czy nie puszczaja, bo jak bedziesz mial to znowu rozbieranie, wyciaganie polosi i ta sama zabawa co przy uszczelniaczach polosi
jak masz bieznie do d...., staczasz i zakladasz 32
a sama oska ma ok 30
nie polecam zakladania uszczelniacza na zjechanej biezni, wytrzyma gora 1-3mc i dalej zacznie puszczac, co prawda koszt mizerny 8-12 zika za uszczelniacz ale, ciagnie za soba nowy olej, czyszczenie, nowe smary i pare godzin w plecy
jak juz grzebiesz sie w przednim moscie sprawdz odrazu stan lozysk i uszczelniaczy glowki, czy nie maja luzu nie stukaja, czy nie puszczaja, bo jak bedziesz mial to znowu rozbieranie, wyciaganie polosi i ta sama zabawa co przy uszczelniaczach polosi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości