Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: Igor V8 » czw kwie 23, 2009 4:34 pm

Jakie są Panowie rzeczywiste koszty remontu kapitalnego tych motorków ...
Chodzi mi o porządny remont :wink:

Jest już duża szansa że będą nowe serwisówki tak zwane słupki :wink:
Mogą być też kompletne ... wszystko zależy od ceny :wink:
Ostatnio zmieniony czw kwie 23, 2009 5:18 pm przez Igor V8, łącznie zmieniany 2 razy.
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: ernil » czw kwie 23, 2009 5:10 pm

Dla SD33T to ponad 10tysiecy. Kiedys sie przymierzalem.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: Igor V8 » czw kwie 23, 2009 5:19 pm

Tak właśnie myślałem że 8 - 10 tyś
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: Igor V8 » czw kwie 23, 2009 5:22 pm

Mam jeszcze jedną prośbę ...
Powiedźcie w jakich latach produkowali ....

- Patrol SD33T
- Patrol RD28T
- Patrol TD42
- Patrol TD42Ti
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
janusz k160
 
 
Posty: 5567
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: rzeszów

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: janusz k160 » czw kwie 23, 2009 8:34 pm

Igor909 pisze:Tak właśnie myślałem że 8 - 10 tyś
Taka cena dla 2,8 td-3,3 tańsze nieco było bo mniej komplikacji... :)21 i mniejsza wybuchowość :)2
Paranoja to znajomość wszystkich faktów.William S.Borroughs
k1603.3TD,Y612.8TDIC,Qashqai+2 1.6dci

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: Igor V8 » czw kwie 23, 2009 8:44 pm

Muszę wziąć cały kontener 20 stopowy ...
Muszę wybrać , których najwięcej zapakować
Do kontenera wchodzi 50-56 silników [ ładują piętrowo ]

Złożyli też ofertę na kompletne zestawy naprawcze do naszych motorków ale muszę podać roczniki żeby dostać ceny
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
janusz k160
 
 
Posty: 5567
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: rzeszów

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: janusz k160 » czw kwie 23, 2009 8:57 pm

A różnica pomiędzy zestawem naprawczym a motorem?-czy warto du.pę sobie zawracać? :)21 Tak tylko pytam... Przy dobrych pieniądzach to większość silnik będzie wolała zamiast zestawu ( tak myślę). Zapodawaj ceny orientacyjne- chetni na jedno i drugie się znajdą.
Paranoja to znajomość wszystkich faktów.William S.Borroughs
k1603.3TD,Y612.8TDIC,Qashqai+2 1.6dci

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: Mroczny » czw kwie 23, 2009 9:07 pm

hieny :)11

Igor - opracuj gotowe apgrejdy do parchów tak aby zupełnie z 2.8 zrezygnować a przykręcać jakieś benzynowe biturbo
sprzedam nerkę ale nabędę
bo remontowanie 2.8 uważam za stratę czasu
:)21

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: N2O » czw kwie 23, 2009 9:17 pm

Zamiast rd28t można montować rb25 lub rb30 - podobno do skrzyni i na łapy ramy pasują.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: Igor V8 » czw kwie 23, 2009 9:40 pm

N2O pisze:Zamiast rd28t można montować rb25 lub rb30 - podobno do skrzyni i na łapy ramy pasują.
:)21
Nie pasują ...

Negocjacje trwają ... są wszystkie motory

- kompletne
- słupki serwisowe
- zestawy naprawcze

Jestem bliżej niż dalej ...

Podajcie w jakich latach wychodziły Patrole z tymi silnikami

- Patrol SD33T
- Patrol RD28T
- Patrol TD42
- Patrol TD42Ti
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: selim » czw kwie 23, 2009 10:01 pm

Mogę Ci jutro spisać ,ale - na różne rynki w różnych latach silniki rzucali ...

te 10 koła - to chyba z głowicą ..co ?
-bo jak nie ..to ja bym się chętnie pisał jako dostawca części :)21
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: Igor V8 » czw kwie 23, 2009 10:21 pm

To spisz jak możesz ... :)2
Silniki z głowicami :wink:
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: N2O » pt kwie 24, 2009 12:15 am

SD33T w 160-kach było jakoś od 83 do 88(Podobnież były jakieś różnice w głowicach - im nowsze tym lepsze).
RD28T około 87-2000?
TD42 to też od około 87 do 2008?
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: Peepuck! » pt kwie 24, 2009 5:48 am

sd33t zarówno jak i sd33 montowano również w 260kach. Znam auta z 1990 roku z tymi silnikiem a ponoć jeżdżą i z 1991 roku.
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: Mroczny » pt kwie 24, 2009 6:07 am

i od 79'

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: selim » pt kwie 24, 2009 10:56 am

PATROL Station Wagon (W160) 2.8 (W160) 1980-07 1988-08 88 120 2753
PATROL Station Wagon (W160) 3.3 D (W160) 1979-11 1988-08 70 95 3246
PATROL Station Wagon (W160) 3.2 TD (W160) 1983-07 1988-08 81 110 3246

PATROL Station Wagon (W260) 3.2 D 1988-08 1990-06 81 110 3224
PATROL Station Wagon (W260) 2.8 TD 1989-06 1995-11 85 116 2826


PATROL GR I (Y60) 4.2 D (Y60GR) 1988-11 1997-06 85 116 4169
PATROL GR I (Y60) 2.8 TD (Y60A) 1988-09 1997-06 85 116 2826
PATROL GR I (Y60) 4.2 CAT 1988-11 1997-06 121 165 4169


PATROL GR II (Y61) 4.2 TDi 4x4 2000-03 2002-08 125 170 4169
PATROL GR II (Y61) 2.8 TDiC 4x4 1997-10 2000-02 96 131 2826
PATROL GR II (Y61) 3.0 DTi 2000-05 0- 116 158 2953
PATROL GR II (Y61) 2.8 TD 1997-06 2000-05 95 129 2826
PATROL GR II (Y61) 3.0 DTi 2000-05 0- 118 160 2953



PICK UP (D21) 2.5 D 4WD 1996-03 1998-02 61 83 2494
PICK UP (D21) 2.5 D 1996-03 1998-02 61 83 2494
PICK UP (D21) 2.5 D 4WD 1987-08 1998-02 59 80 2494
PICK UP (D21) 2.5 D 4WD 1986-03 1991-08 55 75 2494
PICK UP (D21) 2.4 i 4WD 1986-03 1992-04 74 101 2389
PICK UP (D21) 2.4 i 12V 1992-04 1998-02 91 124 2389
PICK UP (D21) 2.4 i 12V 4WD 1992-04 1998-02 93 124 2389
PICK UP (D21) 3.0 i V6 4WD 1990-09 1998-02 109 148 2960
PICK UP (D21) 2.7 D 4WD 1987-08 1998-02 73 99 2663



PICK UP (D22) 2.5 Di 2002-03 0- 98 133 2488
PICK UP (D22) 3.2 D 4WD 1998-12 0- 76 103 3153
PICK UP (D22) 2.4 i 4WD 2002-03 0- 98 133 2389
PICK UP (D22) 2.5 Di 4WD 2002-03 0- 98 133 2488
PICK UP (D22) 2.4 i 4WD 1998-02 0- 88 120 2389
PICK UP (D22) 2.5 D 1998-02 0- 61 83 2494
PICK UP (D22) 2.5 TD 4WD 1998-05 0- 76 103 2494
PICK UP (D22) 2.4 i 1998-02 0- 88 120 2389
PICK UP (D22) 2.5 D 4WD 1998-02 0- 61 83 2494


TERRANO II (R20) 2.4 4WD 1996-05 2002-01 85 116 2389
TERRANO II (R20) 2.4 4WD 1996-05 0- 87 118 2389
TERRANO II (R20) 2.7 TDi 4WD 1996-05 0- 92 125 2664
TERRANO II (R20) 3.0 Di 4WD 2002-05 0- 113 154 2953
TERRANO II (R20) 2.7 TD 4WD 1993-02 2002-01 74 101 2664
TERRANO II (R20) 2.4 i 12V 4WD 1993-02 1996-06 91 124 2389
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
iskra69
 
 
Posty: 911
Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:26 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: iskra69 » pt kwie 24, 2009 8:59 pm

To od kiedy zapisy na silniki -jakiś komitet kolejkow musi powstać bo bydło będzie ?? :lol:
GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: Igor V8 » pt kwie 24, 2009 9:10 pm

Dzięki za roczniki :)2

Będą będą ...
Negocjacje idą pełną parą ...
Jeszcze chwilę , muszę przemyśleć zestawienie ilościowe :wink:
Kontener płynie 50 dni do Gdyni :roll:
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: N2O » pt kwie 24, 2009 10:39 pm

Jakby były tam gdzieś jeszcze mosty i skrzynie to w ogóle by było super.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: Peepuck! » sob kwie 25, 2009 5:48 am

A dla mnie ta piękna tapicerka w niebieski "ręczniczek" :)23
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: Igor V8 » sob kwie 25, 2009 8:31 am

N2O pisze:Jakby były tam gdzieś jeszcze mosty i skrzynie to w ogóle by było super.
:)21
Pewnie są ...
Jakie skrzynie ?? [ jakieś symbole ]
Jakie mosty [ tyż symbole ] :wink:
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: czesław&jarząbek » sob kwie 25, 2009 8:44 am

Igor909 pisze:- słupki serwisowe
sam jesteś słupek
:)21

serwisowy
:)21

short block albo short engine jeżeli już

short block to blok z układem korbowo-tłokowym
short engine to blok z układem korbow-tłokowym i głowicą
#noichuj

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: Igor V8 » sob kwie 25, 2009 8:55 am

czesław&jarząbek pisze: short engine
Tak tak Czesiu ...
Tylko Ty mogłeś to wiedzieć :)21
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: czesław&jarząbek » sob kwie 25, 2009 8:56 am

milcz jak do mnie mówisz...słupku
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Remont kapitalny 2.8 i 3.3 ....

Post autor: N2O » sob kwie 25, 2009 9:17 am

Igor909 pisze: Pewnie są ...
Jakie skrzynie ?? [ jakieś symbole ]
Jakie mosty [ tyż symbole ] :wink:
Patrol 160:
Skrzynie:
F4W81A - 4 biegowa
FS5W81A - 5 biegowa
Reduktor głównie T130A
Mosty: (najlepiej 4,625 lub 4,875) :)21
C200
H233B
H260

Niestety nie znam numerów skrzyni do 2,8 a wiem że wielu by się nowe przydały. :)23
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości