Chłodzenie jeszcze raz..prosba o pomoc

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
1darek1
 
 
Posty: 216
Rejestracja: czw maja 19, 2005 1:40 pm
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Chłodzenie jeszcze raz..prosba o pomoc

Post autor: 1darek1 » pn kwie 20, 2009 8:00 pm

Witam.
Wiem ze o glowicach bylo duzo i czytal itd...
Odpowietrzalem syfa 2.8 TD ok 2 godziny , efekty takie iz byl odpowietrzony , wentylatory sie wlanczaja i jes gitara.
Wylanczam gnoja na ok 2 godz po , ponownym nagrzaniu , wypierdala wode ze zbiorniczka ,
jak mu otworze zawor odpowietrzajacy to wypierdala parara jak z lokomotywy , jakies dziwne
cisnienie sie robi. Jesli chodzi o kopcenie to nie kopci .
Pytanie uszczelka ??? Czy cos innego ??

Awatar użytkownika
BENGI
Posty: 1811
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
Kontaktowanie:

Re: Chłodzenie jeszcze raz..prosba o pomoc

Post autor: BENGI » wt kwie 21, 2009 9:15 am

1darek1 pisze:Witam.
Wiem ze o glowicach bylo duzo i czytal itd...
Odpowietrzalem syfa 2.8 TD ok 2 godziny , efekty takie iz byl odpowietrzony , wentylatory sie wlanczaja i jes gitara.
Wylanczam gnoja na ok 2 godz po , ponownym nagrzaniu , wypierdala wode ze zbiorniczka ,
jak mu otworze zawor odpowietrzajacy to wypierdala parara jak z lokomotywy , jakies dziwne
cisnienie sie robi. Jesli chodzi o kopcenie to nie kopci .
Pytanie uszczelka ??? Czy cos innego ??

kolego jak piszesz posty na forum to ogranicz wulgaryzmy, jednak wypowiadasz się publicznie :roll:
Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati ;)

Awatar użytkownika
Marek
Posty: 1610
Rejestracja: pt mar 07, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Toruń

Re: Chłodzenie jeszcze raz..prosba o pomoc

Post autor: Marek » wt kwie 21, 2009 1:11 pm

Nie przesadzajmy, śledzę liczne dyskusje o silniku 2,8 i twierdzam, że (statystycznie rzecz biorąc) prędzej czy później wq.....ni userzy muszą jakoś upuścić ciśnienie i rzucają mocniejszego czy s labszego bluzga (czasem nie jednego :oops: ) . Jak widać to jest po prostu zaraźliwe.
pzdr. :)21

P.S.
I tak dobrze, że nie ma w naszym dziale takiego topicu, jak u niewolnikow zielonego jaja:
"Rzuca mną o ziemię..." - tam to dopiero teksty szły :o
Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Re: Chłodzenie jeszcze raz..prosba o pomoc

Post autor: seba4x4 » wt kwie 21, 2009 7:35 pm

1darek1 pisze: .
Pytanie uszczelka ??? Czy cos innego ??
Uszczelka....... Albo uszczelka + głowica...... :roll: Wiele opcji nie zostało.......
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
PABAS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: śr mar 01, 2006 4:01 pm
Lokalizacja: Śląsk - Zabrze
Kontaktowanie:

Re: Chłodzenie jeszcze raz..prosba o pomoc

Post autor: PABAS » śr kwie 22, 2009 6:15 pm

Kolego więc pozwolisz że odpowiem

Mam dokładnie to samo...Wymieniłem z 3 uszczelki...wciąż woda uciekała ze zbiornika. Dałem do fachowców, oni przekazali części silnika dalej, co sie okazało....zadzior na głowicy przy uszczelce + pęknięcia przy zaworach.

Czyli?

Wymiana głowicy na używkę lub nową...koszt? Sami wiecie :)11
Patrol K260...

krzys6505
Posty: 449
Rejestracja: czw lis 15, 2007 8:20 pm

Re: Chłodzenie jeszcze raz..prosba o pomoc

Post autor: krzys6505 » czw kwie 23, 2009 6:49 pm

Głowica.
Wymień na nową i ciesz się jazdą!

Awatar użytkownika
tuning_fun
Posty: 342
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 7:54 pm
Lokalizacja: TCZEW

Re: Chłodzenie jeszcze raz..prosba o pomoc

Post autor: tuning_fun » ndz sie 02, 2009 12:53 pm

Witam, jako ze temat głowicy w 2.8 TD jest mi bliski to opowiem jak to było u mnie.

Auto sprowadzone z Holandi,kupione uszkodzone, podobno mialo "lekko brać wode" pojechałem z myśla iz moze byc to problem zwiazany z jakimiś wyciekami ( węzę,chłodnica) moze pompa wody. Na miejscu sie okazalo ze silnik pracuje bardzo ladnie, wkreca sie super i wogole, ale wode wyrzuca przez korek a nie "bierze". W polsce okazało sie ze na uszczelce mało co widać, wiec dałem glowice do sprawdzenia. Wynik ----> 2 pekniecia na dzien dobry, kolejne 2 pokazały się w miare spawania 2 pierwszych... Generalnie głowica zmasakrowana cieplne :)

Aha i co ciekawe, temperatura absolutnie w normie, ponieważ na wolnych, oraz krótkich probach, ani drgnęła... Wiec chyba naprawde głowica może miec problem. Na wolnych tez niby normalnie sie odpowietrzył i wogole.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości