Strona 1 z 1

uszczelniacz mostu gr

: ndz sty 04, 2009 10:01 pm
autor: syll
witam potrzebuje wymiar tego małego uszczelniacza w przedim mości po stronie krótkiej półosi, który zatrzymuje olej przed przedostaniem się z pochwy mostu do kuli zwrotnicy
oraz drugie pytanko czy tam jest łożysko igiełkowe lub jakaś tulejka ślizgowa w pochwie (nie mylić z tym w piaście)

Re: uszczelniacz mostu gr

: ndz sty 04, 2009 10:08 pm
autor: lbl78
oryginał 33x44x10
zamiennik 33x44x8
od strony piasty nie ma :)

Re: uszczelniacz mostu gr

: ndz sty 04, 2009 10:17 pm
autor: syll
można tam poszukać jakiś zamiennik w agromie czy inym tormixie czy raczej tylko orginał zakladać bo będzie leciało

Re: uszczelniacz mostu gr

: ndz sty 04, 2009 10:18 pm
autor: N2O
zakładaj oryginał

Re: uszczelniacz mostu gr

: ndz sty 04, 2009 10:22 pm
autor: lbl78
slep z uszczelniaczami hydraulicznymi zimeringami :)2 zaminnik kosztuje tam 8-12 zeta w zależności od frmy ;) orginał w ASO coś koło 100
do tego odrazu smar chromowo-molibdeniwy (do przegubów) za tubke/paczke od 16 do 50 zeta w zależności od wypasionego opakowania :)21 opakowanie powinno wystarczyc na 2 spokojnie :)2
@ N2O- wiesz lata mi na zamienniku już chwile a różnica 80 zeta na sztuce jest dosc spora moim zdaniem nie ma sensu zakladac orginala ale jak stryjenka woli :)2

Re: uszczelniacz mostu gr

: ndz sty 04, 2009 11:51 pm
autor: bandzior
sprawdz tez w jakim stanie jest bieżnia na półosi,bywało ze czeba było ciasniejszy zimer zakładac

Re: uszczelniacz mostu gr

: pn sty 05, 2009 8:59 am
autor: martii
lub dodatkowo stoczyc bieznie w miejscu gdzie chodzi simering, bo jak bedzie wytarta to zaden na dlugo nie pomoze

bieznia ma 34mm mozna stoczyc pare setek i zalozyc 44x32x8

Re: uszczelniacz mostu gr

: pn sty 05, 2009 10:35 am
autor: syll
martii pisze:lub dodatkowo stoczyc bieznie w miejscu gdzie chodzi simering, bo jak bedzie wytarta to zaden na dlugo nie pomoze

bieznia ma 34mm mozna stoczyc pare setek i zalozyc 44x32x8
no własnie dzisiaj chłopaki mi rozebrali, pomierzyli i bierznia ma 34mm (jest w idealnym stanie) a teraz pytanie
czy założyć na nią uszczelniacz 33x44x10 tak jak opisujecie
czy szukać i założyć 34x44x10
bo już zgłupiałem

Re: uszczelniacz mostu gr

: pn sty 05, 2009 10:50 am
autor: rafiknt
stary tylko orginal zamienniki lecą i znow problem ,narasta zmien odrazu łozyska na kuli najlepiej dwa, maly koszt a jak maja luz to rypie simering i potem karpik :o

Re: uszczelniacz mostu gr

: pn sty 05, 2009 12:18 pm
autor: bandzior
syll chłopcze,czego ty znowu nie wiesz? jesli bieznia jest w stanie dobrym to zakładasz 33x44x10 który kupisz tylko w serwisie,albo zamiennik który dostaniesz w kazdym większym sklepie z łozyskami 33x44x8 zakładałem kilka tych zamienników i nigdy nie ciekły.

Re: uszczelniacz mostu gr

: pn sty 05, 2009 4:54 pm
autor: syll
bandzior pisze:syll chłopcze,czego ty znowu nie wiesz? jesli bieznia jest w stanie dobrym to zakładasz 33x44x10 który kupisz tylko w serwisie,albo zamiennik który dostaniesz w kazdym większym sklepie z łozyskami 33x44x8 zakładałem kilka tych zamienników i nigdy nie ciekły.
nie w tym problem czy orginal czy zamienik
tylko jak ja mam bierznie o średnicy 34mm to dlaczego mam zakładać uszczelniacz 33x44x10 a nie 34x44x10

Re: uszczelniacz mostu gr

: pn sty 05, 2009 8:43 pm
autor: LSD
syll pisze:
bandzior pisze:syll chłopcze,czego ty znowu nie wiesz? jesli bieznia jest w stanie dobrym to zakładasz 33x44x10 który kupisz tylko w serwisie,albo zamiennik który dostaniesz w kazdym większym sklepie z łozyskami 33x44x8 zakładałem kilka tych zamienników i nigdy nie ciekły.
nie w tym problem czy orginal czy zamienik
tylko jak ja mam bierznie o średnicy 34mm to dlaczego mam zakładać uszczelniacz 33x44x10 a nie 34x44x10
Bo taki jest oryginał !

Re: uszczelniacz mostu gr

: pn sty 05, 2009 11:38 pm
autor: syll
LSD pisze:
Bo taki jest oryginał !
dziex o to własnie mi chodziło

Re: uszczelniacz mostu gr

: wt sty 06, 2009 10:00 pm
autor: martii
ori bieznia ma 34 i chodzi na uszczelniaczu 33
jak masz bieznie do d...., staczasz i zakladasz 32
a sama oska ma ok 30

nie polecam zakladania uszczelniacza na zjechanej biezni, wytrzyma gora 1-3mc i dalej zacznie puszczac, co prawda koszt mizerny 8-12 zika za uszczelniacz ale, ciagnie za soba nowy olej, czyszczenie, nowe smary i pare godzin w plecy

jak juz grzebiesz sie w przednim moscie sprawdz odrazu stan lozysk i uszczelniaczy glowki, czy nie maja luzu nie stukaja, czy nie puszczaja, bo jak bedziesz mial to znowu rozbieranie, wyciaganie polosi i ta sama zabawa co przy uszczelniaczach polosi