Chciałbym poznać opinię użytkowników , którzy mają te przełożenia przy 35 lub 37 calach w 3.0

Jak ktoś ma

Moderator: Kosiarz
Ma ale w 2.8grzegorzh pisze:A Jegorek nie ma?
Wszystko wiemlbl78 pisze:w 3.0 to chyba do 42`bo do 35 na pewno będą za wolne
fabtyka przy 3.0 to przecież 4.11a nei jak w 2.8 -4.62
Cześć Zbyszkuzbig pisze:Znowu zaczynasz ?![]()
Doskonale o tym wiemzbig pisze: Przełożenia dobiera się do kół a nie odwrotnie..
zbig pisze:Cześć![]()
Rozumiem, znaczy się pracownikowi..
To, poza 5.42, zmniejsz mu jeszcze koła..Igor909 pisze:Szczególny specyficzny przypadek
Gorzej .... najbliższemu członkowi rodzinyIgor909 pisze:zbig pisze:Cześć![]()
Rozumiem, znaczy się pracownikowi..
Rozumiem że w tym wypadku to się sprawdzizbig pisze: To, poza 5.42, zmniejsz mu jeszcze koła..
CichoDrako pisze:przyznaj sie ze chcesz na tyle parcha zwolnic zebys zdazyl jadac na zakupy do baligrodu wspatpic na chwile do "Apteki" zanim nadjedzie drugie auto
Zależy do czego liczysz..Igor909 pisze: Koła będą 35-ki
Według moich obliczeń powinien zwolnić o 19 % w tej konfiguracji
Dobrze liczę
Czyli uważasz ze 5,42 będą jeszcze za szybkiezbig pisze: Szukaj większych niż 5.42 (podobno są).
jak bym nie liczył to mi wychodzi 32 %zbig pisze: Przełożeniem 5.42 zwalniasz (w stosunku do 4.11) o 24.2%
Ja dzielę 5.42 przez 4,11 X 100 i mi wychodzi 32 %zbig pisze:Np. przy 2000 obr/min wału i przełożeniu 4.11 w moście, koła obrócą się 486 razy a przy 5.42 tylko 369 razy.
369 to 75.8% z 486 czyli 24.2% mniej.
Ale wiesz..ja jestem stara szkoła, mogę się mylić..
W końcu są plusy dodatnie i plusy ujemne..
P.S. współczynnik przełożenia 5.42 jest większy od współczynnika 4.11 o 31%
a współczynnik przełożenia 4.11 jest mniejszy o 24.2% od współczynnika 5.42
Większe (liczbowo) przełożenie ZMNIEJSZA prędkość.
Weście mi to policzcie
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość