Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
krzycz73
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: śr cze 10, 2009 7:33 am
Post
autor: krzycz73 » czw cze 11, 2009 12:22 pm
Tak się zastanawiam ostatnio czytając różne wypowiedzi i opinie na forum "starszych w wierze braci" na temat liftowania samochodu. A to że kąty nie te a to że buja na zakrętach a to że wykżysz to taki a nie taki. Mam taką mysl w głowie , a może by kupić sobie mosty od laplandera i mieć temat z głowy. Na oko same plusy, wzrost prześwitu, wytrzymałość kilkukrotnie większa niż mostów patrolowych, znoszą duże kółka na miękko więc dlaczego by nie?
Może Ktoś ma tak zestrojony samochód i podzieliłby się ze mną Swoimi doświadczeniami?
Ps: przepraszam kolegów (szczególnie tych wrażliwych na punkcie mowy ojczystej w formie pisanej i ustnej)za popełnione błędy interpunkcyjne i ortograficzne

Ostatnio zmieniony czw cze 11, 2009 12:25 pm przez
krzycz73, łącznie zmieniany 1 raz.
-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » czw cze 11, 2009 12:24 pm
cena troszke zaporowa, przynajmniej dla mnie.
-
krzycz73
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: śr cze 10, 2009 7:33 am
Post
autor: krzycz73 » czw cze 11, 2009 12:26 pm
na allegro można nabyć komplet z wałami za 16 tys. może i dużo ale czy aż tak dramatycznie dużo?
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » czw cze 11, 2009 12:29 pm
pytanie tylko po co ci ta przyszła zmota i co chcesz osiągnąć
Zmota :ciężka, duża, kosztowna w budowie z wielkimi kołami i dychawicznym motorem

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
krzycz73
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: śr cze 10, 2009 7:33 am
Post
autor: krzycz73 » czw cze 11, 2009 12:38 pm
no nie wiem jak tam jest z przełożeniami w tych mostach, ale czemu ciężka z dyszącym silnikiem, można by założyć mt 35X12,5 i nic więcej-potworek lajciku skromny z dużymi możliwościami... oczywiście są to rozważania czysto teoretyczne
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » czw cze 11, 2009 12:54 pm
Inne rozwiazanie niż
TO niezbyt ma sens. Chyba, ze chcesz wydumać sobie LKT, ale to już kiedyś ktoś wymyślił

XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
krzycz73
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: śr cze 10, 2009 7:33 am
Post
autor: krzycz73 » czw cze 11, 2009 2:29 pm
no fajny sprzęt ale 17500 dolarów australijskich razy 2,5 złotego to daje jakieś 40 kilka tysięcy
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » czw cze 11, 2009 2:37 pm
krzycz73 pisze:no fajny sprzęt ale 17500 dolarów australijskich razy 2,5 złotego to daje jakieś 40 kilka tysięcy
Importerem Marska na eurpoę jest Outback a dealerem firmy Outback w Polsce jest jakaś spółka S.A
tak więc pomnóż to 1,5 bo ot tak sobie tego nie kupisz ot tak czyli bez cała, 22 % VAT i kosztów transportu.

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
krzycz73
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: śr cze 10, 2009 7:33 am
Post
autor: krzycz73 » czw cze 11, 2009 2:59 pm
a cha cha cha no tak zapomniałem o fiskusie cha cha cha ciekaw jestem kiedy normalnego białego człowieka będzie stać na takie rzeczy cha cha cha. Chyba zostanę przy seryjnym gr-ze cha cha cha
-
krzycz73
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: śr cze 10, 2009 7:33 am
Post
autor: krzycz73 » czw cze 11, 2009 3:00 pm
o ale pomarzyć można cha cha cha Pozdrawiam
-
rabarbar_pn

- Posty: 336
- Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 10:02 pm
- Lokalizacja: wlkp
Post
autor: rabarbar_pn » czw cze 11, 2009 3:12 pm
coś takiego było kiedyś na sprzedaż, z tych filmików wynika, że robi w terenie nieźle, choć dla mnie to stosunek wysokości do szerokości jest zbyt duży,
http://www.youtube.com/watch?v=mzc4vsVYvX0
bo Patrol wysoki i szeroki musi być

-
mayer
-

- Posty: 1391
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 10:06 am
- Lokalizacja: Skrzynki pod Kórnikiem :)
Post
autor: mayer » czw cze 11, 2009 4:37 pm
Tak czytam i się zastanawiam... Po jaką cholerę ci to??? Po co takie ekstremalne motanie

Znam takiego jednego typa któremu zawsze a to portali brakuje, albo patrol nie ma mocy albo opona się nie czyści... Nie ważne że objeżdża go w tym czasie seryjna vitarka na szosowych oponach...

Panowie, najpierw trzeba sie nauczyć nie przeszkadzać patrolowi, później z nim współpracować, potem nauczyć się od niego wymagać... Jak już się to opanuje można mysleć o zmotach.. Patrol naprawdę z 2" liftu i niedebilowatym kierownikiem wystarczajaco dużo potrafi..
Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...
-
wołynka

- Posty: 2137
- Rejestracja: czw lis 23, 2006 3:04 pm
- Lokalizacja: Klein Schartenberg
Post
autor: wołynka » czw cze 11, 2009 4:54 pm
takie dołki to ja swoim toi toi robię na 2" a nie muszę mieć portali
mayer dobrze pisze i to potraktuj jako pismo świete OFF

emeryt off
-
Marcin-Kraków
-

- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin-Kraków » czw cze 11, 2009 5:25 pm
mayer pisze:Tak czytam i się zastanawiam... Po jaką cholerę ci to??? Po co takie ekstremalne motanie

Znam takiego jednego typa któremu zawsze a to portali brakuje, albo patrol nie ma mocy albo opona się nie czyści... Nie ważne że objeżdża go w tym czasie seryjna vitarka na szosowych oponach...

Panowie, najpierw trzeba sie nauczyć nie przeszkadzać patrolowi, później z nim współpracować, potem nauczyć się od niego wymagać... Jak już się to opanuje można mysleć o zmotach.. Patrol naprawdę z 2" liftu i niedebilowatym kierownikiem wystarczajaco dużo potrafi..
Zgadza sie i popieram po stokroc.
Najgorsze co moze sie zdarzyc to kierownik, ktory nie umie nawet obsluzyc swego wypasnego urzadzenia.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71

- w trakcie motania
-
iras01
-

- Posty: 1257
- Rejestracja: ndz mar 02, 2008 11:34 pm
- Lokalizacja: goleniow
-
Kontaktowanie:
Post
autor: iras01 » czw cze 11, 2009 5:33 pm
A chlop sie zapytal tylko co lepsze

Gr 850Nm mi sie marzy :)
-
jpi
-

- Posty: 5019
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jpi » czw cze 11, 2009 5:40 pm
znam jeden sprzęcior na laplanderach
no i moim skromnym zdaniem jak masz kupę pieniędzy to się baw bo
same mosty 32 kpln
4x 35x12,5 boggery - 4x1500
rama pewnie od gr'a
silnik z pewnością v8
wyciągarka mechanik + elektryk co najmniej 12000 lbs
wyjdzie Ci wielki czołg
a zostaniesz na rajdzie wydymany przez suzę na 31" za 1/4 ceny którą w swojego byś włożył

jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
-
krzycz73
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: śr cze 10, 2009 7:33 am
Post
autor: krzycz73 » czw cze 11, 2009 5:46 pm
Ale ja przecież nie chcę dyskutować o umiejętnościach rajderów, tylko rzuciłem zapytanie: lift czy portale?i o to mi głównie chodzi. Nikt nie musi mnie przekonywać, że najważniejszą częścią samochodu jest jego kierownik i że lift stosowany w samochodach do jeżdżenia po bułki nie ma sensu. Skupmy się tylko na części właściwej lift czy portale.
-
krzycz73
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: śr cze 10, 2009 7:33 am
Post
autor: krzycz73 » czw cze 11, 2009 5:48 pm
"A chlop sie zapytal tylko co lepsze

" no właśnie Pzdr

-
mayer
-

- Posty: 1391
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 10:06 am
- Lokalizacja: Skrzynki pod Kórnikiem :)
Post
autor: mayer » czw cze 11, 2009 5:49 pm
co lepsze snajper czy czołg?
wszsytko zależy od tego co szykujesz i co chcesz osiagnąć.
widziałem ostatnio zmnagania zmot, były portale, laplandery i były zdeklasyfikowane przez zmoty na mostach GR. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi.
Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...
-
aduko
-

- Posty: 882
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 5:21 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Nowy Sącz
Post
autor: aduko » czw cze 11, 2009 6:24 pm
Co wy tak o tych zawodach piszecie? Może nie chce się ścigać tylko dla siebie zrobić.
Gdyby mosty portalowe były w cenach 4" liftu to pewnie większość osób by miała takie mosty, cena wstrzymuje.
Stać cię na mosty portalowe, to wal śmiało, może cięższy ale nie wiele i do zabawy fajne

CHARIOT Rally Team 4x4
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » czw cze 11, 2009 6:46 pm
To niech kupi od razu unimoga albo po prostu LKT. Za 30 kola taki ciągnik leśny spokojnie juz wyrwie na Alledrogo

XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
mayer
-

- Posty: 1391
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 10:06 am
- Lokalizacja: Skrzynki pod Kórnikiem :)
Post
autor: mayer » czw cze 11, 2009 6:58 pm
Prosze bardzo moze od razu
TAKI Po co komu Patrol skoro mosty z laplandera, silnik z BMW, reduktor Robura, wnetrze z hondy rama ze sklepu z instalacjami sanitarnymi....... No i co to ma wspólnego z Patrolem??? Do doopy z takim nissanem.

Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...
-
krzycz73
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: śr cze 10, 2009 7:33 am
Post
autor: krzycz73 » czw cze 11, 2009 7:33 pm
w sumie to dwa dni jestem aktywny na tym forum i z całym szacunkiem dla nielicznych większość odpowiedzi poprostu nie trzyma poziomu!

-
krzycz73
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: śr cze 10, 2009 7:33 am
Post
autor: krzycz73 » czw cze 11, 2009 7:34 pm
a temat wydaje się dość logicznie postawiony
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » czw cze 11, 2009 7:43 pm
Mam dla Ciebie odpowiedz na poziomie - zakładaj zwolnice i dodatkowo liftuj

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości