Ustawianie wąsa przekładni kierowniczej przy lifcie 4"

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Bandzior666
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 79
Rejestracja: wt gru 23, 2008 11:26 pm

Ustawianie wąsa przekładni kierowniczej przy lifcie 4"

Post autor: Bandzior666 » pn mar 02, 2009 7:00 pm

Witam. Po podniesieniu GRa o 4" podobno trzeba przełożyć wąsa przekładni kierowniczej. W tym momencie w lewo mam 1.7 obrotu a w prawo 2.2. Tak ma byc czy trzeba to poprawić, bo jak bym tego nie przestawiał to jest non-stop podobnie.
GR 2.8 krótki
lift 4" IRON MAN and OME

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Ustawianie wąsa przekładni kierowniczej przy lifcie 4"

Post autor: Igor V8 » pn mar 02, 2009 7:27 pm

Dźwigasz + 4 czy + 100 mm ??
Teraz mam + 90 mm i wszystko jest ok :wink:
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Bandzior666
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 79
Rejestracja: wt gru 23, 2008 11:26 pm

Re: Ustawianie wąsa przekładni kierowniczej przy lifcie 4"

Post autor: Bandzior666 » pn mar 02, 2009 8:02 pm

to czemu w jedną mam 1.7 a w drugą 2.2.?? Auto poszło do góry 12cm ale to chyba dlatego bo siadnięte miałem oryginalne sprężyny.
GR 2.8 krótki
lift 4" IRON MAN and OME

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Ustawianie wąsa przekładni kierowniczej przy lifcie 4"

Post autor: Igor V8 » pn mar 02, 2009 8:12 pm

Bandzior666 pisze:to czemu w jedną mam 1.7 a w drugą 2.2.?? Auto poszło do góry 12cm ale to chyba dlatego bo siadnięte miałem oryginalne sprężyny.
Nie umiem Ci powiedzieć ale u mnie nic takiego się nie dzieje
Może te 3 cm diametralnie coś zmieniają
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Ustawianie wąsa przekładni kierowniczej przy lifcie 4"

Post autor: N2O » pn mar 02, 2009 8:16 pm

Drążek od przekładni do zwrotnicy masz regulowany ?
Nie skręciła kierownica podczas jazy na wprost po lifcie ?
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Bandzior666
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 79
Rejestracja: wt gru 23, 2008 11:26 pm

Re: Ustawianie wąsa przekładni kierowniczej przy lifcie 4"

Post autor: Bandzior666 » pn mar 02, 2009 8:34 pm

Właśnie nie jest regulowany, kierownica przestawiła sie i to sporo po lifcie, ustawiłem ją na wprost tak tylko na sztuke, ale teraz montowałem mimośrody i znowu sie przestawiła i chce to wreszcie zrobić jak pan bóg przykazał.
GR 2.8 krótki
lift 4" IRON MAN and OME

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Ustawianie wąsa przekładni kierowniczej przy lifcie 4"

Post autor: N2O » pn mar 02, 2009 9:00 pm

Kierownicy właściwie to nie powinno się przestawiać - stąd problem że w jedną stronę masz mniej obrotów kierownicy. Warto by było zmotać sobie regulowany drążek.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Ustawianie wąsa przekładni kierowniczej przy lifcie 4"

Post autor: bandzior » pn mar 02, 2009 10:37 pm

obnizenie mocowania lub regulowany drągal panharda coby most wrócił do odpowiedniej pozycji względem ramy..
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

Bandzior666
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 79
Rejestracja: wt gru 23, 2008 11:26 pm

Re: Ustawianie wąsa przekładni kierowniczej przy lifcie 4"

Post autor: Bandzior666 » pn mar 02, 2009 10:48 pm

Panhardy zrobiłem sobie na wzór tych ze sklepu z rajdów i to juz mam w miare wyregulowane.
GR 2.8 krótki
lift 4" IRON MAN and OME

niemand
Posty: 346
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Re: Ustawianie wąsa przekładni kierowniczej przy lifcie 4"

Post autor: niemand » pn mar 02, 2009 10:56 pm

Jak bys nie kombinował to postaraj sie aby drązek był rownoległy do panharda bo w innym przypadku zabijesz siebie albo kogos innego.
Albo regulowany panhard i drazek , lub obniżane mocowanie panharda i "obniżany" was przekładni kierowniczej.

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Re: Ustawianie wąsa przekładni kierowniczej przy lifcie 4"

Post autor: LSD » pn mar 02, 2009 11:43 pm

Sprawdź ograniczniki skrętu na moście. Może masz źle ustawione?
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Re: Ustawianie wąsa przekładni kierowniczej przy lifcie 4"

Post autor: redzik » wt mar 03, 2009 7:44 am

najpierw to sprawdz czy te 1,7 obr. dochodzi zwrotnica do ogranicznika, czy trzyma na przekladni.
zrob sobie drazek regulowany, bo na moj gust to sie odleglosc zwiekszyla a drazek pozostal tej samej dlugosci.

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Ustawianie wąsa przekładni kierowniczej przy lifcie 4"

Post autor: Mroczny » wt mar 03, 2009 8:02 am

pomerdało Ci się z drążkami
i sprawdź równoległosć..
albo daj lepiej fotę :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości