Strona 1 z 4
turbina w patrolu - dłubanie
: pn lut 02, 2009 7:18 pm
autor: Mroczny
Witam. Jak za długo coś jest dobrze to człek kombinuje jak to zepsuc.

Jakie macie modyfikacje turbin? Jakie inne turbiny i jak wsadzone? Opowiadajcie..
Re: turbina w patrolu - dłubanie
: pn lut 02, 2009 7:22 pm
autor: ernil
Najpierw samochody sportowe, teraz wieksze dmuchawce... Wiesz chyba, co to oznacza u mezczyzny, nie?

Re: turbina w patrolu - dłubanie
: pn lut 02, 2009 7:51 pm
autor: Szarbia
Re: turbina w patrolu - dłubanie
: pn lut 02, 2009 7:58 pm
autor: Mroczny
no forum jakies jest..
ale informacji w materii nie znalazłem
Re: turbina w patrolu - dłubanie
: pn lut 02, 2009 8:21 pm
autor: KamiL200
Mroku,czy w RD28T jest Garrett T25

Re: turbina w patrolu - dłubanie
: pn lut 02, 2009 8:23 pm
autor: LSD
KamiL200 pisze:Mroku,czy w RD28T jest Garrett T25

Z tego co pamiętam to właśnie t25, a jak tak, to zawsze można t28 wsadzić. Występuje z SX i ZXach
Re: turbina w patrolu - dłubanie
: pn lut 02, 2009 8:28 pm
autor: Mroczny
głowy nie dam
nie pamiętam
ale wstukałem w google i podobnie wygląda

Re: turbina w patrolu - dłubanie
: pn lut 02, 2009 8:42 pm
autor: N2O
wsadzaj odrazu silnik RB25 najlepiej z blokiem od RB30

Re: turbina w patrolu - dłubanie
: pn lut 02, 2009 8:58 pm
autor: KamiL200
LSD pisze:
Zawsze można t28 wsadzić. Występuje w SX
LSD dobrze prawi-T28 z 200SX lub seria GT28 BB
W 300ZX TwinTurbo były raczej T25

Re: turbina w patrolu - dłubanie
: pn lut 02, 2009 10:29 pm
autor: lbl78
KamiL200 pisze:.....dramat trwa już 33 dni
widze że odliczasz

Re: turbina w patrolu - dłubanie
: pn lut 02, 2009 10:32 pm
autor: KamiL200
Re: turbina w patrolu - dłubanie
: pn lut 02, 2009 11:00 pm
autor: Igor V8
Mroczny pisze:Witam. Jak za długo coś jest dobrze to człek kombinuje jak to zepsuc.

Jakie macie modyfikacje turbin? Jakie inne turbiny i jak wsadzone? Opowiadajcie..
Mroku .....
3.0 mam po taności z mega dużą turbiną
... silnik na uj .... ale ta turbina

Re: turbina w patrolu - dłubanie
: pn lut 02, 2009 11:03 pm
autor: N2O
A jak zaimplementujesz turbo ze zmienną geometrią do mechanicznie sterowanego diesla ?

Re: turbina w patrolu - dłubanie
: pn lut 02, 2009 11:21 pm
autor: wojtek_kom
N2O pisze:A jak zaimplementujesz turbo ze zmienną geometrią do mechanicznie sterowanego diesla ?

Wszystko się da - sterowana podciśnieniem... jakoś tak mi się kojarzy, mylę się?
Re: turbina w patrolu - dłubanie
: pn lut 02, 2009 11:45 pm
autor: N2O
niby można coś kombinować, ale zazwyczaj taka turbina jest sterowana przez komputer poprzez różne zaworki i czujniki ciśnienia doładowania.
Re: turbina w patrolu - dłubanie
: wt lut 03, 2009 12:03 am
autor: wojtek_kom
N2O pisze:niby można coś kombinować, ale zazwyczaj taka turbina jest sterowana przez komputer poprzez różne zaworki i czujniki ciśnienia doładowania.
Zależnie od obrotów, wysteruję zaworek

- sprawdzone i wystarczy...
Re: turbina w patrolu - dłubanie
: wt lut 03, 2009 12:39 pm
autor: Tatuś
Turbina:Garett T25 oryginał (obudowa)
Reszta made by pewien Pan z Rzeszowa
Boost jak chcę to 1.6bar
Jednak zbyt często niewskazane

Re: turbina w patrolu - dłubanie
: wt lut 03, 2009 12:41 pm
autor: Mroczny
Tatuś pisze:Turbina:Garett T25 oryginał (obudowa)
Reszta made by pewien Pan z Rzeszowa
Boost jak chcę to 1.6bar
Jednak zbyt często niewskazane

proszęęęęęę
napisz więcej, więcej
mam luźną obudowę (a w zasadzie całą turbinę).. kto zacz? jakie pieniądze?
Re: turbina w patrolu - dłubanie
: wt lut 03, 2009 12:58 pm
autor: ernil
Wujku Mroczny, czy Ty pragniesz zwybuchowac ten silnik za wszelka cene? Czy moze zamierzasz udowodnic, ze rd28t to potencjal na 300 HP?

Przeciez nie musze Ci tlumaczyc czym skutkuje zwiekszanie cisnienia doladowania bez pozostalych potrzebnych modyfikacji...

Re: turbina w patrolu - dłubanie
: wt lut 03, 2009 1:09 pm
autor: Tatuś
Mroczny pisze:Tatuś pisze:Turbina:Garett T25 oryginał (obudowa)
Reszta made by pewien Pan z Rzeszowa
Boost jak chcę to 1.6bar
Jednak zbyt często niewskazane

proszęęęęęę
napisz więcej, więcej
mam luźną obudowę (a w zasadzie całą turbinę).. kto zacz? jakie pieniądze?
Pieniądze nieduże wydaje mnie się,ale tj zawsze dyskusyjne.
Koszt~1200+moja turbawka,MBC-90pln,zegar doładowania +węże70pln,wymont i zamont-Ja,więc nie liczę +dolot powietrza z airboxem karbonowym i filtrem stożkowym oraz snorkelem700pln.
A co jest we wnętrzu turbawki to tajemnica handlowa

Re: turbina w patrolu - dłubanie
: wt lut 03, 2009 1:17 pm
autor: Tatuś
ernil pisze:Wujku Mroczny, czy Ty pragniesz zwybuchowac ten silnik za wszelka cene? Czy moze zamierzasz udowodnic, ze rd28t to potencjal na 300 HP?

Przeciez nie musze Ci tlumaczyc czym skutkuje zwiekszanie cisnienia doladowania bez pozostalych potrzebnych modyfikacji...

Jak kolega tu słusznie zaznaczył nie obejdzie się bez wcześniejszych modyfikacji
Do wyższego ciśnienia doładowania niezbędnym jest intercooler (wydajny) najlepiej z dodatkowym wymuszaczem chłodzenia,niezbędne jest także strojenie pompy (nie tylko kręcenie śrubką od dawki)
Re: turbina w patrolu - dłubanie
: wt lut 03, 2009 1:26 pm
autor: Mroczny
IC jest
pompę się dostroi
czekam niecierpliwe
Re: turbina w patrolu - dłubanie
: wt lut 03, 2009 1:26 pm
autor: letni86
Heh u mnie nawet do 1.7 bar dochodzi heh
Re: turbina w patrolu - dłubanie
: wt lut 03, 2009 1:40 pm
autor: tomek 79
pewnie Andrzejek robil co?

Re: turbina w patrolu - dłubanie
: wt lut 03, 2009 2:11 pm
autor: Maqlinka
Mroku - ile Ci ten klamot pali w tej chwili?
P/S
Coś mi się wydaje, że piłujesz gałąź na której siedzisz
